Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Heeipådeg

Beklager på det DYPESTE jeg tok feil 😄

Endret av Heeipådeg
jeg følger ikke med😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Heeipådeg skrev:

Den ringen hun kjøpte for ei lita stund siden la hun ut for salg (så på snapchat)ny pris 22 000,. Greit hun solgte ringen for å gi en alenemor en fin ferie, kjempe snilt av henne! Hun solgte ikke ringen for fullpris, var vel kanskje halve prisen, men ble så sjokkert over ny pris at jeg ikke så så nøye på resten av teksten.

Trodde hun hadde andre litt andre verdier og tanker rundt penger, ut ifra hva jeg har lest på bloggen.

Det var forlovelsesringen hun solgte ref. det som står i finnannonsen. Mest sannsynlig kjøpte hun ikke den selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Heeipådeg skrev:

Den ringen hun kjøpte for ei lita stund siden la hun ut for salg (så på snapchat)ny pris 22 000,. Greit hun solgte ringen for å gi en alenemor en fin ferie, kjempe snilt av henne! Hun solgte ikke ringen for fullpris, var vel kanskje halve prisen, men ble så sjokkert over ny pris at jeg ikke så så nøye på resten av teksten.

Trodde hun hadde andre litt andre verdier og tanker rundt penger, ut ifra hva jeg har lest på bloggen.

Det er jammen ikke rart at det snakkes dritt om folk og oppstår rykter når man bare lirer ut av seg ting man rett og slett ikke har peiling på. 

Ringen hun har solgt fikk hun av sin eks. Den nye ringen hun kjøpte i mai kostet kun noen tusenlapper. 

Forlovelsesringer er noe man faktisk ikke kjøper selv. 

Hun kunne beholdt 10.000.- selv men velger altså å gi bort beløpet. Lurer på hvilke verdier som er gale her?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StJames skrev:

Det er jammen ikke rart at det snakkes dritt om folk og oppstår rykter når man bare lirer ut av seg ting man rett og slett ikke har peiling på. 

Ringen hun har solgt fikk hun av sin eks. Den nye ringen hun kjøpte i mai kostet kun noen tusenlapper. 

Hun kunne beholdt 10.000.- selv men velger altså å gi bort beløpet. Lurer på hvilke verdier som er gale her?

Hmm. Greit nok at de tok feil over her, men syns likevel det er skurrer med verdiene til dama. Han hun fikk ringen hos ble rimelig eksponert her på bloggen. Og ringen brukte hun i lang tid etter det var slutt. Hun kunne solgt den i stillhet og gjerne gitt bort pengene, men at det skal publiseres og at hun skal fremstilles som den gode fe synes JEG blir feil. For meg blir det ikke en så god gjerning når det blir gjort på den måten.  Hun har jo endret syn på forbruk helt ekstremt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.8.2015 at 2.08, ejlisothilie skrev:

Jeg er så delt når det kommer til denne dama! På en side syns jeg hun er beintøff, med tanke på fortiden hennes og at hun er alenemamma med 4 unger. All ære til henne for det.

Men på en annen side så er snappene hennes så utrolig slitsomme og pinlige. Greit nok å være sprudlende, men å hele tiden påpeke hvor gæærn og/eller crazy man er blir litt slitsomt i lengden. Og så virker det som om hun har kun et eller to ansiktsuttrykk å variere mellom..

Jeg skjønner ikke hvorfor dere følger folk på snap, om det er så innmari irriterende?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg
6 timer siden, StJames skrev:

Slapp av! Jeg sa det var snilt av henne og gi alene moren en fin ferie:) . 

Jeg tok feil, og jeg beklager det!☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, jegerenenhjørning skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dere følger folk på snap, om det er så innmari irriterende?

Ad nauseam: Man kan følge folk på snap og blogger fordi alt legges åpent ute og er tilgjengelig for gud og hvermann. gud og hvermann kan fritt lese om og reflektere over den enkelte bloggers integritet, konsistens, verdier, grad av eksponering av andre nære - slik som for eksempel barn eller eksforloveder. man kan elske eller hate, kritisere eller la være. Gud og hvermann kan se bilder av bloggerens fireåring når han står opp om morgenen og i bilen når han hentes i barnehage, og det er også god tilgang på mye om de andre ungene hennes. 

Så lenge alt legges åpent og tilgjengelig. kan man lese det, kritisere det, elske det eller hate det akkurat som man ønsker selv.

Hvorfor leser du denne tråden hvis du synes det er teit at folk kommenterer det bloggeren gjør?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.6.2016 at 16.58, pøbelsara skrev:

Ad nauseam: Man kan følge folk på snap og blogger fordi alt legges åpent ute og er tilgjengelig for gud og hvermann. gud og hvermann kan fritt lese om og reflektere over den enkelte bloggers integritet, konsistens, verdier, grad av eksponering av andre nære - slik som for eksempel barn eller eksforloveder. man kan elske eller hate, kritisere eller la være. Gud og hvermann kan se bilder av bloggerens fireåring når han står opp om morgenen og i bilen når han hentes i barnehage, og det er også god tilgang på mye om de andre ungene hennes. 

Så lenge alt legges åpent og tilgjengelig. kan man lese det, kritisere det, elske det eller hate det akkurat som man ønsker selv.

Hvorfor leser du denne tråden hvis du synes det er teit at folk kommenterer det bloggeren gjør?

To vidt forskjellige ting. Å bevisst klikke seg inn på en blogg for å presentere noe som irriterer deg, for deg selv er en ting. Men å signe seg opp til et nyhetsbrev som daglig tikker inn 10 ganger i minuttet, for så å fortelle gud og hver mann at det er møkk som ankommer inboksen er bare teit. Og destruktivt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn.

- Pavilion, mod

Edit. Tråden er også ryddet for skjermdump av hele innlegg.

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. juni 2016 at 12.40, Høstduft skrev:

Ønsker ikke å klikke meg inn på bloggen, men hva er greia med ultralyden?

Brystene hun har tatt ultralyd av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Men sa hun ikke akkurat at hun ikke skulle ha noen ny mann?

Hva er dette maset med han hun liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ricecrispies skrev:

Men sa hun ikke akkurat at hun ikke skulle ha noen ny mann?

Hva er dette maset med han hun liker?

Klarer seg ikke uten oppmerksomhet og bekreftelse ;) Hyggelig nok at hun finner en ny mann da. Men for få dager siden hadde datteren spurt og AB hadde sagt at kanskje hun skulle begynne å date igjen. Åpenhet overfor datteren var så viktig men ville ikke si noe om denne mannen enda. Men så legger hun nå ut at hun kanskje skal på ferie med denne mannen. Hvorfor være "ærlig" på bloggen og ikke til barna. AB i et nøtteskall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skal på ferie sammen med ny mann og til andre familiemedlemmer sier hun at hun har tenkt å begynne å date? Litt spesielt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

123,slett på snap. Fy,så flau jeg blir. 

Har gitt henne en sjanse,nikket til kakene. Virkelig prøvd. 

Men nå,altså.. 😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ricecrispies skrev:

123,slett på snap. Fy,så flau jeg blir. 

Har gitt henne en sjanse,nikket til kakene. Virkelig prøvd. 

Men nå,altså.. 😱😱

Har tatt en pause fra dama. Hva hadde hun på Snap i dag? 😆😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ricecrispies
7 minutter siden, tov skrev:

Har tatt en pause fra dama. Hva hadde hun på Snap i dag? 😆😱

Måtte skru av lyden. Hun gredde håret bak øret som hun pleier,mens hun kikket skjelmsk inn i kamera. Aner ikke hva hun sa. Måtte lukke hele greia da det stod noe om "40 er det nye 30".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, ricecrispies skrev:

Måtte skru av lyden. Hun gredde håret bak øret som hun pleier,mens hun kikket skjelmsk inn i kamera. Aner ikke hva hun sa. Måtte lukke hele greia da det stod noe om "40 er det nye 30".

uff :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hennes grimaser, virker desperat. Alltid smiler hun sånn skjevt med sånn tegn med hånda...eh veeeeldig flaut. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...