Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lythande og jeg henger også masse sammen IRL. :) Vi ble også kjent her på KG, og nå er hun en av mine beste venner! :) Hurra for KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"In Real Life"

Veldig vanlig Internet-forkortelse, så jeg tenker ikke over at noen kanskje ikke forstår den. (Litt miljøskadd etter 10 år på nettet... ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den burde jeg jo tatt, er ikke akkurat ny på nett selv!

Uansett, jeg synes det er hyggelig med nye venner, særlig hvis de er interessert i bryllupsmagasiner.

En felles samling for de som er i Oslo-området, noen interesserte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig Lunacia!

Jeg reiser til London i morgen, men håper mange flere har "meldt seg på treff" når jeg kommer tilbake på mandag. Her er det bare å hive seg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk rart hvordan en så hyggelig ting som bryllup kan føre folk sammen, og få venner for livet :ler: Kjempehyggelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det fint i London! Regner med at det ikke er like kaos på Oxford Circus nå som da jeg var der rett før jul. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg veldig til å treffe dere!!!

Får sørge for å få med meg noen brudemagasiner fra London. Tror min kjære synes jeg har nok, men der borte betaler man jo halv pris av Narvesen så blir nok et par magasiner tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, dette er moro!!!

Det er som dere skriver, de artigste ting som fører folk sammen! :-)

Men nå er jo bryllup virkelig en flott bevgivenhet da, full av positivitet...veldig koselig med planlegging, og helt topp å kunne ha noen "likesinnende" å skvadre med!!!

Igjen ønsker jeg deg go´tur til England, Tomias - vi tastes når du kommer hjem! :wink:

Kjøp magasiner i fleng!!! *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har lagt ut kjolebilder, tomias! De var virkelig vakre, og jeg syns spesielt nr.1 og nr.2 var flotte. Forskjellige, men elegante på hver sin måte!

Lykke til med prøving når du kommer så langt! Jeg har fått prøvd noen kjoler nå, og det er virkelig gøy, men har ikke funnet den riktig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg på vei til England' date=' gleder meg til oppdateringer når jeg kommer tilbake![/quote']

Hei snuppa!

Kommer med en aldri så liten oppdatering nå jeg, som kan ligge her og vente på deg til du kommer hjem! :wink:

For det er litt action på min front nå! I positiv forstand da! :-) Jeg har nemlig funnet kjolen...dvs. Aelwyn fant den på internett til meg, i så og si riktig størrelse og riktig farge...så nå kan jeg få kjolen hit til Norge fra USA for den nette sum av 2120,- NOK totalt! Og det vil jeg kalle et kupp!!!

Så med en liten sikker avtale nå og endelig avgjøresle, kan jeg kanskje regne med at jeg hra kjolen her hos meg i februar en gang! :-)

Og som jeg har skrevet til andre her inne, så er det liksom ingen krise hvis det skulle være helbom lenger, for jeg kan jo selge kjolen igjen, antakeligvis uten tap, når det ikke er så store beløpet det er snakk om... Og jeg har en god nummer to i tankene som jeg fint rekker å bestille! Se det, ting ordner seg for snille piker... *hihi*

Håper du storkoser deg på Englandstur, men jeg gleder meg til du er tilbake igjen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

hei

Fin dagbok du har. Er du i England nå?

Du spurte om det er flere som er interesserte i Oslo-området til et eventuelt treff - JA, jeg er! :)

Hører kanskje fra deg hvis det blir aktuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du hjem snart nå!?? :-)

*s*

Maser fælt jeg...heh?! Neida, men du får gi lyd fra deg! Det har jo skjedd litt på min front, om ikke annet...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...