Sialove Skrevet 16. juli 2018 #681 Del Skrevet 16. juli 2018 Nå må du roe deg ned, Snehvit. Jeg skjønner ønsket etter barn er stort og at man fort kan bli helt oppslukt i det. Du må roe ned, stresshormoner i kroppen er IKKE bra, slutt og let og kjenn etter symptomer. Mange MANGE opplever blødning fra Lutinus fordi det er hardt for slimhinnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 16. juli 2018 Forfatter #682 Del Skrevet 16. juli 2018 (endret) 32 minutter siden, Sialove skrev: Nå må du roe deg ned, Snehvit. Jeg skjønner ønsket etter barn er stort og at man fort kan bli helt oppslukt i det. Du må roe ned, stresshormoner i kroppen er IKKE bra, slutt og let og kjenn etter symptomer. Mange MANGE opplever blødning fra Lutinus fordi det er hardt for slimhinnene Ja bank litt vett i hodet på meg! Er smertelig klar over det. Bruker dagboken til å få utløp for disse (ofte hysteriske?) tankene, det roer seg alltid etterpå. Må få det ut et sted. Jeg skriver gjerne i kampens hete og da blir det kanskje litt... dramatisk? Dette føltes ikke bra😕 Endret 16. juli 2018 av snehvit88 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 16. juli 2018 Forfatter #683 Del Skrevet 16. juli 2018 18 minutter siden, Tonio skrev: Oi, må du vente helt til onsdag neste uke med å få vite om det klaffet eller ikke?! Det er leenge. (Er jeg den eneste som blir nysgjerrig når jeg ser "svarer på pm"?) Får ikke vite det på onsdag neste uke heller tror jeg🙈 Vet ikke når svaret kommer. Og hvor skal det komme fra når Porsgrunn har stengt hele juli? Svarte på pm pga jeg skrev om yrket mitt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 16. juli 2018 #684 Del Skrevet 16. juli 2018 Slet også med å bli gravid. Hvis man har økonomi til det, så anbefaler jeg privat. Hvert fall Klinikk Hausken da de har høy kompetanse og avansert utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 17. juli 2018 Forfatter #685 Del Skrevet 17. juli 2018 Faen at folk må spørre om vi snart skal ha barn... Blir helt satt ut. Det bare datt ut, jeg sa jeg vet ikke. Og så kanskje de skjønte at vi prøver😕 Det er en ekkel følelse når dette er noe som er så privat😰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. juli 2018 #686 Del Skrevet 17. juli 2018 1 time siden, snehvit88 skrev: Faen at folk må spørre om vi snart skal ha barn... Blir helt satt ut. Det bare datt ut, jeg sa jeg vet ikke. Og så kanskje de skjønte at vi prøver😕 Det er en ekkel følelse når dette er noe som er så privat😰 Uff. Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #687 Del Skrevet 18. juli 2018 12 timer siden, Blondie65 skrev: Uff. Stor klem! ☺️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #688 Del Skrevet 18. juli 2018 Nå kicker nysgjerrigheten inn. Tenker å ta en g-test i morgen tidlig. Hvis streken er mer enn såvidt synlig så drar jeg å tar blodprøven i morgen. Vet at så tidlig kan det være minimalt med hcg-produksjon ved en graviditet, så lite at det kanskje ikke slår ut. Kommer til å bli skuffet😅 Tok test forrige uke før Ovitrellesprøyte og tok bilde, så da har jeg noe å sammenligne med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 18. juli 2018 #689 Del Skrevet 18. juli 2018 Gleder meg til å lese oppdatering i morgen 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #690 Del Skrevet 18. juli 2018 1 time siden, tutta23 skrev: Gleder meg til å lese oppdatering i morgen 😃 😂😬 Får garantert ikke noe klarhet ut av en graviditetstest nå🙈 Og ikke med en blodprøve heller. Å skille Ovitrelle og kroppens egen hcg er sikkert ikke mulig så tidlig. Men svar fra blodprøve i morgen kan sammenlignes med den neste. Har to rekvisisjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. juli 2018 #691 Del Skrevet 18. juli 2018 Har lest deler av boken din nå. For en historie dere har!! 😭😡 Håper virkelig det har klaffet nå, det fortjener dere så sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 18. juli 2018 #692 Del Skrevet 18. juli 2018 Hei du. Jeg utfordrer deg til å vente en uke med testing. For hver dag du klarer å utsette det skal du belønne deg selv med noe fint. Du må også lære deg distraksjon. Når "trangen" kommer til å teste og gruble - finn på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 18. juli 2018 #693 Del Skrevet 18. juli 2018 2 timer siden, Blondie65 skrev: Hei du. Jeg utfordrer deg til å vente en uke med testing. For hver dag du klarer å utsette det skal du belønne deg selv med noe fint. Du må også lære deg distraksjon. Når "trangen" kommer til å teste og gruble - finn på noe annet. Hørtes ut som et godt råd det der med belønning...det skal jeg prøve neste pp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 18. juli 2018 #694 Del Skrevet 18. juli 2018 4 timer siden, snehvit88 skrev: 😂😬 Får garantert ikke noe klarhet ut av en graviditetstest nå🙈 Og ikke med en blodprøve heller. Å skille Ovitrelle og kroppens egen hcg er sikkert ikke mulig så tidlig. Men svar fra blodprøve i morgen kan sammenlignes med den neste. Har to rekvisisjoner Ja, selvfølgelig...det tenkte jeg ikke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 19. juli 2018 Forfatter #695 Del Skrevet 19. juli 2018 9 timer siden, Blondie65 skrev: Hei du. Jeg utfordrer deg til å vente en uke med testing. For hver dag du klarer å utsette det skal du belønne deg selv med noe fint. Du må også lære deg distraksjon. Når "trangen" kommer til å teste og gruble - finn på noe annet. Jeg belønnet meg selv med noe fint i går🙈 To nye truser og en bh. Og jeg er en testetøs. Leste meldingen din før jeg tok blodprøve på morgenen, og jeg tok graviditetstest🙈 Testen ser bittelitt sterkere ut i dag. Tror jeg. Jeg husker at jeg tenkte jeg måtte huske at streken 10 juli var såvidt synlig. Nå var den mer enn såvidt synlig. Tror jeg. Men dette påvirker meg ikke mer enn hvis jeg ikke hadde tatt den. Tror jeg. Bare jeg ikke går å innbiller meg at jeg er gravid når jeg ikke er det. INGEN GRATULASJONER😬 Veldig viktig å lese hele innlegget!! Jeg tar tilskudd av HCG!!! Legger ved bilde. Kan hende lysforholdene er forskjellig, og bildet fra 10 juli er mer ufokusert og tatt lenger fra. Men jeg så på den og mener den gjengir streken slik den var. Første bilde er 10 juli på 3 minutter. Andre bilde er i dag 19 juli på 3:10/15 (det bør ha litt å si) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 19. juli 2018 Forfatter #696 Del Skrevet 19. juli 2018 11 timer siden, Pupsilure skrev: Har lest deler av boken din nå. For en historie dere har!! 😭😡 Håper virkelig det har klaffet nå, det fortjener dere så sinnsykt! Mange takk❤️ Vi håper🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 19. juli 2018 #697 Del Skrevet 19. juli 2018 Spennende spennende.... Når er det du vet ting mer sikkert? var det den 25 ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 19. juli 2018 Forfatter #698 Del Skrevet 19. juli 2018 1 time siden, Rucula skrev: Spennende spennende.... Når er det du vet ting mer sikkert? var det den 25 ? Den 25 blir neste blodprøve tatt. Men vet ikke når resultatet kommer. Starter på Albyl-E for sikkerhetsskyld i dag. Den er såpass uskyldig. Bare det ikke har noe å si på hcg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 19. juli 2018 #699 Del Skrevet 19. juli 2018 Den er mer synlig ja, men det er jo dessverre umulig å konkludere utifra det. Urinen kan være mer/mindre konsentrert. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg, krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 19. juli 2018 #700 Del Skrevet 19. juli 2018 3 timer siden, snehvit88 skrev: Den 25 blir neste blodprøve tatt. Men vet ikke når resultatet kommer. Starter på Albyl-E for sikkerhetsskyld i dag. Den er såpass uskyldig. Bare det ikke har noe å si på hcg.. lurt å begynne på abyl ja! litt blodfortynnende er jo faktisk bare sunt! Jeg tok det hele svangerskapet (uten påvist grunn) og flere leger sa at det bare var sunt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå