Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp

snehvit88

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Neinøff skrev:

Håper dere finner ut av det :/

Vi satser på at det skal gå en eller annen gang😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fått time i Porsgrunn 14 juni!! Mye tidligere enn forventet😄🎊 Det er bare 3 mnd til!!! TRE!!!! Halvparten av tida vi trodde! Wohoooo!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det skjer ting 😊

Jeg har fått diagnosen hirsutisme av legen min, men ifølge henne var det fordi jeg hadde mye uønsket hårvekst, men kvalifiserte ikke lengre til PCOS. Ifølge henne var det ikke noe problem å bli gravid med dette 😳

Nå har jeg bare vært gravid én gang meg bekjent, etter første runde med IVF. Da mistet jeg i uke 6 😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ginny skrev:

Så bra at det skjer ting 😊

Jeg har fått diagnosen hirsutisme av legen min, men ifølge henne var det fordi jeg hadde mye uønsket hårvekst, men kvalifiserte ikke lengre til PCOS. Ifølge henne var det ikke noe problem å bli gravid med dette 😳

Nå har jeg bare vært gravid én gang meg bekjent, etter første runde med IVF. Da mistet jeg i uke 6 😳

Jeg også har litt mye hår😂 Har du dagbok?

Så kjedelig å ikke få det til🙁 Og så trist å miste den éne gangen man endelig blir gravid! Kan ikke forestille meg hvor fortvilende det må være! Hvordan ligger du an i løypa nå? 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg åpna konvolutten fra Porsgrunn kjørte jeg rett ned på sykehuset og tok blodprøvene med en gang! Det fulgte med rekvisisjoner til blodprøve både til mannen og meg. Det er bare en av blodprøvene som skal tas på syklusdag 2-5, så den må vente et par uker. Satt der i blodprøvestolen helt skjelven. Litt stresset, veldig spent og litt nervøs. Fy søren jeg kommer til å få tidenes sammenbrudd når behandlingen starter! Kjente det da jeg satt i blodprøvekøen. Tårene presset på! 

Blir litt bekymret for blødningen (rosa i trusa og litt slim med rødt blod i) jeg opplever nå.  Det har vart i 3 dager, er på syklusdag 16 i dag, 4 dager siden EL. Håper ikke hormonene kødder nå! Det blir ikke bra på blodprøvesvarene... Tenk om det er midlertidig hormonbalanse og så blir alt fucka opp pga det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jaggu det var mensen som kom i går! 20 dagers syklus?? Det må ha vært macapulver som har kødda med hormonene. Å starte å blø rosa på eggløsningsdagen, til det utvikler seg til rent blod i går. Holder med truseinnlegg da men... det har vel ikke rukket å samle seg opp så mye blod i livmora. Må vente med å ta blodprøven som skal tas syklusdag 2-5 for EL har kanskje ikke skjedd... og må avbestille timen for celleprøve på tirsdag, for det går vel ikke å ta celleprøve med mensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper og tror at det går deres vei snart nå! Og jeg er helt sikker på at grunnen til at du ikke klarer å føle så mye for andre sine barn, er for å beskytte deg selv. Noe som jeg vil tro at er ganske normalt når man er i en slik situasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
På 25.3.2018 den 4.01, Sillyline skrev:

Jeg håper og tror at det går deres vei snart nå! Og jeg er helt sikker på at grunnen til at du ikke klarer å føle så mye for andre sine barn, er for å beskytte deg selv. Noe som jeg vil tro at er ganske normalt når man er i en slik situasjon.

Ja det er for å beskytte meg selv😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker til time på Porsgrunn. Og det ligger i bakhodet hele tiden. Ser for meg hvordan det blir å abortere igjen. Hvor det kommer til å skje, hvem jeg er med når det skjer... selvsagt hvis det er en spontanabort. Det blir mer kontrollert med MA.

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abortene innhenter meg. 

Har i noen ukers (måneder?) tid slitt med tankene rundt disse.

Og i dag innså jeg at jeg er på vei inn i en depresjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, god klem. Har vært gjennom noe lignende og det var liksom ingenting som kunne sies som var riktig eller trøst. Men det gikk bra. Så jeg har troen for deg og. Gå til legen og få henvisning til psykolog. Godt å snakke med noen utenforstående. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.5.2018 den 9.56, Lille Lerke skrev:

:klemmer:

På 18.5.2018 den 21.02, revue3 skrev:

Åå, god klem. Har vært gjennom noe lignende og det var liksom ingenting som kunne sies som var riktig eller trøst. Men det gikk bra. Så jeg har troen for deg og. Gå til legen og få henvisning til psykolog. Godt å snakke med noen utenforstående. 

På 18.5.2018 den 22.59, tweet skrev:

Tenker på deg ❤️ Ta vare på deg selv! 

På 19.5.2018 den 10.17, Blondie65 skrev:

:klem: 

Tusen takk alle sammen❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fy faen nå er jeg forbanna!!! 

Har vært på Porsgrunn og de fant stoff i blodet mitt som gir blodpropper!!! Hadde første gyn hørt på meg da jeg maste om albyl-E så hadde vi sikkert fått barn den fjerde graviditeten da!

Må samle meg litt så skriver jeg mer...🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, snehvit88 skrev:

Har vært på Porsgrunn og de fant stoff i blodet mitt som gir blodpropper!!! Hadde første gyn hørt på meg da jeg maste om albyl-E så hadde vi sikkert fått barn den fjerde graviditeten da!

What??? Whatwhatwhatwhat???

Det er det verste jeg har hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, snehvit88 skrev:

😡😡 ja, jeg har mast om abyl-e til drg åresvis føles det ut som... men duste legen din syntes det ikke var vits!! 

hjælp, jeg forstår du blir provosert! jeg blir forbanna på dine vegne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...