stikkontakt Skrevet 1. februar 2019 #1081 Del Skrevet 1. februar 2019 Det faktum at menn fremdeles tør ha sex med henne uten å bruke kondom er for meg helt sykt. De vet hva de går til. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. februar 2019 #1082 Del Skrevet 1. februar 2019 16 minutter siden, stikkontakt skrev: Det faktum at menn fremdeles tør ha sex med henne uten å bruke kondom er for meg helt sykt. De vet hva de går til. Det samme kan man jo si om henne.. 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. februar 2019 #1083 Del Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, J.. skrev: Og av å til er det riktig og mest ansvarlige å innse at enda ett barn kan være det som akkurat blir for mye å gjør ting enda vanskeligere. Det er ikke "å ta ansvar" å få x antall barn alene,det er å ta ansvar i å proritere de barna man allerede har. Ja, akkurat dét, ta ansvar for de som allerede er her. Nå er det jo uansett for sent, men skal vel ikke se bortifra et femte om et par år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. februar 2019 #1084 Del Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, Keikolina skrev: Ja, akkurat dét, ta ansvar for de som allerede er her. Nå er det jo uansett for sent, men skal vel ikke se bortifra et femte om et par år. Tenker det samme.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 1. februar 2019 #1085 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) Hva lever hun egentlig av når man ikke har jobb, ikke har jobbet og har 4 barn? Det hadde bekymret meg hadde jeg vært henne. Endret 1. februar 2019 av Surikatt 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. februar 2019 #1086 Del Skrevet 1. februar 2019 20 minutter siden, Surikatt skrev: Hva lever hun egentlig av når man ikke har jobb, ikke har jobbet og har 4 barn? Det hadde bekymret meg hadde jeg vært henne. Ikke har jobbet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. februar 2019 #1087 Del Skrevet 1. februar 2019 8 minutter siden, Orly skrev: Ikke har jobbet? Å være tilkallingsvikar i noen mnd kan vel knapt kalles å ha jobbet.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. februar 2019 #1088 Del Skrevet 1. februar 2019 52 minutter siden, J.. skrev: Å være tilkallingsvikar i noen mnd kan vel knapt kalles å ha jobbet.. Hun har jobbet flere steder enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 1. februar 2019 #1089 Del Skrevet 1. februar 2019 Så mange nye brukere som skal forsvare henne. Hva prøver de å oppnå? Å overbevise oss om at hun er en fornuftig kvinne? Hun kan umulig være helt "god"? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 1. februar 2019 #1090 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) 30 minutter siden, Orly skrev: Hun har jobbet flere steder enn det Hun har jo ingen fast jobb eller noen utdannelse. Derfor lurer jeg på hva hun lever av. Burde man ikke kunne forsørge seg selv når man setter 4 barn til verden. Tenker hun ikke noe over det fordi staten og fedrene til disse barna betaler? Endret 1. februar 2019 av Surikatt 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. februar 2019 #1091 Del Skrevet 1. februar 2019 36 minutter siden, Surikatt skrev: Hun har jo ingen fast jobb eller noen utdannelse. Derfor lurer jeg på hva hun lever av. Burde man ikke kunne forsørge seg selv når man setter 4 barn til verden. Tenker hun ikke noe over det fordi staten og fedrene til disse barna betaler? Det er vel bare hun selv som vet hva hun lever av 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 2. februar 2019 #1092 Del Skrevet 2. februar 2019 11 timer siden, Surikatt skrev: Hun har jo ingen fast jobb eller noen utdannelse. Derfor lurer jeg på hva hun lever av. Burde man ikke kunne forsørge seg selv når man setter 4 barn til verden. Tenker hun ikke noe over det fordi staten og fedrene til disse barna betaler? Jeg kjenner mange familer, hvor det fødes barn etter barn, uten at foreldrene er i lønnet arbeid. Når en politiker gikk ut og ymtet om familieplanlegging, ble det ramaskrik. Er våre nye landsmenn i en særklasse når det kommer til å få mange barn, uten forsørgerevne? Jeg synes også at hun har satt seg i en kjip situasjon, men det er ikke min utfordring. Heldigvis! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2. februar 2019 #1093 Del Skrevet 2. februar 2019 16 minutter siden, Marthe75 skrev: Jeg kjenner mange familer, hvor det fødes barn etter barn, uten at foreldrene er i lønnet arbeid. Når en politiker gikk ut og ymtet om familieplanlegging, ble det ramaskrik. Er våre nye landsmenn i en særklasse når det kommer til å få mange barn, uten forsørgerevne? Jeg synes også at hun har satt seg i en kjip situasjon, men det er ikke min utfordring. Heldigvis! Nå har ikke jeg nevnt våre nye landsmenn i denne forbindelse. Hun var i gang med utdannelse og ødelegger alt for seg selv og så skal andre ordne opp. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. februar 2019 #1094 Del Skrevet 2. februar 2019 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. februar 2019 #1095 Del Skrevet 2. februar 2019 13 timer siden, Orly skrev: Det er vel bare hun selv som vet hva hun lever av Og du da,tydeligvis. Siden du passer på å fortelle oss at vi ikke kan vite,men du vet. Så fortell oss gjerne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. februar 2019 #1096 Del Skrevet 2. februar 2019 1 time siden, J.. skrev: Og du da,tydeligvis. Siden du passer på å fortelle oss at vi ikke kan vite,men du vet. Så fortell oss gjerne. Hvem sier jeg vet? sier jrg ikke aner noe som helst jeg , så lenge barna ikke ser ut til å lide noen nød så er det samme for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 2. februar 2019 #1097 Del Skrevet 2. februar 2019 20 timer siden, J.. skrev: Og av å til er det riktig og mest ansvarlige å innse at enda ett barn kan være det som akkurat blir for mye å gjør ting enda vanskeligere. Det er ikke "å ta ansvar" å få x antall barn alene,det er å ta ansvar i å proritere de barna man allerede har. Jeg er enig dette. "Å ta ansvar" i denne situasjonen hadde vært å prioritere de barna man allerede har, fullføre utdanning, få fast jobb og en stabil og trygg økonomi, kjøpe egen bolig og få et trygt fundament for seg og ungene. I stedet blir hun alenemor for 4 barn under 10 år, hvilket i beste fall forsinker det utdanningsløpet hennes, sannsynligvis stopper det helt opp. Økonomien består av midlertidige lavtlønnsstillinger og sosiale ytelser. For de små hun allerede har, vil dette bety dårligere økonomi, mors oppmerksomhet og tid spredt ut over enda flere barn. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 2. februar 2019 #1098 Del Skrevet 2. februar 2019 19 timer siden, stikkontakt skrev: Det faktum at menn fremdeles tør ha sex med henne uten å bruke kondom er for meg helt sykt. De vet hva de går til. Ja fullstendig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 2. februar 2019 #1099 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) På 2.2.2019 den 13.49, Alice123 skrev: Jeg er enig dette. "Å ta ansvar" i denne situasjonen hadde vært å prioritere de barna man allerede har, fullføre utdanning, få fast jobb og en stabil og trygg økonomi, kjøpe egen bolig og få et trygt fundament for seg og ungene. I stedet blir hun alenemor for 4 barn under 10 år, hvilket i beste fall forsinker det utdanningsløpet hennes, sannsynligvis stopper det helt opp. Økonomien består av midlertidige lavtlønnsstillinger og sosiale ytelser. For de små hun allerede har, vil dette bety dårligere økonomi, mors oppmerksomhet og tid spredt ut over enda flere barn. Hun hadde jo også overgangsstønad når hun gikk på skolen nå, man får jo det under utdanning. Dårlig økonomi, ikke noe nettverk, og lite inntekt. Hun bør få opp bloggen ihvertfall. Hva skal hun gjøre etter engangsstønaden er borte? Leve av barnetrygd, barnebidrag, sosialstøtte og gaver? Stakkars, stakkars jente. Lurer på hvordan dette ender Ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Perelandra, mod. Endret 3. februar 2019 av Perelandra 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 2. februar 2019 #1100 Del Skrevet 2. februar 2019 2 timer siden, Summ skrev: Hun bør få opp bloggen ihvertfall. Mener du helt oppriktig at hun burde fortsette der hun slapp med eksponering av mindreårige barn og deres personsensitive opplysninger for alt det er verdt på bloggen? Og ellers, er alt greit med deg? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg