Gå til innhold

Barn med utlending og gjenforening

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 1 år siden så var jeg på cruise - jeg merket ekstra oppmerksomhet fra ei servitør. Vi snakket litt sammen og det ble slik at jeg gikk opp til hennes sjef å gav han en pengebunke i bytte mot hennes selskap hver kveld i 1 uke. Jeg skal ikke gå inn på hva vi gjorde om kveldene men saken er at ;

Hun er fra peru. En fattig familie. Jeg sendte henne 2000 kr i julegave og 1500 kr i bursdagsgave - hun sendte alle pengene til familien sin. Hun har også vært på besøk her i Norge da jeg betalte for alt og hun bodde hos meg.

Hun er 33 år og i hennes hjemland og ifølge hennes kultur så er hun uønsket , ingen menn vil ha a utelukkende pga alderen. Men utseendetmessig så er a kjempe flott og hun kan 3 språk. Hun snakker tysk, spansk  og italiensk.

Hun ønsker seg barn - jeg ønsker meg barn. hun skal komme på besøk til meg snart og jeg har da planer om å befrukte egget hennes.

men hvordan blir fremtiden da? jeg kan ikke søke om familie gjenforening da man trenger 300 000 kr i inntekt for dette så hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det slik som i usa hvor man automatisk får borgerskap om man er født i usa? hva med mor? 

Skrevet

:klaske::kari:

Anonymkode: bb378...cd1

• Liker 7
Skrevet

Jeg har fått innvilget familiegjenforening . Du MÅ ha nok inntekt til å forsørge henne samt bolig. Anbefaler deg å vente med å befrukte egget hennes til dette er i boks hvis du har tenkt å se ungen. 

Anonymkode: abf48...0ae

• Liker 4
Skrevet

Ville heller satse på å tjene nok og møte kravene for familiegjenforening og få henne hit FØR man tenker på å få barn.

• Liker 2
Skrevet

hun kan ikke mye engelsk men vi har kommet frem til en enighet ; mine sædceller skal befrø egget hennes når hun kommer på besøk.

men hva skjer videre da? hun er som sagt ekstremt fattig - hennes motiv er hovedsakelig øknomisk sikkerhet. mitt motiv er barn

Skrevet

Herregud 😂 Blir faktisk målløs. 

Anonymkode: a6fde...e25

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått innvilget familiegjenforening . Du MÅ ha nok inntekt til å forsørge henne samt bolig. Anbefaler deg å vente med å befrukte egget hennes til dette er i boks hvis du har tenkt å se ungen. 

Anonymkode: abf48...0ae

jeg har 4 millioner som er bundet opp i eiendom og aksjer. men jeg tjener bare 250 000 i året, det er 50 000 under grensen for å sørge for at mor kan bo i norge

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

jeg har 4 millioner som er bundet opp i eiendom og aksjer. men jeg tjener bare 250 000 i året, det er 50 000 under grensen for å sørge for at mor kan bo i norge

Da anbefaler jeg at du finner en biinntekt som gir deg 50+ i året. Leieinntekter kanskje?

Det er aldri lønnsomt å "sno seg unna" regelverket til staten.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Prinsesse788 skrev:

Da anbefaler jeg at du finner en biinntekt som gir deg 50+ i året. Leieinntekter kanskje?

Det er aldri lønnsomt å "sno seg unna" regelverket til staten.

men jeg jobber allerede som biinntekt ved siden av uføretrygden. jeg får 25 000 kr i måneden. 

har ikke mulighet til å tjene mer

Skrevet

la oss si at jeg befrukter henne og når hun skal føde så betaler jeg reisen hennes til Norge. barna blir født på norsk jord, de har da norsk statsborgerskap? men hva skjer med mor? skal hun tilbake til peru? 

Skrevet (endret)

jeg har lovt økonomisk sikkerhet i bytte mot 1-2 barn , men den økonomiske sikkerheten må bli betalt av staten og ikke meg. mor kommer ikke til å få et rødt øre av meg 

Endret av WubWub
Skrevet
2 timer siden, WubWub skrev:

For 1 år siden så var jeg på cruise - jeg merket ekstra oppmerksomhet fra ei servitør. Vi snakket litt sammen og det ble slik at jeg gikk opp til hennes sjef å gav han en pengebunke i bytte mot hennes selskap hver kveld i 1 uke. Jeg skal ikke gå inn på hva vi gjorde om kveldene men saken er at ;

Hun er fra peru. En fattig familie. Jeg sendte henne 2000 kr i julegave og 1500 kr i bursdagsgave - hun sendte alle pengene til familien sin. Hun har også vært på besøk her i Norge da jeg betalte for alt og hun bodde hos meg.

Hun er 33 år og i hennes hjemland og ifølge hennes kultur så er hun uønsket , ingen menn vil ha a utelukkende pga alderen. Men utseendetmessig så er a kjempe flott og hun kan 3 språk. Hun snakker tysk, spansk  og italiensk.

Hun ønsker seg barn - jeg ønsker meg barn. hun skal komme på besøk til meg snart og jeg har da planer om å befrukte egget hennes.

men hvordan blir fremtiden da? jeg kan ikke søke om familie gjenforening da man trenger 300 000 kr i inntekt for dette så hva kan jeg gjøre?

Hva har overskriften med det å gjøre? Er det avgjørende for deg mtp din problemstilling?

Sitat

Barn med utlending og gjenforening

Anonymkode: ca25b...1d4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva har overskriften med det å gjøre? Er det avgjørende for deg mtp din problemstilling?

Anonymkode: ca25b...1d4

skjønner ikke helt hvor du vil. tenker du at det er dumt at nordmenn finner kjærligheten hos  andre med flere pigmenter i huden?

Skrevet

jeg begynner som sagt å bli gammel, jeg er i tidlig 30 årene. er uføre og utsiktene mine vedrørende ambisjoner er lik 0. 

har lagd en tråd tidligere hvor jeg spurte om norske kvinner ville datet en som er ufør. 99% svarte nei.

jeg så også at noen lagde en tråd hvor problemstillingen ble snudd på flisa og menn ble spurt om de kunne datet ei ufør kvinnr. 99% av alle menn i tråden svarte ja.

dette betyr at kvinner tenker mer på penger enn kjærlighet så det er ikke håp for meg da jeg ikke tjener så veldig mye.

så om jeg ønsker meg barn så må jeg treffe kvinner fra andre land

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...