Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært flink jente og søkt på tre jobber, så nå er det bare å krysse fingrene.

Pappa kommer innom i morgen for å snakke litt budsjett, det blir spennende, han er liksom den siste biten i puslespillet! Vet at han vil hjelpe, men aner ikke hvor mye han ser for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26. august 2006 er planen, men vi er fleksible hvis det skulle vise seg at lokalet ikke er ledig etc.

Pluss at vi må se litt på økonomien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære lager middag til meg i dag igjen, da er det ikke så ille å være stk!  :kysse:

Å, men du er vel heldig som har en gullklump som tydeligvis vet å ta godt vare på deg!!! :trøste:

Du må ha fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra plan.

Mulig vi kan være hos meg, men det kommer litt an på hvor mange vi blir og hva min kjære skal den dagen...

Det hadde vært kjempekoselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei Tomias (og alle dere andre)

Ser det har kommet flere gode forslag om møtested og tid. Jeg er med på alt jeg, så jeg lar være å komme med flere forslag.

Gleder meg til å treffe dere, det blir nok kjempekos :rosasmil: Synes det er et veldig hyggelig initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Og forresten: blir det til at vi skal ha det hjemme hos deg må du bare si fra hvis du trenger noe hjelp! Hva som helst, bare si fra, så skal jeg bidra.

Lykke til med jobbsøkingen. Håper det går bra! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Heisann Tomia!

Da har jeg endelig hatt tid til å lese hele den lange dagboka di :)

Jeg synes kjole 1 var absolutt nydelig. Den aller fineste av de tre synes jeg. Nå drar du jo til Danmark til fredag, så da får du forhåpentligvis prøvde både disse og flere. Det blir gøy! Jeg skal prøve kjoler for første gang til mandag. Skal til Kristins Brudesalong på Lillestrøm. Gleder meg som en unge :ler:

Jeg har også sett musicalen "We will rock you" i London. Den var utrolig bra! Jeg var helt imponert over hvor flinke de var til å synge - mye bedre enn de fleste "sangstjerner" på kjendishimmelen...

Jeg har også sett musicalen "Lionking". Den var minst like bra og HELT anderledes musical. Kan også anbefales :wink:

LYKKE TIL MED JOBBSØKING OG GOD TUR TIL DANMAKR!!!

... og takk for hyggelige meldinger i min bok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det natti natt for meg.

Krysser fingrene for at jeg er i bdre form i morgen for nå har jeg hatt to dager med skikkelig infuensa stølhet i hele kroppen. Vet ikke om jeg orker Køben hvis jeg ikke blir bedre...

Min kjære reiser til Tromsø med jobben i morgen, så da er det ingen til å dulle med meg heller....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det natti natt for meg.

Krysser fingrene for at jeg er i bdre form i morgen for nå har jeg hatt to dager med skikkelig infuensa stølhet i hele kroppen. Vet ikke om jeg orker Køben hvis jeg ikke blir bedre...

Min kjære reiser til Tromsø med jobben i morgen, så da er det ingen til å dulle med meg heller....

:ler:

God bedring,

Håper dere får roligere sjø enn oss, vi var i køben helgen som var. Ikke at det gjore så forferdelig mye, men er jo kosligere når båten er rolig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei Tomias!

Bedre i dag? :trøste: Håper det! Hvis ikke må du bare krype godt under dynen igjen med en god bok og varm kopp te. Må gjøre det beste ut av sykedager.

Vi snakkes. :klem: C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg noe bedre i dag, men skal ta dagen helt med ro så jeg ikke blir dårligere til i morgen...

Svigermor skal sove her i natt og så drar vi kl 0530 i morgen tidlig... OUCH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Huff da, det er så fælt å være syk, hvertfall når man vet at man skal noe om kort tid.

MEN: Nå kan du vel bare bli bedre, så turen din blir sikkert kjempefin. :) Spis sink og c-vitamin - nam nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...