Gå til innhold

flopia forteller


flopia

Anbefalte innlegg

Mamma jeg må tisse

(musevisa)

Mamma jeg må tisse

Må du det min venn

Skynd deg under senga

å hent tissepotta frem

Skynd deg skynd deg

Ellers går det galt

I den nye trusa

som vi ikke har betalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei som virker kjempegrei. Som får meg til å smile uten å være tilstede. Ei som jeg tenker ofte på. Ei som bor langt unna meg, men som forstår bedre enn de fleste. Ei som betyr mye, men selv ikke nødvendigvis vet det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg ikke hva jeg skal si, er bare glad.

Nå vil jeg egentlig ikke dra.

Har ordnet skyss tilslutt. Mamma skulle ordne mat til vi kom hjem, så suser vi avgårde, og gjør avgårde ting som skal gjøre, så skal måttemannen kjøre meg hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma svidde pizzaen så den er egentlig ikke noe mere å snakke om. Er fortsatt sulten. Nå skjønner jeg hvordan folk kan glemme å spise, for det gjorde jeg i dag igjen.

Isekaldt her. Hele 4 grader. Ikke mye å skryte av. Sette på varmen.

Skal komme meg i dusjen jeg å gjøre meg klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er man kommet seg på jobb igjen. Vår ikke så trøtt som jeg trodde jeg skulle være da jeg våknet. Sent hjemme i går kveld. Menmen. Bare bra det. At en ikke er trøtt lissom. Sikkert fordi jeg vet jeg skal hjem.

Ikke mange her i dag. Jeg sjefen og ei til. Hele skola virker så øde, men det går vel fort over når rakkarungene kommer.

Skal bake i dag. Vi skal være kjempeflittige :ler:

Horn med ost og skinke, å så skal vi se q-gjengen etterpå, er nå tanken da. De på SFO altså. Hvis det kommer noen. :ler:

Håper dagen går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har lyst på horn med ost. Det hørtes godt ut. Jeg glemmer å spise hele tiden. Også orker jeg ikke. Tror jeg har laga meg middag kansje 5 ganger de siste 3 årene.. hehe Det blir liksom et knekkebrød her og en bolle der :P

Jeg lever på cola jeg :D

Så fint du er glad. Jeg er ikke så fornøyd i dag, men det blir nok bedre utover dagen. Må rydde da :( Min bestevennine kommer om noen timer og det ser ut som et bomba horehus her *sukk*

Håper du får en flott helg.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk vennen. Du er så god å ha. Jeg tenker på deg også. Takk :)

Jeg er hos min søster nå. Hun skal passe litt på meg. Jeg er så sliten, hun er fin å ha. Nå lager hun mat, det er ganske fint. Jeg husker ikke sist jeg spiste.

Det var godt å skrive om Alva. Hun har betydd mye. Jeg savner. Men jeg vet ikke om jeg savner henne, eller om jeg savner følelsene hun vekket i meg. Jeg kommer nok til å skrive litt mer etterhvert. Om henne. Det var godt. Jeg har egentlig aldri snakket noe særlig om henne. Det var alltid forbudt.

Hvorfor var det trist egentlig?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke trist som i trist. Men du skriver så pent om dem du snakker om. Skriver som det skulle være tatt fra en bok som var skrevet rett fra hjertet.

Å så tenker jeg på det du skrev til meg at jeg måtte fortelle, ellers kunne hun ikke vite.

Du visste, men samtidig som du ikke sa noe til Alva..

Vanskelig å forklare

Spennende å lese mer

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

håper du sover vennen..

Jeg får ikke til.

*spiser potetgull nå(slike lange tynne)drikker gul saft og røyker* :)

tenker litt på Alva. skrevet litt mer.

burde hvile. men orker ikke.

jeg er så glad.for at du er du.

kjempe stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh.. Du er god du..

Fikk vel sove en time eller noe sånn. Har lest en bunke med KK jeg fikk på jobben. Er enda noen igjen får ta dem i natt. :)

Skulle ønske du fikk sovelitt, slappet ordentlig av.

Vet jo hvordan det er å være våken så masse.

Går bra men utrolig slitsomt.

Fikk også lyst på potetgull, og gul saft hehe har jeg allerede. Nam.

Er også kjempeglad for at du er du, det må du vite.

Nå må jeg lese videre om Alva

:klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er glad for at du er det,for jg får nok ikke vært noen andre :P

Har fått hvilt endel, er litt lettere til sinns nå. Lurer på om jeg skal kontakte en vennine litt senere. Er ikke så flink på sånn, men jeg vurderer,så får vi se. (Fremskritt det også). Jeg skulle vel vært med skolepiken i dag, men jeg vetikke helt.

håper du koser deg. Jeg sitter i vinduskarmen med laptopen i fanget. Ute sneer det, og er hvitt og vakkert.Nydelig musikk siver ut av høytalerne, og jeg smiler. Skal prøve å nyte dette øyeblikket,for en stund i allefall.

Go :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...