Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ned på #34 plass nå.

Dette går ikke så bra, nei.

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, spekulasjoner, latterliggjøring, avsporinger og innlegg som omhandler kropp

- Pavilion, mod

Skrevet

Men altså jeg lurer på en ting. Hun er/var en bakeblogger? Jeg har sett personen en gang på TV, da bakte hun en Toro kake ? Er det en slik bakeblogger hun er? 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Men altså jeg lurer på en ting. Hun er/var en bakeblogger? Jeg har sett personen en gang på TV, da bakte hun en Toro kake ? Er det en slik bakeblogger hun er? 

Hun var en bakeblogger, og hun er flink til å bake. Men det hun holder på med nå.. nei, gudene vet hva det skal bety. 

• Liker 12
Skrevet
9 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Hun er helt ugjenkjennelig. Hvorfor holder hun på sånn om hun er helt fornøyd med seg selv?

Det er jo hun som indikerer at det er noe galt med virkeligheten når hun velger å publisere slike glansbilder som overhode ikke ligner henne selv!

Hun sier på snapchat at hun gleder seg til Bloggerne neste uke for hun har tatt noen gode valg og ser bedre og bedre ut på skjermen. Kanskje det er slik hun ser ut nå? :P 

• Liker 6
Skrevet

Opp 11 plasser til #22 i dag.

Ikke dårlig.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, slabbedask skrev:

Opp 11 plasser til #22 i dag.

Ikke dårlig.

Wow! Lurer på hva hun provoserer med nå 

• Liker 1
Gjest ricecrispies
Skrevet
8 timer siden, Femilie skrev:

Hun sier på snapchat at hun gleder seg til Bloggerne neste uke for hun har tatt noen gode valg og ser bedre og bedre ut på skjermen. Kanskje det er slik hun ser ut nå? :P 

Hun er så slitsom.

Provoserer bare for å få klikk,så sutrer og griner hun over alle haters etterpå😝

Skrevet

Nå har dama kjeftet på journalister på snap, og raser over forskjellsbehandlingen kvinner og menn får på den røde løperen. Kvinner får ifølge henne kun spørsmål om antrekk, noe menn ALDRI får..(?). Hun mener at menn blir tatt så mye mer seriøst da de får spørsmål om sine jobbprosjekt osv, men kvinner får i følge AB kun uttale seg om klær og mammarollen. 

Det var vel igår sophie elise ytret sine meninger om samfunnet på snap (gjennom en bildeserie tatt i speilet), og det virker som at anne B har blitt inspirert. 

Men å rase over det faktumet at kvinner kun får spørsmål om klær og kvinnerollen blir FOR dumt når hun tidligere idag har lagt ut snaps med treningsklær som er perfekte for mammakroppen? Altså? Om hun ønsker å unngå spørsmål om klær og mammarollen, så må hun da slutte å uttale seg i media om det også da. 

Jaaja, nå skal hun (ifølge siste snap) iallefall forberede seg på hva hun skal si neste gang hun blir intervjua på den røde løperen. Så det er jo bra.

• Liker 35
Skrevet (endret)

Dama messer om likestilling på rød løper 

"kvinner blir bare spurt om hva de har på seg" buhu

Så slutt å spill på kropp og utseende sjæl da? Bloggen og Snapchat'n din er full av forsøk på å se digg ut. Hva ER det du prøver å oppnå? 

Hvis du vil bli tatt seriøst så slutt å spill på kropp og fremstill deg selv  mer seriøst!

#gudbedre

Endret av Karmaisabitch
  • Liker 36
Skrevet (endret)

Og hvorfor kastet Sofie Elise seg på dette? Jo, fordi kvinnelig reporter på rød løper-event stilte mannlige gjester de spørsmålene som kvinner normalt sett får ifm kvinnedagen. Så som vanlig er det å kaste seg på trendene i media etter at de allerede er oppbrukte. 

Edit: Lenke til reportasjen http://p3.no/musikk/det-var-ubehagelig/

Endret av Rosalie
  • Liker 24
Skrevet

La oss håpe noen på den røde løperen hører på henne da. Vanligvis står det bare Lene Alexandra med venninne

• Liker 14
Skrevet

Håper det snart kommer et event hvor AB virkelig kan overgå seg selv og stråle på rød løper.  Det blir nok bra og vil åpne øynene til menn og kvinner i det ganske land.  Om hun ikke blir oversett da........ :ohmy:

• Liker 8
Skrevet

Får håpe noen vil sponse henne med en dyr kjole. Da blir det snakkis på Se og Hør :)

• Liker 1
Skrevet

Så mye tid og oppmerksomhet hun viet til stylist-silje (?) Og valg av klær til premiere for bloggerne, så tenkte jeg hun ville bli glad dersom noen spurte om antrekket. 

• Liker 12
Skrevet

Et litt for sent 8. mars kopi-innlegg.. 

• Liker 12
Skrevet
6 timer siden, Chrisssi skrev:

Håper det snart kommer et event hvor AB virkelig kan overgå seg selv og stråle på rød løper.  Det blir nok bra og vil åpne øynene til menn og kvinner i det ganske land.  Om hun ikke blir oversett da........ :ohmy:

Jeg håper hun er med datteren på NM i cheerleading og de da ruller ut den røde løper😊 Da skal jeg løpe bort og be de ta bilde og jeg må ha autograf🎉🎆🎉 jippi🎉

• Liker 9
Skrevet

Ingen vet hvem hun er eller intervjuer henne på den røde løperen uansett, dessuten er hun jo kun opphengt i klær, kropp og mammarollen, (og mannfolk..) så jeg forstår virkelig ikke problemet hennes..

:roll:

• Liker 22
Skrevet
2 timer siden, LilleSnupp skrev:

Et litt for sent 8. mars kopi-innlegg.. 

Og direkte-kopiering av det samme NRK hadde en facebook "innslag" av, hvordan det føles for menn å bli spurt det samme som damer blir spurt om. Who cares? 

• Liker 9
Skrevet

Hva er greia med innlegget om surfedaten i Hellas? Man skal ikke la seg presse til noe man ikke har lyst til. Ble det dårlig stemning før de kom hjem altså?

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...