Gå til innhold

Anbefaler å date alenemødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du skal være single resten av livet å hate menn 🙂 Hehe,  jeg elsker bittre alenemødre.

Anonymkode: f86d4...542

Du som er med på å nøre opp under hat mot oss elsker jo selvsagt det, derav din kommentar «DERE er desperat etter en mann». Er ikke bitter heller, bare blitt voksen og mindre naiv. Er jeg bitter fordi jeg ikke ønsker å bli pult og forlatt som søppel? Jeg ser på det som at jeg tar vare på meg selv og ser verdien i meg selv og min kropp. 

Kan ikke si jeg er alenemor heller, det er da en far i bildet og. 

Anonymkode: d0408...100

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Du som er med på å nøre opp under hat mot oss elsker jo selvsagt det, derav din kommentar «DERE er desperat etter en mann». Er ikke bitter heller, bare blitt voksen og mindre naiv. Er jeg bitter fordi jeg ikke ønsker å bli pult og forlatt som søppel? Jeg ser på det som at jeg tar vare på meg selv og ser verdien i meg selv og min kropp. 

Kan ikke si jeg er alenemor heller, det er da en far i bildet og. 

Anonymkode: d0408...100

Ja vi er flere som heller tar vare på oss selv, og barna, enn å få et utrolig dårlig liv pga menn og all dritten de medfører!

Anonymkode: d3cdb...020

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2019 den 23.21, AnonymBruker skrev:

...etter noen eventyr skygger jeg unna når de prøver å kaste laus-ungen etter meg 😂 Kanskje de gir mer for å få en til å investere i laus-ungen?😏

Anonymkode: 48369...259

Så stygt du prater om andre folk. 

Anonymkode: 3a6a7...110

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så stygt du prater om andre folk. 

Anonymkode: 3a6a7...110

Enig. Og man kaller da ikke barn for lausunger. Noe så stygt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2017 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Jeg er alenemor til en liten prins, men jeg kan love deg at jeg er laangt over din liga! Har ikke noe problem med å finne meg menn heller, er alltid jeg som dropper de jeg dater fordi jeg vet jeg kan få noe bedre. Jeg trenger ikke jage etter noen mann, jeg vet jeg fortjener bedre enn det. Jeg skulle jo så klart ønske at min lille prins kunne vokse opp med en pappa, men bare det beste er bra nok for han og meg, så da lever vi heller alene til en ordentlig mann dukker opp. Har en del single venninner med barn også, de har samme erfaringer, mennene som er desperate og kaster seg etter dem, så det hjelper ikke hvor mye Chad du er. ;) 

Anonymkode: 0037e...c9d

På tross av at du er så fantastisk så klarte du altså ikke å gi sønnen din en far å vokse opp med? 

Å skryte av at en lett finner seg menn ( i flertall), når en står der som alenemor uten en far til sønnen sin sier sitt. Du klarer jo helt åpenbart ikke det. Alle damer kan finne seg en mann, men det å holde på han er en helt annen historie.

Anonymkode: da331...6d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

På tross av at du er så fantastisk så klarte du altså ikke å gi sønnen din en far å vokse opp med? 

Å skryte av at en lett finner seg menn ( i flertall), når en står der som alenemor uten en far til sønnen sin sier sitt. Du klarer jo helt åpenbart ikke det. Alle damer kan finne seg en mann, men det å holde på han er en helt annen historie.

Anonymkode: da331...6d0

Når mennene er som deg så er det gjerne ikke så rart. Og hun klarer da å holde på en mann. Hun sier jo at det er Hun som dropper dem. Skal hun finne en stefar, må han jo bry seg om ungen. Har man barn så vil man jo ikke se dem såret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke giddet å lest hele tråden, men har lest nok iallfall - ca halve. Regner med at dette ikke har vært nevnt, utifra det jeg kan se.

Men det faktumet at du (TS) går systematisk etter økonomisk-svakstilte alenemødre (du sa du liker når de går på NAV, for da er mest desperate), i tillegg til at andre sykdommer som "bipolar" ble nevnt, så burde egentlig være veldig forsikting, fordi en dag møter du på ei som er ekstra desperat og har muligens såpass store psykiske problemer / diagnoser at det tipper over for henne pga din behandling av henne som en "tømmestasjon". 

Plutselig kan du få beskyldninger mot deg at du egentlig går systematisk etter økonomisk-sårbare alenemødre, som er alene med barn, fordi du angivelig er egentlig ute etter barna deres (rykte som pedofil), og da er du ferdig. Da kommer du til å slite hardt som bare det der du lett kan få et slikt rykte at du "fisker etter" den perfekte, sårbare "alenemoren" med barn. Spesielt du som skryter over at du er barnløs, "veletablert" og i 30-årene. Folk kan folk begynne å lure på hva slags "aktiviteter" en mann som angivelig er "veletablert" på din alder driver med og hvorfor du ikke har egne barn hvis du er så "veletablert", men samtidig verken har dame, kone eller barn selv. Med mindre du er homofil, noe du altså ikke er. 

Når en kvinne er sinna, så kan hennes ord ende hele livet ditt - bare verbalt sett, spesielt i disse "digitale" tider der disse mødrene vet uten tvil hvordan trynet ditt ser ut, hvor du bor, hvor gammel du er, hva du heter, ++ mye mer. 

Det virker som du ikke har lært noe av MeToo - du har sett at menn som bare snakket "litt dirty" til en kvinne på jobb, har ført til at de mistet jobben sin og ryktet deres gikk rett ned i dass. Og dette er fordi de snakket "dirty" til en kvinne på jobb eller i verste fall tok hennes på skulderen eller hofta, samtidig som det er ingen film som viser at mannen faktisk gjorde det. 

 

Anonymkode: 5f228...d6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...