Gå til innhold

Anbefaler å date alenemødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, brownbrown skrev:

ja det kan godt hende. men jeg tror også kvinner går mer den ruten med å skjylde på partneren senere. mens menn tar skjylden men ikke skammer seg . likegale begge to. utroskap er så trist. hun gjore meg en tjeneste egentlig. for jeg har en dame som er både yngre....mye mer penere og så mye opgradert iforhold til forgje dame. morsomme er at exen sender meg tvilsomme meldinger når hun forsatt er i forhold med en annen. hun er utro mot han også da vist...

det går på mennesketype, verdier, moral, stolthet og at de elsker typen/damen sin

Anonymkode: 5bf55...d3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, brownbrown skrev:

oja, men det er jo noe annet :) fint for deg :) trodde du var i forhold og hadde en på siden. hater slikt

Såklart ikke! 

Anonymkode: 921ed...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, notquite skrev:

Festlig tråd. :fnise:

Mann, tredveognoe, "ser ganske bra ut" (vi vet jo hva det betyr). Lever det glade singellivet. Knuller relativt lett tilgjengelige alenemødre i alderen 30+ som han på ingen måte beskriver som noen smörgåsbord. Sånne som han treffer på byen etter at de har satt igjen ungene sine hos sin egen mor for å gå på fylla og sjekke opp menn som er ute etter det samme som seg selv. Høres hygienisk ut...

Hva var det du kalte det, sa du? Suksess? I mine kretser kalles sånne som deg white trash. 

han gjlr det fordi han kan rett og slett. er mange ganske digg alenemødre som kler seg veldig horete og sexy. og er litt mer desperat etter menn en en vanelig kvinne. jeg har selv erfart de . eneste minus er at de har mye bagasje. unger. lån , bipolar eller andre ting som gjør det går mye i minus. så de er fin å ha sex med en liten periode. men thats it

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Hakke sett alle svarene siden sist, men det er fordi jeg er på date nå.

Hun har laget mat for meg og vi er nettopp ferdig med første runde. Syns maten sugde skikkelig, men hun gjorde opp for seg med gode blowjobskills og at hun er glad i anal

tenkte jeg skulle holde dere oppdatert. Hun var ikke så verst heller til å være 27

Anonymkode: 493dc...f4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

han gjlr det fordi han kan rett og slett. er mange ganske digg alenemødre som kler seg veldig horete og sexy. og er litt mer desperat etter menn en en vanelig kvinne. jeg har selv erfart de . eneste minus er at de har mye bagasje. unger. lån , bipolar eller andre ting som gjør det går mye i minus. så de er fin å ha sex med en liten periode. men thats it

Ja, jeg fikk med meg alt det der, men hvordan kan man bruke ordet "suksess" i den sammenhengen? Det er jo bare trashy...

Jeg vet at slike folk finnes, både alenemødre og single mannfolk med lav terskel for hvem de deler seng med, og hvor hyppig. Om ti år har begge parter som "lever loppan" nå har kanskje rukket å få seg et solid rykte og kanskje en og annen gøyal sykdom her og der. Alenemødrene er fremdeles mødre, og mannfolkene blir sittende og sutre på KG fordi ingen damer vil stifte familie med dem. Just sayin`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Hakke sett alle svarene siden sist, men det er fordi jeg er på date nå.

Hun har laget mat for meg og vi er nettopp ferdig med første runde. Syns maten sugde skikkelig, men hun gjorde opp for seg med gode blowjobskills og at hun er glad i anal

tenkte jeg skulle holde dere oppdatert. Hun var ikke så verst heller til å være 27

Anonymkode: 493dc...f4c

Vet ikke hva som er mest patetisk, jeg - bekrivelsen av "daten", eller det faktum at du gidder å logge på KG (KVINNEguiden) mens du er på "date".

Du vet at frk.venstre ikke er en ordentlig date, eller hva? Og at maten sugde skyldes jo at du sikkert varmet deg en Grandis... :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gal verden på mange måter, mennesker blir satt i grupper, dømt fordi de kanskje er alene med barn. Alle kan bli alene, ingen mennesker som råder over egne skjebner, alle kan bli syke.

Anonymkode: 5bf55...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Hakke sett alle svarene siden sist, men det er fordi jeg er på date nå.

Hun har laget mat for meg og vi er nettopp ferdig med første runde. Syns maten sugde skikkelig, men hun gjorde opp for seg med gode blowjobskills og at hun er glad i anal

tenkte jeg skulle holde dere oppdatert. Hun var ikke så verst heller til å være 27

Anonymkode: 493dc...f4c

At du har funnet en ballesleikende, analfiksert og ikke minst en desperat kvinne har ingenting med hele gruppen alenemødre å gjøre.  Alenemødre flest har litt filter.. 😊 

Anonymkode: b2184...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2017 den 21.59, notquite skrev:

Vet ikke hva som er mest patetisk, jeg - bekrivelsen av "daten", eller det faktum at du gidder å logge på KG (KVINNEguiden) mens du er på "date".

Du vet at frk.venstre ikke er en ordentlig date, eller hva? Og at maten sugde skyldes jo at du sikkert varmet deg en Grandis... :skratte:

Jeg måtte jo følge med på tråden min da, for å svare alle som eventuelt hadde skrevet noe. Jeg tar ting seriøst da. Men så innså jeg at jeg var for sliten etter den ene ville økten.

På 7.2.2017 den 23.39, AnonymBruker skrev:

At du har funnet en ballesleikende, analfiksert og ikke minst en desperat kvinne har ingenting med hele gruppen alenemødre å gjøre.  Alenemødre flest har litt filter.. 😊 

Anonymkode: b2184...6d2

Jeg har da ikke sagt alle er slik. Men overraskende mange jeg møter på, og som jeg har lyst til å bli bedre kjent med på innsiden, er slik du beskriver. Det er helt utrolig hvor vakre mange alenemødre er, når man virkelig blir kjent med de på innsiden. Og min erfaring er at jeg får kjenne hvordan de er på innsiden etter en date eller maks to.

På 7.2.2017 den 23.40, amativeReflection skrev:

Hvor møter man alenemødre da?

Tinder er effektivt. Eller byen da. 

Anonymkode: 493dc...f4c

Endret av Blod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2017 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte jo følge med på tråden min da, for å svare alle som eventuelt hadde skrevet noe. Jeg tar ting seriøst da. Men så innså jeg at jeg var for sliten etter den ene ville økten.

Jeg har da ikke sagt alle er slik. Men overraskende mange jeg møter på, og som jeg har lyst til å bli bedre kjent med på innsiden, er slik du beskriver. Det er helt utrolig hvor vakre mange alenemødre er, når man virkelig blir kjent med de på innsiden. Og min erfaring er at jeg får kjenne hvordan de er på innsiden etter en date eller maks to.

Tinder er effektivt. Eller byen da. 

Anonymkode: 493dc...f4c

:link::link:

Anonymkode: 5bf55...d3a

Endret av Blod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tutte skrev:

Ser på dette kun som et dårlig forsøk på å provosere. Hvis det virkelig var en anbefaling så er vel ikke et kvinneforum den rette plassen å dele slike anbefalinger. Da kan du heller gå inn på mannegruppa Ottar eller noe f.eks.

Er det ikke menn på dette forumet? Hmm.

Jeg hjelper jo alenemødre bedre sine odds da, ved å oppfordre menn til å date alenemødre. Leste du ikke overskriften? Jeg anbefaler alenemødre. Hvorfor klager folk?

Anonymkode: 493dc...f4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke menn på dette forumet? Hmm.

Jeg hjelper jo alenemødre bedre sine odds da, ved å oppfordre menn til å date alenemødre. Leste du ikke overskriften? Jeg anbefaler alenemødre. Hvorfor klager folk?

Anonymkode: 493dc...f4c

Date=knulle, mener du. Kall en spade for en spade. Du er ynkelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke menn på dette forumet? Hmm.

Jeg hjelper jo alenemødre bedre sine odds da, ved å oppfordre menn til å date alenemødre. Leste du ikke overskriften? Jeg anbefaler alenemødre. Hvorfor klager folk?

Anonymkode: 493dc...f4c

Det er nok av ordentlige menn som dater alenemødre uansett skjønner du. Menn som til og med blir glad i barna til alenemødre og ikke dumper henne når barna blir involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke menn på dette forumet? Hmm.

Jeg hjelper jo alenemødre bedre sine odds da, ved å oppfordre menn til å date alenemødre. Leste du ikke overskriften? Jeg anbefaler alenemødre. Hvorfor klager folk?

Anonymkode: 493dc...f4c

Har du ikke lagt deg ennå?

 

 

Anonymkode: 5bf55...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg hatt det gøy med Mr. Rabbit.

Anonymkode: 921ed...d68

Frem til du har funnet deg en ny elsker...

Anonymkode: b11b3...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.2.2017 den 0.35, AnonymBruker skrev:

Er det ikke menn på dette forumet? Hmm.

Jeg hjelper jo alenemødre bedre sine odds da, ved å oppfordre menn til å date alenemødre. Leste du ikke overskriften? Jeg anbefaler alenemødre. Hvorfor klager folk?

Anonymkode: 493dc...f4c

 

På 8.2.2017 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte jo følge med på tråden min da, for å svare alle som eventuelt hadde skrevet noe. Jeg tar ting seriøst da. Men så innså jeg at jeg var for sliten etter den ene ville økten.

Jeg har da ikke sagt alle er slik. Men overraskende mange jeg møter på, og som jeg har lyst til å bli bedre kjent med på innsiden, er slik du beskriver. Det er helt utrolig hvor vakre mange alenemødre er, når man virkelig blir kjent med de på innsiden. Og min erfaring er at jeg får kjenne hvordan de er på innsiden etter en date eller maks to.

Tinder er effektivt. Eller byen da. 

Anonymkode: 493dc...f4c

Du er så morsom.  Elsker din sarkasme og flirer av hele tråden. Du må så inderlig vel holde oss oppdatert om hvordan det går med disse "utsultede ":humpe:alene mødrene. :hoppendeglad: 

Anonymkode: 0e07c...9b2

Endret av Blod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, spekulasjon og avsporing, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else-Britt

Du kan ikke vinne med alenemødre. I hvert fall ikke på KG. De er alltid i forsvarsposisjon, uansett hva du sier. Lager du en tråd om hvor dumt det er å date alenemødre, får du tyn. Og lager du en tråd om hvor lurt det er å date alenemødre, ja så får du jaggu tyn da og :klaske: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2017 den 21.59, notquite skrev:

Vet ikke hva som er mest patetisk, jeg - bekrivelsen av "daten", eller det faktum at du gidder å logge på KG (KVINNEguiden) mens du er på "date".

Du vet at frk.venstre ikke er en ordentlig date, eller hva? Og at maten sugde skyldes jo at du sikkert varmet deg en Grandis... :skratte:

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...