Gå til innhold

Anbefaler å date alenemødre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker bør ikke stemples i hvilke livssituasjon de er i, at noen er villig til det ene og det andre gjelder ikke ensartede grupper som du skisserer, det går på mennesketyper,noen har mindre terskel for seksuell kontakt enn andre. Hvis det gir deg glede å holde på slik, så kjør på, men en som har de holdningene du representerer i tillegg til mange uforpliktende forhold får fort et rykte, skikkelige damer går ikke for slike som deg, du blir oppbrukt, ergo du mister verdi.

Anonymkode: 5bf55...d3a

Du skriver fryktelig komplisert. Hva er det du prøver å si egentlig? Jeg har da ikke noe problem med alenemødre da, jeg sier bare at jeg nyter å ha mye sex med de, og at jeg nyter å bli vartet opp fra første stund. Og at jeg anbefaler andre menn å oppsøke alenemødre.

Ryktet mitt trenger du ikke tenke på, og min verdi trenger du heller ikke tenke på. Men hvis vi skal tenke litt på verdi og slikt, så er det alltid den som mer minst investert som er mest verdifull. Det at alenemødrene jobber så iherdig vil jo egentlig si at det er de som er mindre verdifulle. Men jeg syns de er et verdifult, midlertidig bidrag i mitt liv. Er det noe problem egentlig?

Anonymkode: 493dc...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forlest deg på Nick Hornby kanskje? Hvis du er rentenist og ser ut som Hugh Grant, skal du ikke se bort i fra at du er inne på noe. Ellers tror jeg mest du har en dagdrøm om å være rik og kjekk og attraktiv for søte alenemødre som ikke krever så mye av deg....

Anonymkode: b98d7...e58

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver fryktelig komplisert. Hva er det du prøver å si egentlig? Jeg har da ikke noe problem med alenemødre da, jeg sier bare at jeg nyter å ha mye sex med de, og at jeg nyter å bli vartet opp fra første stund. Og at jeg anbefaler andre menn å oppsøke alenemødre.

Ryktet mitt trenger du ikke tenke på, og min verdi trenger du heller ikke tenke på. Men hvis vi skal tenke litt på verdi og slikt, så er det alltid den som mer minst investert som er mest verdifull. Det at alenemødrene jobber så iherdig vil jo egentlig si at det er de som er mindre verdifulle. Men jeg syns de er et verdifult, midlertidig bidrag i mitt liv. Er det noe problem egentlig?

Må ha det inn med t-skje med andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forlest deg på Nick Hornby kanskje? Hvis du er rentenist og ser ut som Hugh Grant, skal du ikke se bort i fra at du er inne på noe. Ellers tror jeg mest du har en dagdrøm om å være rik og kjekk og attraktiv for søte alenemødre som ikke krever så mye av deg....

Anonymkode: b98d7...e58

?

Utseendet har ikke mye å si. Jeg har god økonomi, ser ikke så verst ut, og jeg er barnløs. I mine yngre år hadde jeg relativt god suksess med damer. Nå til dags orker jeg ikke dating der jeg må gi så mye av seg selv. Derfor velger jeg alenemødre. Hvorfor gjøre jobben når noen andre kan gjøre den for deg?

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må ha det inn med t-skje med andre ord?

Ja, vær så snill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7

Man kan jo diskutere hvor moralsk det er å date alenemødre kun for å få sex. Men det er vel bedre at TS lurer alenemødre enn barnløse? Alenemødre har jo allerede fått barn og har jo tid å kaste bort på TS. Barnløse som ønsker barn derimot har begrenset med tid om de er på TS sin alder. 

Sånn sett så hjelper TS barnløse å finne seg seriøse menn ved å ikke kaste bort tiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er riktig det. Men med alenemødre går det liksom fortere å få godene og bli vartet opp.

De single holder igjen - det gjør ikke alenemødre.

Tull på deg! Å finne villige single menn som gir alt for dama, med full oppvartning, er da like lett, så finn singel mann, la han oppvarte deg til det fulle og kast når det begynner å bli alvor :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nastine skrev:

Tull på deg! Å finne villige single menn som gir alt for dama, med full oppvartning, er da like lett, så finn singel mann, la han oppvarte deg til det fulle og kast når det begynner å bli alvor :hoho:

Skulle gjort det om jeg var homofil. Menn er generelt lettere å forholde seg til enn kvinner. Hadde ikke nølt et sekund om jeg likte å få bæsjen min dyttet inn av andre menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel tenkes at de du har fått napp hos, gjør det samme med deg, som du gjør med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Den røde fare skrev:

Det kan vel tenkes at de du har fått napp hos, gjør det samme med deg, som du gjør med dem?

Hva tenker du? Jeg gir ikke så mye av meg selv. Og når hun begynner å kreve noe tilbake så ghoster jeg henne bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alenemor og har vært det i snart 6 år - jeg har nok med å varte opp mine egne barn om jeg ikke skal varte opp umodne og idiotiske griser som deg i tillegg ;) Derimot har jeg vært den som har dumpet menn - fordi de ikke har vært bra nok for meg og heller ikke bra nok til å introduserest til barna mine. Heller ikke bra nok til å få "goder" av meg heller. Så gå å ta deg en bolle. Mine venninner som også er alenemødre, er også veldig kresne og har heller ikke sex med hvem som helst. Skjønner ikke hvor du har dette ifra, isåfall må du ha truffet alenemødre som er så utsultet på kjærlighet og oppmerksomhet at de IKKE har vært nok kresne. Mtp at de har ligget med deg :)

Anonymkode: 921ed...d68

Når alt kommer til alt så er dere ikke så vanskelige å få i seng,  har du hatt sex mer enn en gang i løpet av 6 år, så er du ikke så vanskelig som du innbiller deg. 

Anonymkode: b11b3...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 33 år gammel kvinne som har stor suksess med å date alenefedre.

De er best å date, fordi de gir alt fra starten av. Ofte ser jeg stor vilje til å tilfredsstille meg. Sex kommer kjappere og ofte er han villig til å det meste. 

Jeg vil anbefale alle å date alenefedre. Bare dump ham når han begynner å gi mindre av seg selv, og begynner å involvere deg mer i barnet og gir deg mer ansvar. Og så går du videre på neste alenefar. 

Jeg har 100% suksess med denne metoden.

Anonymkode: bb960...022

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du? Jeg gir ikke så mye av meg selv. Og når hun begynner å kreve noe tilbake så ghoster jeg henne bare

:kaklehone:En med fritidsproblemer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Utseendet har ikke mye å si. Jeg har god økonomi, ser ikke så verst ut, og jeg er barnløs. I mine yngre år hadde jeg relativt god suksess med damer. Nå til dags orker jeg ikke dating der jeg må gi så mye av seg selv. Derfor velger jeg alenemødre. Hvorfor gjøre jobben når noen andre kan gjøre den for deg?

Ja, vær så snill

En gammel mann som ikke gidder jobbe for damer, er barnløs og god sukesess i yngre dager...:kaklehone:ingen respekt for enkeltmennesker og må ha alt inn med t-skje.....minner meg om en middelaldrende fyr med hentesveis, ala Trump.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker bedre denne metoden som jeg bruker,  date ei alenemor for et seriøst forhold,  sex og kos snakket med hverandre er bare morsomt og pirrende,   selv har jeg kåtet henne opp noen ganger gjennom chatt og mobil ;) og det gjør at vi lengter mer etter hverandre. Og gleder oss til å møtes igjen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Mistenker sterkt at TS er en mann med dårlig utseende, mindreverdighetskomplekser og som ikke får det som han vil med damene. Derfor må han rakke ned på en gruppe kvinner, altså alenemødre, for å føle seg selv bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at de kanskje er med på spillet, kun for å selv få seg et ligg. Mulig de blir revet med etter noen uker, og får følelser, og DA rømmer du😜 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kaklehone:En med fritidsproblemer

Jeg sitter og kjeder meg på jobb. Lite å gjøre idag gitt. #livetsomingeniør

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En gammel mann som ikke gidder jobbe for damer, er barnløs og god sukesess i yngre dager...:kaklehone:ingen respekt for enkeltmennesker og må ha alt inn med t-skje.....minner meg om en middelaldrende fyr med hentesveis, ala Trump.

Hvem sier at jeg ikke har resppekt for mennesker? Jeg har jo respekt for kvinner og menn. Det med t-skje var jo ganske åpenbart, for jeg skjønte ikke helt hva vedkommende vil få frem. Måtte lese et par ganger, men tror jeg fattet poenget til slutt.

Har ikke hentesveis, og jeg liker ikke Trump. På en måte er jeg fascinert over at han faktisk klarte å bli valgt, men fyren suger. Det samme gjør Hillary. Eller kanskje hun skulle sugd litt mer, sånn at Monica ikke utkonkurrerte henne. Men det får nå være.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2017 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Liker bedre denne metoden som jeg bruker,  date ei alenemor for et seriøst forhold,  sex og kos snakket med hverandre er bare morsomt og pirrende,   selv har jeg kåtet henne opp noen ganger gjennom chatt og mobil ;) og det gjør at vi lengter mer etter hverandre. Og gleder oss til å møtes igjen :)

Bra kompis. Men husk å rømme når hun begynner å kreve at du tar mer del i livet til ungen hennes. Men magefølelsen min sier at du ikke er en mann, for ingen mann syns det er artig å sitte der med pungspreng etter sexting, når man kan være godt begravd i musa hennes og tømme seg i henne. But again, whatever floats your goat.

På 7.2.2017 den 16.11, Den røde fare skrev:

Jeg mener at de kanskje er med på spillet, kun for å selv få seg et ligg. Mulig de blir revet med etter noen uker, og får følelser, og DA rømmer du😜 

Jaja, hvem bryr seg om de er med eller ikke. Så lenge jeg får det jeg vil ha er jeg fornøyd. Hvis de er fornøyde, bra for de. Forventer de at jeg skal bli pappaen til ungen, glem det. Er det ikke en ærlig sak? Jo, jeg nevner jo aldri slikt i begynnelsen da, men de har aldri spurt heller. De jeg gidder ta ting videre med og pule på, de er i tjenermodus, og de gir så mye av seg selv, at det blir uaktuelt å nevne det. 

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alenemor og har vært det i snart 6 år - jeg har nok med å varte opp mine egne barn om jeg ikke skal varte opp umodne og idiotiske griser som deg i tillegg ;) Derimot har jeg vært den som har dumpet menn - fordi de ikke har vært bra nok for meg og heller ikke bra nok til å introduserest til barna mine. Heller ikke bra nok til å få "goder" av meg heller. Så gå å ta deg en bolle. Mine venninner som også er alenemødre, er også veldig kresne og har heller ikke sex med hvem som helst. Skjønner ikke hvor du har dette ifra, isåfall må du ha truffet alenemødre som er så utsultet på kjærlighet og oppmerksomhet at de IKKE har vært nok kresne. Mtp at de har ligget med deg :)

Anonymkode: 921ed...d68

En alenemor er veien til økonomisk ruin. For mannen. Og attpåtil leve med usikkerheten om barnet liker deg eller helst skulle sett at biologisk far kom tilbake. Ikke kan du si noe fordi da sier barnet at du ikke kan bestemme over det, du er jo ikke faren. Og moren vil automatisk bli mot deg. Tapere av menn finner slike kvinner.

Anonymkode: e8ae9...f4a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, hvem bryr seg om de er med eller ikke. Så lenge jeg får det jeg vil ha er jeg fornøyd. Hvis de er fornøyde, bra for de. Forventer de at jeg skal bli pappaen til ungen, glem det. Er det ikke en ærlig sak? Jo, jeg nevner jo aldri slikt i begynnelsen da, men de har aldri spurt heller. De jeg gidder ta ting videre med og pule på, de er i tjenermodus, og de gir så mye av seg selv, at det blir uaktuelt å nevne det. 

Synes du burde si det med en gang, at du ikke vil ha noen papparolle. Da slipper de du har deg med, å ha forhåpninger. 

Hadde jeg møtt en som hadde vært klar på det området, at han ikke vil blandes inn i mitt liv, hadde det vært drømmemannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...