Gå til innhold

Anbefaler å date alenemødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 7.2.2017 den 12.26, Caduceus skrev:

Mommy-issues,TS?😂😂

Nei jeg beskriver jo fint at jeg ikke har noe problemer med mødre. Alenemødre er jo best og enklest å få i sengs

 

Anonymkode: 493dc...f4c

Endret av Blod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og å få tilfredstilt deres behov for å tjene menn og varte opp. Hvem er jeg til å nekte de det?

Anonymkode: 493dc...f4c

He he he godt forsøk på å provosere. 

Du minner meg litt om Farmen-Andreas, husker du han ikke får du google. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alenemor til en liten prins, men jeg kan love deg at jeg er laangt over din liga! Har ikke noe problem med å finne meg menn heller, er alltid jeg som dropper de jeg dater fordi jeg vet jeg kan få noe bedre. Jeg trenger ikke jage etter noen mann, jeg vet jeg fortjener bedre enn det. Jeg skulle jo så klart ønske at min lille prins kunne vokse opp med en pappa, men bare det beste er bra nok for han og meg, så da lever vi heller alene til en ordentlig mann dukker opp. Har en del single venninner med barn også, de har samme erfaringer, mennene som er desperate og kaster seg etter dem, så det hjelper ikke hvor mye Chad du er. ;) 

Anonymkode: 0037e...c9d

😁👏👊

Anonymkode: 921ed...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alenemor til en liten prins, men jeg kan love deg at jeg er laangt over din liga! Har ikke noe problem med å finne meg menn heller, er alltid jeg som dropper de jeg dater fordi jeg vet jeg kan få noe bedre. Jeg trenger ikke jage etter noen mann, jeg vet jeg fortjener bedre enn det. Jeg skulle jo så klart ønske at min lille prins kunne vokse opp med en pappa, men bare det beste er bra nok for han og meg, så da lever vi heller alene til en ordentlig mann dukker opp. Har en del single venninner med barn også, de har samme erfaringer, mennene som er desperate og kaster seg etter dem, så det hjelper ikke hvor mye Chad du er. ;) 

Anonymkode: 0037e...c9d

Det er slik vi alenemødre er, spot on!

Anonymkode: 8ebd4...ecc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Antoinette skrev:

He he he godt forsøk på å provosere. 

Du minner meg litt om Farmen-Andreas, husker du han ikke får du google. 

Men hva skal kvinner i et forhold om de ikke klarer varte opp og tjene mannen? Hvis sexen også uteblir, hvorfor skal menn gidde å forplikte seg til alenemødre? Ta vare på ungen, masse ansvar, ingen goder? Fuck det der

Anonymkode: 493dc...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Det syns mange andre alenemødre også

Anonymkode: 493dc...f4c

Stolt av deg selv, alt på plass av intigritet og selvrespekt merker jeg;)

Anonymkode: 5bf55...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun ikke har mer enn ein unge fra før så går det greit. Flere unger? Nei takk.

Endret av Hunky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med slike holdninger har du ikke mye verdi, verdi ligger også i intigritet og stolthet, og ikke minst: respekt for andre mennesker.

Anonymkode: 5bf55...d3a

Jeg har jo respekt for kvinner som er villige til å jobbe for å tiltrekke seg en mann. Alenemødre jobber bare ekstra hardt, ikke noe galt i det

Anonymkode: 493dc...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har en kompis som lett gjør det her. Finner ei alenemor som ikke er vond å be, puler ho også er det hej då. 

Anonymkode: 6fb9b...b21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Arabella skrev:

TS, hva er din beskrivelse av en alenemor?

Trodde ordet beskrev seg selv jeg da..

Anonymkode: 493dc...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo respekt for kvinner som er villige til å jobbe for å tiltrekke seg en mann. Alenemødre jobber bare ekstra hardt, ikke noe galt i det

Anonymkode: 493dc...f4c

Damer pleier ikke og måtte jobbe for og få seg en mann, tvert i mot.

Anonymkode: 5bf55...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ordet beskrev seg selv jeg da..

Anonymkode: 493dc...f4c

Det gjør det nødvendigvis ikke. Hva er din tolkning av ordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 33 år gammel mann som har stor suksess med å date alenemødre.

De er best å date, fordi de gir alt fra starten av. Ofte ser jeg stor vilje til å tilfredsstille meg. Sex kommer kjappere og ofte er hun villig til å det meste. 

Jeg vil anbefale alle å date alenemødre. Bare dump henne når hun begynner å gi mindre av seg selv, og begynner å involvere deg mer i barnet og gir deg mer ansvar. Og så går du videre på neste alenemor. 

Jeg har 100% suksess med denne metoden.

Anonymkode: 493dc...f4c

Og intensjonen din med å skrive en sånn tråd på et kvinneforum er hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er forskjellige og de tar ulike valg, ditt menneskesyn har overfladiske verdier blandet med kynisme og en hellig overbevisning om din rett til å stemple mennesker. Det er feil. Det er uetisk. Du mangler evner.

Til din opplysning finnes det også mange menn som er alene med barn.

Anonymkode: 5bf55...d3a

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for spekulasjon i sitat
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mennesker er forskjellige og de tar ulike valg, ditt menneskesyn har overfladiske verdier blandet med kynisme og en hellig overbevisning om din rett til å stemple mennesker. Det er feil. Det er uetisk. Du mangler evner.

Til din opplysning finnes det også mange menn som er alene med barn.

Anonymkode: 5bf55...d3a

Stempler jo ingen? Om ikke så hedrer jeg alenemødre som villig tar den i 2ern på første date. Er befriende med kvinner som virkelig gir av seg selv. Det er jo ikke noe uetisk om hun selv går med på det eller? Hva er galt med å ha det litt moro en periode, for så å finne en ny en? Det er jo bøttevis av alenemødre der ute

Til din opplysning så er jeg ikke interessert i menn, så det er ikke noe relevant for denne tråden.

Anonymkode: 493dc...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stempler jo ingen? Om ikke så hedrer jeg alenemødre som villig tar den i 2ern på første date. Er befriende med kvinner som virkelig gir av seg selv. Det er jo ikke noe uetisk om hun selv går med på det eller? Hva er galt med å ha det litt moro en periode, for så å finne en ny en? Det er jo bøttevis av alenemødre der ute

Til din opplysning så er jeg ikke interessert i menn, så det er ikke noe relevant for denne tråden.

Anonymkode: 493dc...f4c

Mennesker bør ikke stemples i hvilke livssituasjon de er i, at noen er villig til det ene og det andre gjelder ikke ensartede grupper som du skisserer, det går på mennesketyper,noen har mindre terskel for seksuell kontakt enn andre. Hvis det gir deg glede å holde på slik, så kjør på, men en som har de holdningene du representerer i tillegg til mange uforpliktende forhold får fort et rykte, skikkelige damer går ikke for slike som deg, du blir oppbrukt, ergo du mister verdi.

Anonymkode: 5bf55...d3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7

TS er i hvert fall heldig med at tiden jobber med han. Desto eldre han blir desto større andel av kvinnene han kan date er alenemødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Superbruker7 skrev:

TS er i hvert fall heldig med at tiden jobber med han. Desto eldre han blir desto større andel av kvinnene han kan date er alenemødre.

Jupp, "vinn vinn"for ts, vi heier på deg!:nordvesta:

Anonymkode: 5bf55...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...