Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Så kjedelig!

Sender deg mange gode vibber i håp om at du blir frisk til imorgen!!!

~~~~~~~~~ *vibb vibb* ~~~~~~~~~~~~

Du får bare slappe helt av, som du selv skriver...og kanskje drikke en kopp te med honning :wink:

Ja, og du må jo bare gi beskjed hvis du trenger noe hjelp i forbindelse med treff, hvis det skal være hos deg! :) Jeg håper virkelig jeg kan komme!

God bedring, vennen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen!!! :-)

Dere er helt fantastiske.

Formen er litt bedre og jeg er hoppende glad! Har hatt min kjære pappa på besøk for å snakke om bryllup og budsjett og han ville gjerne bidra med en sum som gjør at vi for alvor kan begynne å planlegge slottsbryllupet vi drømmer om!!! :hoppe:

Snille pappaen min!:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, må bare legge til:

Snille mammaen min!!!

Snille svigerforeldre!!!

:oops:

Visste jo allerede hva de ville bidra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da, at dere for alvor kan begynne å planlegge, nå som dere vet hva dere har å rutte med! :-)

Ordentlig snill pappa det!!!

Slottsbryllup, det kan jo ikke annet enn å bli fantastisk!!!

Vi har også så utrolig snille foreldre! Mamma og pappa betaler så mye for oss, uten at vi spør - men det er slik de vil vise at de gleder seg med oss... Også svigermor da, som er alene og alt, og så bidrar hun med 30 000,-!!! Synes det er helt utrolig! Hun har tross alt fire unger, og tre av dem gifter seg alle i løpet av 13 måneder - det er jo vanvittig!!!

Snille, snille foreldre altså! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er fortsatt nødt til å spare en god del penger selv, men hadde ikke greid bryllupet vi drømmer om uten den hjelpen vi nå får.

Pappa var så søt og mye mer engasjert enn jeg trodde han ville være! :P

Nå er det bare å begynne planleggingen for fullt. Tror vi mer eller mindre har bestemt oss for det ene slottet, men skal hente inn forslag fra noen andre også før vi bestemmer oss helt.

Lurer litt på gjestelista også. Den er veldig lang, men vet jo at det kommer til å være noe frafall. Hvor mye regner dere med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaaaaaaa, det skal bli så utrolig spennende, fantastisk flott!!!!!!!

:hjerter:

Vi har pr. dags dato 67 (69) gjester på middagslisten, og mellom 20 - 30 stk. til kaffe og kaker. Er vanskelig å vite nøyaktig hvor mange som man kan regne med at ikke kommer, men i vårt tilfelle vil jeg tro vi blir minimum 60 stykker til bords. De fleste vet om datoen, har visst det en stund, så jeg tror de fleste kommer :)

Du må fortelle når du vet hvilket slott valget lander på da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på en ting:

Alle vi flickorna som skal møtes i Oslo

Det hadde vært gøy om alle tar med seg et lite utvalg av det de skal ha i bryllupet sitt (bilde av kjole®, og bukett, en prøve på en invitasjon, en serveittering, etc., etc.). Så kan vi jo ta en liten runde og presentere oss og vise hva vi har tenkt. Hva sier dere? Det er jo greit å få litt inspirasjon, samt den gode "bryllups-ånden" :ler:

Hvem er det forresten som skal treffes? Kanskje vi må bestille bord et sted sånn at det er plass til oss dersom vi blir mange.....?

Kjempeide at de som har "ferdige produkter" (eller halveis for den saks skyld) tar med det!

Ang. bestilling av bord så kan vi jo se an litt nærmere, er jo mulig vi kan ta det hjemme hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå' date=' for et nydelig sted! Hva koster det å ha bryllupet på slike fantastiske steder da?[/quote']

Takk Huldra. Synes jo det er fantastisk vakkert selv, gleder meg til å se stedet "live".

Prisen ligger på 775 danske kroner per kuvert. Det inkluderer velkomstdrink, 3 retters middag med fri vin og nattmat.

Per i dag tilsvarer det 860 norske kroner, synes ikke det er en ille pris for slike rammer rundt dagen.

(Håper selvfølgelig kursen kan være på vårt lag innen selve bryllupet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg sier det gjerne igjen: Slottet er fantastisk vakkert!!!!

Og jeg tar gjerne med det jeg måtte ha av prototyper på inv., serviettringer mm. jeg, når vi møtes :wink:

Hvor mange er vi nå den 19. februar egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager en liten liste her så har vi en oversikt over hvem det passer for. Disse har sagt ja så langt:

Huldra

Brud2005

Lunacia

Lythande

TeddyToria kan kanskje

Hannemor kan ikke :-(

Så da er vi vel sekjs med deg Toria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må si at jeg gleder og gruer meg litt til å treffe andre bruder. Får se hva det blir til med ferdige/halvferdige produkter til dagen.

Ser at dere mest sannsynlig får drømmebryllupet så heldige dere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske at alt hos oss også gikk på skinner. Vi skal ha møte med foreldrene våre neste helg, vi har nemlig måttet flytte datoen et par ganger nå. Og den datoen vi har nå vil jeg ikke bytte bort igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...