Gå til innhold

flopia forteller


flopia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Jeg synes du skal skrive her snart igjen. jeg savner deg jeg!

håper du har en god påske, glem aldri at jeg tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på'n igjen. Påska er over og jeg må igjen pakke lekene og snøre sekken for å dra til leiligheta. Går bedre nå, for nå vet jeg at bedriften må ta seg sammen sånn at jeg får gjennomført tiden min der. Alle målene skal være ferdige til i mai! så det er jo ikke så lenge til!

Å når mai er gått så er det bare en måned til så er jeg jo ferdig!! Det føles så vannvittig godt at jeg tror ikke det er noen som i det hele tatta skjønner det.

Har begynt sånn smått å se etter leilighet. Har funnet mange, men uansett er det jo for tidlig å flytte. Først må jeg jo bli ferdig med lærlingetiden, og så håper jeg på å få jobb sånn at jeg kan søke om huslån. En ny verden som åpner seg her jo :D

Nå skal jeg stikke i dusjen og pakke litt, så suser vi avgårde. Lurer på hvordan det er i leiligheta. Sikkert bra der, bare det at det er så mørt og ekkelt, å så ha det jo stått helt alene hele påska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Nå er det jo en stund siden jeg har skrevet. blir helt satt ut av lærlingesituasjonen, det er vel derfor alt er blitt slik det er. Men sier jeg skal prøve å forbedre skrivinga mi, og det skal jeg jammen prøve nå.

I helgen var vi å hørte med banken hvor mye vi kunne regne med å få i lån. Men han regnet ut i fra lærlingelønna og ikke hva jeg faktisk får - når jeg får jobb. Men lån fikk vi nå uansett - heldigvis.

Men kommer jo ikke til å kjøpe noe enda da, men etterhvert lissom. Så snart jeg er ferdig her, som lærling og en litt mer sikker intekt så skal vi. Så håper jeg fr jobb i løpet av sommeren. Har sendt søknad til kommunen, søknadsfristen gikk ut den 18, så håper på å få høre noe snart :D

Eller så skjer det ikke så mye, dagen i dag ble kjempe! Eller så langt ihvertfall.

Sola skinnte så flott dag jeg skulle tusle på jobb, å det gjør den forsåvidt enda.

Da jeg kom på jobb fikk jeg vite at jeg har de fire første timene fri. pga sykdom.

er ingen tid å gå hjem heller for femt eog sjettetimen har jeg. (selvfølgelig.)

Lurer foressten på om jeg blir syk nå. Et tett ines og det renner fra øynene - og jeg har sikkert feber også når jeg kjenner etter ;)

Jeg og måttemannen skulle jo legge ut på ceochacing-tur i dag. Det er ingen bokser her, så vi fant ut atte det måtte vi jo gjøre noe med!.

Men får se hvordan det går ut over dagen da.

Eller så håper jeg dere alle har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg SAVNER deg.

Masse.

Går det bra med deg? Hva skjer egentlig i livet ditt?

Jeg er så lei meg for at jeg er så utrolig dårlig på å holde kontakten,men det er bare så utrolig masse.

Håper du vet jeg bryr meg om deg og tenker på deg fordi.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...