Klossmajor Skrevet 31. januar 2017 #61 Skrevet 31. januar 2017 14 minutter siden, 007_008_007 skrev: Vel, hvis det gjør hans/din dag bedre så be it. Du støtter hans påstand om at den hvite rase er overlegen du da. Bare for å gjøre hans dag bedre, gjør du deg til rasist.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #62 Skrevet 31. januar 2017 2 timer siden, PeeWee skrev: Faktisk ikke. Det var en konkurrerende hypotese i starten når man fant neanderthal DNA. Denne gikk ut på at de menneskene som utvandret fra Afrika var genetisk nærmere neanderthalere en andre mennesker, og det er derfor de utenfor Afrika har noe neanderthal DNA. Dette har blitt lite sannsynlig grunnet senere funn. Jeg har ikke hørt om den så den kan ikke ha vært veldig populær. Det høres veldig søkt ut når vi lenge har visst at homo sapiens er mye nyere enn neandertal-grenen. Anonymkode: e8594...237
PeeWee Skrevet 31. januar 2017 #63 Skrevet 31. januar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hørt om den så den kan ikke ha vært veldig populær. Det høres veldig søkt ut når vi lenge har visst at homo sapiens er mye nyere enn neandertal-grenen. Anonymkode: e8594...237 Man har jo hatt to hovedteorier om hvordan det moderne mennesket utviklet seg, og det var jo bare naturlig at de som støttet teorien om at alle mennesker stammer hundre prosent fra en afrikanske populasjon for rundt 200 000 år siden ville komme med et motsvar. Personlig trodde jeg derimot at blanding hadde funnet sted så raskt man gjorde genfunnet. Selv om eldre genstudier antydet at det moderne mennesket hadde utryddet alle andre uten å blande seg, så har det jo hele tiden vært funnet fossiler som stammer fra individer som så ut til å være hybrider. Er bare at det ikke var før et par år siden man klarte å få ut DNA som viste at de faktisk var hybrider.
Norbertine Skrevet 1. februar 2017 #64 Skrevet 1. februar 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Alice i Eventyrland, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå