Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Syns det høres lurt ut å øke dosen. 

Og så utrolig fint av klinikken å ringe deg, det er medmennesklig og godt av dem. Ser timen din er allerede om ti minutter, lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9+0

Den er der enda!!! 26mm og hjertet slår. 
Jeg har to hematomer. En innkapslet og en blødende. Ble sykmeldt for truende abort. Så nå må jeg ligge på sofaen. 
Er det noen som har gode erfaringer med hematomer? Mine så litt store ut. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå nå har jeg vært så bekymret på dine vegne..! Utrolig for noen skremselsepisoder du må igjennom! Enormt glad for å høre at den lille er der med hjertebank ❤️ Nå er det bare å ligge helt i ro og gro baby fremover :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snehvit88 skrev (3 timer siden):

9+0

Den er der enda!!! 26mm og hjertet slår. 
Jeg har to hematomer. En innkapslet og en blødende. Ble sykmeldt for truende abort. Så nå må jeg ligge på sofaen. 
Er det noen som har gode erfaringer med hematomer? Mine så litt store ut. 

HURRA! ❤️
 

Jeg hadde to hematomer i første trimester sist svangerskap. De forsvant/blødde ut av seg selv. Jeg blødde mye helt til uke 15. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lorieen skrev (1 time siden):

HURRA! ❤️
 

Jeg hadde to hematomer i første trimester sist svangerskap. De forsvant/blødde ut av seg selv. Jeg blødde mye helt til uke 15. 

Takk for at du deler din erfaring❤️ Absorberte kroppen blodet etterhvert? Blødde du hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snehvit88 skrev (1 time siden):

Takk for at du deler din erfaring❤️ Absorberte kroppen blodet etterhvert? Blødde du hver dag?

Jeg blødde av og på fra uke 8-16. Noe skyldtes hematomene og noe skyldtes en polypp på livmorhalsen. Hematomene var helt borte da jeg kom på ordinær UL i uke 18. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (Akkurat nå):

Jeg blødde av og på fra uke 8-16. Noe skyldtes hematomene og noe skyldtes en polypp på livmorhalsen. Hematomene var helt borte da jeg kom på ordinær UL i uke 18. 

Så bra de kan bli borte! Hvordan ble du fulgt opp da de fant hematomene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snehvit88 skrev (6 timer siden):

9+0

Den er der enda!!! 26mm og hjertet slår. 
Jeg har to hematomer. En innkapslet og en blødende. Ble sykmeldt for truende abort. Så nå må jeg ligge på sofaen. 
Er det noen som har gode erfaringer med hematomer? Mine så litt store ut. 

Hadde en liten blødning i uke 7, var et hematom I livmoren.Fikk beskjed om å ta det veldig rolig et par uker, ble sykmeldt.  Faren er vel at fosteret kan løsne og bli skyldt ut med blødningen? 

På ny ul I uke 9 var hematomet absorbert. Ingen flere blødninger i svangerskapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xfreya skrev (2 minutter siden):

Hadde en liten blødning i uke 7, var et hematom I livmoren.Fikk beskjed om å ta det veldig rolig et par uker, ble sykmeldt.  Faren er vel at fosteret kan løsne og bli skyldt ut med blødningen? 

På ny ul I uke 9 var hematomet absorbert. Ingen flere blødninger i svangerskapet. 

Det var det jeg fant skriverier om på nett. Når blødningen ligger mellom fosterhinne og livmorslimhinne så kan fostersekken løsne. Så det tok ikke mer enn to uker å absorbere den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snehvit88 skrev (1 minutt siden):

Det var det jeg fant skriverier om på nett. Når blødningen ligger mellom fosterhinne og livmorslimhinne så kan fostersekken løsne. Så det tok ikke mer enn to uker å absorbere den. 

Den første gynekologen mente det kunne føre til sa, men hun ga meg ikke akkurat et godt inntrykk på mange måter. Den andre gynekologen var min faste gynekolog som jeg stoler på, og hun mente det ikke hadde vært farlig om hematomet hadde tømt seg. Jeg husker dessverre ikke plasseringen, men mener å huske at det som oftest går bra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snehvit88 skrev (29 minutter siden):

Så bra de kan bli borte! Hvordan ble du fulgt opp da de fant hematomene?

Ble fulgt opp med UL i uke 11 og 13.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren!! Nå ble jeg skikkelig glad 💜 så godt at lille spira gror, og at hjerte slår! Håper alt går bra disse ukene 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Snehvit, så lettet jeg ble når jeg nådde siste side her igjen! Gratulerer så mye med nytt svangerskap, og jeg krysser absolutt alt jeg har for at denne tøffingen sitter! Ingen fortjener å gå igjennom alt du har vært igjennom. Håper du får enda bedre oppfølgning fremover og at dette går bra ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en hematon i mitt siste svangerskap. Hadde en blødning i uke 7 og dro til gyn. Hun sa st jeg sannsynligvis kom til å blø mer, men det gjorde jeg ikke. Resten ble absorbert av kroppen.  Og baby ble det 🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

snehvit88 skrev (8 timer siden):

9+0

Den er der enda!!! 26mm og hjertet slår. 
Jeg har to hematomer. En innkapslet og en blødende. Ble sykmeldt for truende abort. Så nå må jeg ligge på sofaen. 
Er det noen som har gode erfaringer med hematomer? Mine så litt store ut. 

Ååh jeg krysser fingre, tær og alt som er på at den lille klamrer seg fast og at dere kommer dere igjennom dette ! Du er sterk Snehvit 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så utrolig gode nyheter ❤️ Måtte det bli noen fine uker fremover - uten blødninger 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xfreya skrev (12 timer siden):

Den første gynekologen mente det kunne føre til sa, men hun ga meg ikke akkurat et godt inntrykk på mange måter. Den andre gynekologen var min faste gynekolog som jeg stoler på, og hun mente det ikke hadde vært farlig om hematomet hadde tømt seg. Jeg husker dessverre ikke plasseringen, men mener å huske at det som oftest går bra😊

Jeg tror de kan være plassert på forskjellige steder. Den ene jeg har var ikke farlig. Målet er nå å få det til å slutte å blø og at kroppen absorberer blodet. Bare i morgen igjen på sofa, så fredag blir det ny oppmåling. Min farlige ligger rundt fostersekken og kan ta med seg fosteret ut hvis jeg begynner å blø. Men da må fosteret ha løsnet først. Så det er kanskje ikke nødvendigvis farlig hvis det begynner å blø😊 Vi sitter hjemme begge to med en følelse av at det kommer til å gå bra. 

 

Snurrepurre skrev (11 timer siden):

Fy søren!! Nå ble jeg skikkelig glad 💜 så godt at lille spira gror, og at hjerte slår! Håper alt går bra disse ukene 💜

Takk🥰 

boblevann skrev (11 timer siden):

Herregud Snehvit, så lettet jeg ble når jeg nådde siste side her igjen! Gratulerer så mye med nytt svangerskap, og jeg krysser absolutt alt jeg har for at denne tøffingen sitter! Ingen fortjener å gå igjennom alt du har vært igjennom. Håper du får enda bedre oppfølgning fremover og at dette går bra ❤️ 

Takk🥰 Jeg får god oppfølging nå. Fastlegen sier jeg kan ta stoffskifteprøver hver uke, og fertilitetsklinikken også ble veldig nøye med at dette måtte følges tett opp.

Rucula skrev (10 timer siden):

Jeg hadde en hematon i mitt siste svangerskap. Hadde en blødning i uke 7 og dro til gyn. Hun sa st jeg sannsynligvis kom til å blø mer, men det gjorde jeg ikke. Resten ble absorbert av kroppen.  Og baby ble det 🥰🥰🥰

takk for at du deler🥰 Det er betryggende lesing. Husker du hvor hematomet var plassert? Vet du hvor lang tid det tok å absorbere? 
 

Cyndaquil skrev (10 timer siden):

Ååh jeg krysser fingre, tær og alt som er på at den lille klamrer seg fast og at dere kommer dere igjennom dette ! Du er sterk Snehvit 😊

Takk Cyndaquil🥰

 

Patriotpaula skrev (1 time siden):

Ååh, så utrolig gode nyheter ❤️ Måtte det bli noen fine uker fremover - uten blødninger 🤞🏻

Håper på det🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...