Gå til innhold

Nok om Islam og muslimer, la oss heller snakke om den norske urkulturen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På ‎17‎.‎02‎.‎2017 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke du sakelig. Anmoder deg å heller være sakelig, enn å spre islamofobi. Det er alltid to sider av en sak. Det som skjer i Syria og Afghanistan er takket være vestens mor TRUMPLAND. Norge er medskyldige i det, for de støtter den urettferdige behandlingen av muslimske land, og herper systemer. Vesten skal være et godt eksempel på det moderne demokrati, men dette gjelder bare for dem selv. Dette minner meg om kolonitiden, om å være det frie mennesket, og tenke fritt, demokratiske prinsipper, men samtidig drev de med slaveri og kolonisering og plyndringer av andre nasjoner. Alle mennesker er like, og bør behandles likt. Den norske kulturen stinker, for deres økonomi er basert på ødelegges av kloden. Norge skal være et rent land, men Er ikke det dobbeltmoral? Dette er urkulturen, der vi ser ned på andre, mens tror at vi er verdens beste. Noe som ikke er sant. Det er skjev fordeling av goder, og urettferdighetsprinsippet.

Anonymkode: 7cafb...f58

Må si det er festlig å lese refleksjonene dine.

Jeg må si det er vanskelig å forstå at du er her, når det er så forferdelig?? Er sikker på at de tar i mot deg med åpne armer i Syria.

Norge har ikke plyndret andre nasjoner på 1000 år. Da var det ikke Trump som regjerte, for å si det sånn.

Men definer gjerne den Norske urkulturen

Endret av debatant
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, debatant skrev:

Norge har ikke plyndret andre nasjoner på 1000 år. Da var det ikke Trump som regjerte, for å si det sånn.

India ble jo kolonisert av Storbritannia. Storbritannia delte india i to nasjoner.
India ble delt inn i Pakistan og India. Et nasjon for hinduer/buddhister og et nasjon for muslimer.
Pakistan klager hele tiden på koloniseringstiden. India er bom stille angående kolonisering.

 

Anonymkode: 05a71...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, debatant skrev:

Må si det er festlig å lese refleksjonene dine.

Jeg må si det er vanskelig å forstå at du er, her når det er så forferdelig?? Er sikker på at de tar i mot deg med åpne armer i Syria.

Norge har ikke plyndret andre nasjoner på 1000 år. Da var det ikke Trump som regjerte, for å si det sånn.

Men definer gjerne den Norske urkulturen

Til Valhall,,, Norsk urkultur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

India ble jo kolonisert av Storbritannia. Storbritannia delte india i to nasjoner.
India ble delt inn i Pakistan og India. Et nasjon for hinduer/buddhister og et nasjon for muslimer.
Pakistan klager hele tiden på koloniseringstiden. India er bom stille angående kolonisering.

 

Anonymkode: 05a71...a02

Hva har dette med norge å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎17‎.‎02‎.‎2017 den 9.20, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg ikke på et øre om, for du personlig kjenner ikke et eneste muslim. Mulig du har møtt noen sorte får, som har spilt muslimer overfor deg, men slik du beskriver muslimer og Islam, så virker det som om du har dannet ditt bildet av dem ved å høre på Trump og Carl I Hagen sine taler. Det er mye søppel i den norske urkulturen, som du bør heller fokusere på, før du reiser finger mot andres livssyn. Dette kalles for dårlig sosial intelligens. Da lærte du et nytt ord i dag.

Anonymkode: 7cafb...f58

Hvis du i virkeligheten er muslim, så burde du vite at du ikke har lov å si at en person som tror på én og bare én Gud, Allah (SWT), og at Muhammed (saw) er Allahs siste Sendebud, ikke er muslim, det er opp til Allah og ikke noe menneske! Ved å si at de muslimene som overstående har møtt, ikke er muslimer, så har du syndet stort.

Anonymkode: 10184...38f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du i virkeligheten er muslim, så burde du vite at du ikke har lov å si at en person som tror på én og bare én Gud, Allah (SWT), og at Muhammed (saw) er Allahs siste Sendebud, ikke er muslim, det er opp til Allah og ikke noe menneske! Ved å si at de muslimene som overstående har møtt, ikke er muslimer, så har du syndet stort.

Anonymkode: 10184...38f

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Hæ?

En muslim har ikke lov å definere andre muslimer som ikke-muslimer.

Anonymkode: 10184...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En muslim har ikke lov å definere andre muslimer som ikke-muslimer.

Anonymkode: 10184...38f

Har sunni muslimer lov til å omtale shiamuslimer som ikke muslimer og omvendt? Trodde sunni og shiamuslimer drev og dengte hverandre fordi de mente den andre var vantro

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En muslim har ikke lov å definere andre muslimer som ikke-muslimer.

Anonymkode: 10184...38f

Jeg har blitt forklart det samme av norsk-pakistanere jeg har gått i klasse med. Nå skal det sies at det hendte de samme gutta som hevdet dette ikke alltid selv fulgte dette påbudet da. Ikke alltid samsvar mellom liv og lære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maleficenta skrev:

Har sunni muslimer lov til å omtale shiamuslimer som ikke muslimer og omvendt? Trodde sunni og shiamuslimer drev og dengte hverandre fordi de mente den andre var vantro

Dette med Shia og sunni kom jo først etter Muhammeds død, så kan ikke svare på det. De mener vel begge at den andre har feil lære, så de kommer nok til å denge hverandre i hodet frem til jorden blir truffet av en gigantisk meteor, og vi alle går under ;) .

Anonymkode: 10184...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Klossmajor skrev:

Jeg har blitt forklart det samme av norsk-pakistanere jeg har gått i klasse med. Nå skal det sies at det hendte de samme gutta som hevdet dette ikke alltid selv fulgte dette påbudet da. Ikke alltid samsvar mellom liv og lære.

Det finnes haugevis av muslimer som drikker alkohol, har kjærester før ekteskap og bryter islamske lover, men så lenge de anser seg selv for å være muslimer så er det haram ( forbudt) for andre muslimer å definere dem som ikke-muslimer.

Anonymkode: 10184...38f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.2.2017 den 9.47, AnonymBruker skrev:

Jeg syns at nordmenn er veldig flinke til å kritisere muslimer og Islam, la oss heller snakke om den urkulturen i det norske samfunnet. Deres livsstil og deres levesett, og tankesett, som ofte påminner om primitive vesener.

- den primitive seksualiseringen i det norske samfunnet, der alle har sex med alle, og barn fødes utenfor ekteskap

dette påminner om kulturen i dyreverden, der griser har sex med hundrevis av andre griser, og en vet ikke hvem som er faren til barnet.

-i den norske kulturen er det ingen respekt for foreldre. Barn kan ta med kjærester hjem, og ha sex i rommet, mens foreldre og søsken sitter i stuen og hører alt. Utrolig respektløst.

- foreldre blir dumpet i eldrehjem/gamlehjem, og barn bryr seg ikke om dem og viser null respekt for de eldre....

- alkohol er nordmenns store kjærlighet, noe som går tilbake til urtiden. Det moderne mennesket skal egentlig gi avkall på alkohol, mens nordmenn hoper i seg det kreftfremkallende drikket i bøtter og spann.

- nordmenn er veldig flinke til å kritisere andre nasjoner og religioner, men når det kommer til dem selv, så er de full av shit.

Listen er lang, og jeg anmoder andre å føye på mer.....

 

Anonymkode: 7cafb...f58

Alle har ikke sex med alle. Hvor har du det fra? Bare fordi noen har ONS, her og der, eller drikker litt for mye, betyr ikke det at alle har sex med alle. Og hva har hvel du med hvem som får barn med hvem?! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Nobody cares, hvertfall ikke jeg. Jeg kommer til å gjøre akkurat som jeg vil jeg (innenfor visse grenser), og langt ifra diskutere det med deg. Er jo nordmann, tross alt ;) What you gonna do about it

Anonymkode: 8a737...da2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2017 den 1.33, AnonymBruker skrev:

India ble jo kolonisert av Storbritannia. Storbritannia delte india i to nasjoner.
India ble delt inn i Pakistan og India. Et nasjon for hinduer/buddhister og et nasjon for muslimer.
Pakistan klager hele tiden på koloniseringstiden. India er bom stille angående kolonisering.

 

Anonymkode: 05a71...a02

Så det er ikke Trump, men Storbritannia som representeter den norske urkulturen. Wow.

Ditt lavmål er bunnløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, debatant skrev:

Så det er ikke Trump, men Storbritannia som representeter den norske urkulturen. Wow.

Ditt lavmål er bunnløst.

Jeg tror kanskje du blander sammen anonyme brukere ved dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎17‎.‎02‎.‎2017 den 14.39, Ginavn skrev:

Så det er Vesten sin skyld at jenter i mange muslimske land bærer familien/klanen sin ære? 

"Alle mennesker er like, og bør behandles likt", skriver du. Men det er ikke tilfelle i Saudi Arabia der kvinner ikke får kjøre, og sjiamuslimer blir diskriminert. Det er ikke tilfelle i Pakistan, der ei mor brenner jentungen i hjel fordi hun gifta seg med feil mann. 

Hvis den norske kulturen stinker, kan du flytte til et land der du liker kulturen bedre. Jeg - som etnisk norsk kvinne - er glad jeg er født nettopp i Norge, og med muligheten til å skape det livet jeg selv ønsker. Hvis jeg var født i Afghanistan, kunne jeg ha hatt 5 barn nå, eller dødd i barsel, noe som for meg framstår som langt mer attraktivt enn å være fattig husmor ute av stand til å lese og skrive, å aldri kunne ha betalt arbeid, og å leve på mannen sin nåde.

Du forskjellsbehandler meg, fordi jeg kommer med saklige argumenter. Jeg er like etnisk norsk som deg, og du må slutte å tro at du er bedre enn meg. Dette er å betrakte som diskriminerende.

Anonymkode: 7cafb...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎02‎.‎2017 den 1.33, AnonymBruker skrev:

India ble jo kolonisert av Storbritannia. Storbritannia delte india i to nasjoner.
India ble delt inn i Pakistan og India. Et nasjon for hinduer/buddhister og et nasjon for muslimer.
Pakistan klager hele tiden på koloniseringstiden. India er bom stille angående kolonisering.

 

Anonymkode: 05a71...a02

Igjen var Vesten urettferdig mot muslimer, mens hinduer fikk hele infrastrukturen og system bygget av Storbritannia, mens muslimer fikk et blankt A4 ark. STOR FORSKJELL DER GITT !

Anonymkode: 7cafb...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, debatant skrev:

Så det er ikke Trump, men Storbritannia som representeter den norske urkulturen. Wow.

Ditt lavmål er bunnløst.

Du har virkelig røyket eksotisk sopp. Håper den ikke var så sterk, siden sist du skrev på KG.

Anonymkode: 7cafb...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...