Gjest Soon Mrs S Skrevet 8. mars 2005 #161 Del Skrevet 8. mars 2005 Kom til å tenke på at tiden faktisk er inne for å sende forlover erklæringene ut til forloverne. Tenkte å sende de til folkeregistret etter 1 april og våre bestevenner som skal signere erklæringer er ikke blant de hurtigste personene jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 8. mars 2005 #162 Del Skrevet 8. mars 2005 Kom til å tenke på at tiden faktisk er inne for å sende forlover erklæringene ut til forloverne. Tenkte å sende de til folkeregistret etter 1 april og våre bestevenner som skal signere erklæringer er ikke blant de hurtigste personene jeg vet om Husk at papirene kun er gyldige i 4 måneder! Dvs at hvis dere får attesten 1 uke etter 1. april, så gjelder den ikke når dere skal gifte dere! Du får si fra når dere vet mer om bryllupsreisen, da. Spennende å høre - har gode minner fra Jamaica... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 8. mars 2005 #163 Del Skrevet 8. mars 2005 Husk at papirene kun er gyldige i 4 måneder! Dvs at hvis dere får attesten 1 uke etter 1. april, så gjelder den ikke når dere skal gifte dere! Du får si fra når dere vet mer om bryllupsreisen, da. Spennende å høre - har gode minner fra Jamaica... Er veldig klar over det med 4 måneders regelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 #164 Del Skrevet 8. mars 2005 Åh, gjelder det forloverene også!?? Hmmm - trodde i mitt stille sinn at det kun gjaldt prøvingen jeg... :oops: Jaja, veldig greit - for da vet jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 8. mars 2005 #165 Del Skrevet 8. mars 2005 Åh, gjelder det forloverene også!?? Hmmm - trodde i mitt stille sinn at det kun gjaldt prøvingen jeg... :oops: Jaja, veldig greit - for da vet jeg det! Akkurat det med forloverene er jeg usikker på men tenkte å sende alle papirene sammen så det er gjort da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 9. mars 2005 #166 Del Skrevet 9. mars 2005 Ida onsdag har jeg snakket med de som plassen hvor vi tenkte å ha en sammenkomst fredagskveld... ventet og ventet på tilbud og fant ut at vi skulle ta det på sparket men det ble nedstemt her i gården.... Vel snakket med herregården og fikk da vite grunn for hvorfor jeg ikke har fått pristilbudet på det "planlagte" grill-party fredag den 19 aug, de er under eierskifte og det berørte selvsagt dagen vår... men har ordnet det med de nye eierne..hehehe. Så hvis de kommer med et rimelig tilbud på grill-party slår vi til men det blir ikke på Lian Herregård da fordi de holder stengt juni til aug pga oppussing. Er glad vi ikke skal være de som skal ha bryllupsselskap der den 20.aug for det var visst noen som hadde booket det før oss, håper de får hjelp til å finne en annen plass å være. Da er det bare brunsjen igjen som gjenstår.. søndagsbrunsj på hotellet, er usikker på klokkeslett vi skal ha det. Er det noen som har forslag.. er kl.12 for tidlig eller sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 9. mars 2005 #167 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei, jeg syns kanskje 12 er litt for tidlig...for deres egen skyld...med mindre dere er noen morgenfugler da Men det må jo være deilig å våkne første dagen som frue og ikke ha dårlig tid. Jeg ville hatt brunchen klokken 13:00 eller 14:00...men det er jo meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 9. mars 2005 #168 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei, jeg syns kanskje 12 er litt for tidlig...for deres egen skyld...med mindre dere er noen morgenfugler da Men det må jo være deilig å våkne første dagen som frue og ikke ha dårlig tid. Jeg ville hatt brunchen klokken 13:00 eller 14:00...men det er jo meg da. er ingen morgenfugl... Skal dvele litt over dette men 14 hørtes faktisk litt logisk ut... brunsj.... mellom frokost og lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. mars 2005 #169 Del Skrevet 10. mars 2005 er ingen morgenfugl... Skal dvele litt over dette men 14 hørtes faktisk litt logisk ut... brunsj.... mellom frokost og lunsj Nikker meg meget enig her... Er det ikke deilig deilig å ha goood tid og nyte timene som helt ferskt nygifte i fred og ro, bare dere to!?? Åhhh...det må være så herlig og våkne opp og bare ligge der på silkelaken og sose... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 10. mars 2005 #170 Del Skrevet 10. mars 2005 *drømme drømme* Satt på bussen på vei hjem fra jobb i dag og glemte nesten å gå av bussen...satt bare å drømte meg bort i den store dagen...tatatata tatatata...(bryllupsmelodien ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 10. mars 2005 #171 Del Skrevet 10. mars 2005 GRATULERE MED DAGEN sOON MRS S jepp har dag idag, hele 26 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. mars 2005 #172 Del Skrevet 10. mars 2005 .......åhhhh....... :bursdag: HURRA FOR DEG!!! Gratulerer Bursdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 10. mars 2005 #173 Del Skrevet 10. mars 2005 Takk... trodde du hadde glemt meg! Hvor ble det va den der bursdagslinken vår her på KG da... ¨finner den ikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 10. mars 2005 #174 Del Skrevet 10. mars 2005 G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 10. mars 2005 #175 Del Skrevet 10. mars 2005 Happy birthday to you happy birthday to you happy birthday dear Soon mrs S happy birthday to you!!! Håper du har fått mange fiiine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. mars 2005 #176 Del Skrevet 10. mars 2005 Kan ikke glemme deg vettu! Hmmm, ja - det var den linken ja...blitt borte for meg også den. Men hadde nok ikke vært så dumt å lime den inn i dagboken! Eneste er at det nesten er vanskelig å finne noe igjen selv der... Så kjedelig at man må bla så mye og ikke kan gå direkte til en spesiell side... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 15. mars 2005 #177 Del Skrevet 15. mars 2005 Tørke og tørke..... her var det dusty Er ikke akkurat den som er utrolig flink til å oppdatere boka mi.... delvis pga manko på tid og delvis pga stadig dårlig TID.... skjerpe skjerpe. Idag har jeg hatt litt fri fra jobb, og har kun søtte hjemme og slappet av. Tror jeg lider av noe form for utmattelse. Finner ingen energi til noe lenger og alt er et ork Men noe har jeg fått gjort.. skrevet under kontrakt for festhuset vi skal leie for dagen. Nå bedriver jeg med å kikke etter en søt liten dress til min nevø på 6 år som jeg tenkte å overraske min søster med. De har ikke all verdens råd og jeg tenkte å bidra med det da(jeg er ikke rik men hva gjør man ikke for de man er glad i!) Ellers så er det ikke mye nytt i bryllupsfronten.. kan ikke tenke meg at jeg er kommet så langt med alt men vi tenkte å gjemme litt på div bryllups-gjøremål til påsken(hørte det skulle være innevær i trøndelag i påsken). Lettere når begge har fri og vi kan sitte i ro og mak med planlegging, dessuten drar vi inneover til sverige også for å handle mer vin til hovedretten. Hvitvin har de på polet her og samme med musserende så det er ikke noe å haste med enda. Kan for øverige fortelle at jeg har hatt en flott bursdag og fått mange fine orginale presanger, god kake og god middag sammen med sambo. 26 år er ikke akkurat noen stor dag men litt feiring ble det jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #178 Del Skrevet 15. mars 2005 Gratulerer så mye med vel overstått dag !! Synes den kirka "deres" ser så kjempekoselig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 15. mars 2005 #179 Del Skrevet 15. mars 2005 Gratulerer så mye med vel overstått dag !! Synes den kirka "deres" ser så kjempekoselig ut... Takk! Kirken er faktisk mer nydelig og koselig i virkeligheten synes jeg. Fikk gåsehud sist jeg var der etter vi bestemte oss for å leie den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 15. mars 2005 #180 Del Skrevet 15. mars 2005 *komme seg høyere opp på listen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå