Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahah, nå er jeg sikkert stygg, men jeg må bare le av hele dama. Som flere har kommentert, er det godt gjort å havne i samme møkka gang på gang. Bli sammen med en fyr, bli gravid, forholdet er forferdelig, det blir slutt, hun får unge, så gjør hun nøyaktig det samme en gang til, attpåtil med samme fyr. 😂

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, nå trodde jeg hun var gravid PÅ NYTT 😳🤪

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Herregud, nå trodde jeg hun var gravid PÅ NYTT 😳🤪

Nr. 5 kommer nok innen et par år. 🤪😂

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

Sol, admin.

Skrevet (endret)

Gjentar,siden det ble slettet.

Det var helt unødvendig å flytte inn med B3,så fort som hun gjorde.

Leiligheten de bodde i,hadde Xxxx egne rom.

Når skal hun lære seg å avvente situasjonen å se hvordan ting utvikler seg,før hun river opp alt ved rota hver eneste gang.

Endret av J..
  • Liker 15
Skrevet

Siden innlegget mitt ble fjernet, så prøver jeg igjen 

Hvor gamle er alle barna?

Btw jeg delte rom med pappa både som barn (fra jeg var 9) og ungdom. Han hadde kun et soverom i leiligheten. Det var kjipt, men sånn var det. Tror det er bedre å dele rom med søsken enn med foreldra 

• Liker 5
Skrevet
16 timer siden, Puny skrev:

Hun har oppdatert bloggen. 

La oss håpe det ikke blir en vane.. :(

• Liker 7
Skrevet

Hun lager visst prinser og prinsesser🙄 

• Liker 13
Skrevet
5 minutter siden, Pollen skrev:

Det gjør ca 50% av vennekretsen med barn på FB også.

🤢

• Liker 16
Gjest Solkremen
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Pollen skrev:

Hun er langt i fra alene om det. Hva med deg selv? Barnløs? 

Endret av Solkremen
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

Sol, admin.

Skrevet

Hun er virkelig en versting på eksponering av barna. Ingenting legges i mellom her i gården og jeg har sjeldent sett maken til ustabilitet i bosituasjon. Stikkordet her er «konsekvensanalyse». På tide å vokse opp og beskytte barna dine, Ranveig. Nå er de fritt vilt!

• Liker 12
Skrevet
34 minutter siden, smalls skrev:

Siden innlegget mitt ble fjernet, så prøver jeg igjen 

Hvor gamle er alle barna?

Btw jeg delte rom med pappa både som barn (fra jeg var 9) og ungdom. Han hadde kun et soverom i leiligheten. Det var kjipt, men sånn var det. Tror det er bedre å dele rom med søsken enn med foreldra 

De er vel 8, 6, snart 4 og nyfødt...

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

De må ha rekord i flytting :(

Og hun må ikke dele bilder av ungene i badetøy!!!!😫😫

• Liker 15
Gjest Justsaying
Skrevet

At hun fikk 3 og 4 med samme mann etter den historien med nummer 3 sier mer om bf enn om henne. Syns hun  orker som å ha prøvd sitt beste for å få ting til å funke, bf burde virkelig bli voksen og ta ansvar.

Skrevet
58 minutter siden, Justsaying skrev:

At hun fikk 3 og 4 med samme mann etter den historien med nummer 3 sier mer om bf enn om henne. Syns hun  orker som å ha prøvd sitt beste for å få ting til å funke, bf burde virkelig bli voksen og ta ansvar.

Det sier like mye om begge to. Null konsekvenstenkning. At hun har prøvd sitt beste for å få forholdet til å funke understreker jo bare hvor dødfødt det sikkert var fra starten, og at hun selvfølgelig skulle sørget for å være i et stabilt forhold over lang tid før hun i det hele tatt vurderte å få et barn til. Hun gjør seg ikke akkurat attraktiv  på markedet.

• Liker 26
Skrevet

Man høster som man sår, altså dette er jo ingen overraskelse for noen som har fulgt henne en stund. Jeg ønsket virkelig en rolig nybakttid for henne denne gangen. 

• Liker 5
Skrevet

Håper hun lærer....

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg ikke så feil på snap, så var far med på tusenfryd. Fint om de klarer samarbeide, tross alt. 

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...