Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra at blødningen har stoppet 💜 satser på at medisinene kom i tide! 

Kjedelig med utsatt TUL 😩, håper du ikke må vente så lenge på ny 🤗

Skrevet
Snurrepurre skrev (2 timer siden):

Så bra at blødningen har stoppet 💜 satser på at medisinene kom i tide! 

Kjedelig med utsatt TUL 😩, håper du ikke må vente så lenge på ny 🤗

Har fått negativt resultat på koronatest og fikk fremskyndet TUL til i dag. Skal dit om 2 timer🙈

• Liker 1
Skrevet

Oi lykke til!! Håper på gode nyheter som vil berolige deg :hug:

• Liker 1
Skrevet

Masse lykke til!! Tenker på deg 🤗🤞🏻🤞🏻 

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Masse lykke til - og hurra for negativ koronatest (kjekt med noe negativt som er positivt).

Skrevet
Amatariel skrev (1 time siden):

Oi lykke til!! Håper på gode nyheter som vil berolige deg :hug:

Snurrepurre skrev (1 time siden):

Masse lykke til!! Tenker på deg 🤗🤞🏻🤞🏻 

Blondie65 skrev (32 minutter siden):

Masse lykke til - og hurra for negativ koronatest (kjekt med noe negativt som er positivt).

Takk jenter😄 Det er en liten klump på 7,6mm med hjertelslag på 182bpm😍 Jeg som trodde det var over😅

Det er sant @Blondie65  Negativ koronatest er positivt😂

• Liker 8
Gjest Blondie65
Skrevet

Hurra for en sprellevende liten standhaftig klump med hjerteslag! ❤️❤️❤️ :danse:

Skrevet
snehvit88 skrev (11 minutter siden):

Takk jenter😄 Det er en liten klump på 7,6mm med hjertelslag på 182bpm😍 Jeg som trodde det var over😅

Hurra!! :mynona:

• Liker 1
Skrevet

Så gøy!!!! 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻  Nå kan du senke skuldrene litt 🥰

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med god ul time:-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

7+0

Mange takk for alle gratulasjonene☺️

Nå er jeg altså så nervøs igjen. Jeg fikk med et papir hjem etter TUL der det står at hjertefrekvensen til embryo var på 182 bpm. Nå leste jeg at i uke 7 (var på TUL 6+3) skal hjertefrekvens være på mellom 140-160 slag i minuttet. Hva hvis hjertet slår så fort og er på vei til å stoppe på grunn av overbelastning? Kanskje det er en blodpropp et sted som belaster hjertet?

Endret av snehvit88
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har ingen gode råd utover å kontakte lege / jordmor for å bli beroliget. Ellers oversender jeg en stor :klem:

Skrevet

Enig med Blondie65 ❤️ Jeg vil tro legene hadde reagert på det selv om det er urovekkende, men bare i tilfelle det har gått dem hus forbi ville jeg ringt. Om ikke annet for at de kan berolige deg. 

• Liker 1
Skrevet

Det er helt normalt at hjerterytmen svinger! Min yngste lå på rundt 180 slag i minuttet i uke 6+6

• Liker 1
Skrevet
Blondie65 skrev (7 timer siden):

Jeg har ingen gode råd utover å kontakte lege / jordmor for å bli beroliget. Ellers oversender jeg en stor :klem:

Takk❤️ 

Godis skrev (2 timer siden):

Enig med Blondie65 ❤️ Jeg vil tro legene hadde reagert på det selv om det er urovekkende, men bare i tilfelle det har gått dem hus forbi ville jeg ringt. Om ikke annet for at de kan berolige deg. 

Jeg har kontaktet fertilitetsklinikken og de satt en time til TUL i morgen kl 10☺️

Lorieen skrev (1 time siden):

Det er helt normalt at hjerterytmen svinger! Min yngste lå på rundt 180 slag i minuttet i uke 6+6

Takk, det var betryggende❤️

Skrevet
snehvit88 skrev (17 minutter siden):

TUL i morgen kl 10☺️

Så bra 👏❤️

Skrevet (endret)

Så fantastisk å lese at den lille klumpen hadde det fint til tross for blødningen❤️

Hvordan gikk det på TUL?🥰

Endret av Annabel
  • Liker 1
Skrevet
Annabel skrev (1 time siden):

Så fantastisk å lese at den lille klumpen hadde det fint til tross for blødningen❤️

Hvordan gikk det på TUL?🥰

Den lille reka ble målt 12,5mm og 150bpm. Så alt sto bra til. Nå er jeg bekymret igjen fordi kvalmen har avtatt de siste tre dagene😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...