flopia Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #101 Del Skrevet 22. januar 2005 Fine øyeblikk er verdt å ta med seg. Synd det ikke varte så lenge. :-( Det er vel nettopp derfor du har venner og folk som liker deg - nettopp fordi du er den du er. :-) Akkurat kommet fra byen, vært å handla litt mat og noe maling. Å ellers litt dilldall. Å så må jeg være flink å lage et bursdagskort. Skal prøve ihvertfall. Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #102 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei vennen ting skjer, jeg er GLAD savner deg! super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #103 Del Skrevet 24. januar 2005 Håper mandagskvelden blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #104 Del Skrevet 24. januar 2005 Kom hjem nå. Er syk. Æsj og huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #105 Del Skrevet 24. januar 2005 *superstor godbedringsklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #106 Del Skrevet 24. januar 2005 :trøste: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #107 Del Skrevet 24. januar 2005 *smelte* Gode, søte, snille, koselige, vennlige, sjarmerende, morsome, hyggelige, greie, supre jenta. Du er så snill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #108 Del Skrevet 25. januar 2005 *leser over* :oops: Nå skal jeg på skolen. Hele meg er kjempe rar!!! På en veldig god måte da Men jeg får ikke sove. Ikke klarer jeg spise eller! Men gjørikke noe Håper formen er bedre i dag, prøv å kos deg! Det skal jeg super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #109 Del Skrevet 25. januar 2005 Joda formen er bedre. Heldigvis. *må sånn tisse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #110 Del Skrevet 25. januar 2005 gå å tiss da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #111 Del Skrevet 25. januar 2005 Har gjort det nå skjønner du. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #112 Del Skrevet 25. januar 2005 Tenker på deg! Nå kommer damen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #113 Del Skrevet 25. januar 2005 Tenker på deg også- Alltid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #114 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvor er du? Hvorfor er du ikke her? Å du skriver nesten ikke mer. Er det noe galt? jeg blir mektig bekymret SuperSTOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #115 Del Skrevet 26. januar 2005 Hallo o?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #116 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei pia mi. Skriver lite. Har så lite å si. Tror jeg er inne i en dårlig eller kanskje en ja vet ikke.. periode. Var på lærlingens dag i dag. Blir så irritert at ikke min veileder kunne bli med, for de bekreftet nå at min lærlingebedrift er dustete. I morgen kommer de ikke til å tro meg uansett. Hater å ikke bli trodd. Mandag da jeg skulle dra på jobb ble jeg syk, spydde og styra, tirsdag var jeg hjemme, kvalm men det var alt. I dag hrar alt vært bra til jeg kom hjem i fra den derre lærlinge-greie. Nå er jeg så kvalt at ingen kan tro det- Forferdelig. Gruer meg ikke til å dra, men gruer meg til å ikke bli trodd. Er nok noe med underbevisstheten min for tiden. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #117 Del Skrevet 27. januar 2005 Så fint at du har gitt et lite livstegn i allefall, jeg skulle akkurat til å utkalle Kvinneguiden`s letepatrulje etter deg jeg! Jeg skjønner at du gruer deg, men prøv å ikke bry deg så mye. Du vet du var syk, jeg vet du var syk. Synd for dem,la dem tro hva de vil. Du kan ikke gjøre noe med det uansett. Trist, men sant. Tenker på deg.Håper du sover godt. Glem aldri at jeg er bare et tastetrykk unna. Super:klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #118 Del Skrevet 27. januar 2005 Nå har jeg ikke mere å få opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #119 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg vil Jeg bare og og Ikke sovet et minutt i natt. Er bare helt borte. Fikk omsider tak i lege, ikke time før klekken 1310, men jeg bare må dit. De sa det kunne være spysjuka, den var visst knallhard og varte over en uke. Vil bare gråte, det er så vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #120 Del Skrevet 27. januar 2005 10 FORDELER MED Å VÆRE KVINNE *Vi fikk forlate Titanic først. *Vi ser ok ut i gutteklær, men når de prøver våre klær ser de totalt idiotiske ut *Vi vet at det finnes stunder der sjokolade kan løse alle problemer. *Vi lever lengre enn menn og får full uttelling av livsforsikringen. *Vi kan slippe unna ganske mye ved å gråte. *Vi kan ta med oss en venninde når vi skal på do. *Når vi må hjem til Juding Amy eller Friends, kan vi si det høyt. *Orlando Bloom og Brad Pitt. *V i får lov til å være en skikkelig bitch en gang i mnd. *Vi får ikke hår på brystet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå