Gjest Soon Mrs S Skrevet 7. august 2005 #681 Del Skrevet 7. august 2005 Søndag er kommet og nå er det hele 13 dager igjen! Noe har vi gjort i løpet av helgen...ikke så myeeeee siden jeg var på jobb lørdag. Sent fredag kl.2200 ringte faktisk organisten meg for å fortelle hvem som skal synge i kirken, fikk med meg at han het Håvard og at han i sine yngre dager sang i Nidarosdommens guttekor og at han fremdeles er veldig filnk til å synge . Lørdag var jeg på jobb og sambo fikk da mulighet til å skrive ferdig talen sin. Lillesøster kom hjem fra ferien igår så vi ble med de ut for å spise, koset oss veldig mye og fikk til og med være med å feire siste dagen i olavfestdagene her....rakketter kl.24.00, romantisk Idag skal vi gjøre ferdig bryllupsdans-sangen og få øvet oss litt på stue gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 7. august 2005 #682 Del Skrevet 7. august 2005 psssst! Nervene har gitt seg her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #683 Del Skrevet 8. august 2005 Åhhhh - det er noen spennende dager fremover nå. Siste innspurt før bryllup Har du link til frisyren du endte opp med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 8. august 2005 #684 Del Skrevet 8. august 2005 Følger spent med på deg nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 8. august 2005 #685 Del Skrevet 8. august 2005 Pinadø bare 12 dager igjen!!! Og det er bare 4 dager igjen til jeg går ut i ferie Så her blir det gjort noe etter jobbtid så sene kvelder blir det Idag har vi gjort følgende: * Kjøpt inn plastglass til baren * Penn * Tape * Lapper til organisering av gavene * Serveringsfat i aluminium ( ventemat og spekemat) * Siste del av bordkortene som jeg aldri får gjort ferdige * Ser på kirkeprogrammet nå... skal sende mail til presten å få de godkjente * Gjort om bryllupsdans-sangen til Wav fil(brenne den på cd etterhvert) * Gått i skoene :ler: nok å gjøre men passer på å slappe av litt mellom slagene også, kose oss godt nå om dagene. Krysser fremdeles fingrene for fiiin vær den 20.aug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. august 2005 #686 Del Skrevet 8. august 2005 Tiden flyr! Men det er klart det blir fint vær... Må gjerne striregne helt til 19. august for min del, så fortjener vi go´været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. august 2005 #687 Del Skrevet 9. august 2005 Ja, vi må huske på å slappe av og kose oss litt nå de siste dagene... Må jo ta kontroll over stresset og nervene! Ha en flott dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 9. august 2005 #688 Del Skrevet 9. august 2005 Idag ringte presten for å ønske oss lykke til med innspurten og si ifra at kirkeprogrammet er godkjent og nyyyydelig Har vært på jobb med mobiln i lomma for en del telefoner måtte jeg ta idag. Blant annet til floristen for å bekrefte buketten og annet vi bestilte, og avbestille en brudepikebukett og pris. Ringte han som har bryllupsbilen og som skal være sjåfør, og avtalte møte torsdag kl.1900 gleder meg. Mulig jeg må få kjøpt pynt til da men hva til ikke navngitt familie medlem som ikke har svart på mine utallige sms og telefoner for bekreftelse på at de kommer den 20.aug....ingen har skuffet meg mer enn de. Og det værste er jo at dattera skulle være brudepike, her har jeg kjøpt kjole og sko til henne for godt over 700,- og de kommer ikke engang But...what the h.... orker ikke å bruke mer energi på de, skal heller konsentrere meg om meg selv, min kjære og alle andre som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 9. august 2005 #689 Del Skrevet 9. august 2005 Dagens gjøremål: Skrive ferdig talen, sambo jobber overtid idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 9. august 2005 #690 Del Skrevet 9. august 2005 til ikke navngitt familie medlem som ikke har svart på mine utallige sms og telefoner for bekreftelse på at de kommer den 20.aug....ingen har skuffet meg mer enn de. Og det værste er jo at dattera skulle være brudepike, her har jeg kjøpt kjole og sko til henne for godt over 700,- og de kommer ikke engang But...what the h.... orker ikke å bruke mer energi på de, skal heller konsentrere meg om meg selv, min kjære og alle andre som kommer ← Så sinnsykt dårlig! Skikkelig råtten oppførsel da!!! Blir litt satt ut av sånt jeg... --- Menne duu, du er jo kjempeflink ellers da! Bare 11 dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. august 2005 #691 Del Skrevet 9. august 2005 Også skulle dattera være brudepike???!!! At det går an-.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 9. august 2005 #692 Del Skrevet 9. august 2005 herregud... Ja, ja nok om det. Men er du klar over at vi gifter oss snart??? Glede seg altså! Eller hva? Syns du er flink og effektiv jeg SMS. Er du blitt ferdig med talen mon tro?? Jeg sliter skikkelig der altså. Får jeg høre din eller?? Blir nemlig gal..klarer ikke å finne ord akkurat nå...grrrr Sov godt da snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 10. august 2005 #693 Del Skrevet 10. august 2005 herregud... Ja, ja nok om det. Men er du klar over at vi gifter oss snart??? Glede seg altså! Eller hva? Syns du er flink og effektiv jeg SMS. Er du blitt ferdig med talen mon tro?? Jeg sliter skikkelig der altså. Får jeg høre din eller?? Blir nemlig gal..klarer ikke å finne ord akkurat nå...grrrr Sov godt da snupp! ← Ble ferdig med talen igår, fikk skrevet det ut på kartong med kort størrelse også. Nå drar jeg til festhuset for å se over en gang til.... skal sende deg en pm med talen om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. august 2005 #694 Del Skrevet 10. august 2005 Stress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 10. august 2005 #695 Del Skrevet 10. august 2005 skal sende deg en pm med talen om du vil. ← Ja, gjerne...litt inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #696 Del Skrevet 10. august 2005 Åhh, det er så spennende å følge med her i siste innspurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 10. august 2005 #697 Del Skrevet 10. august 2005 Ja, gjerne...litt inspirasjon! ← Kanskje jeg får sendt den i morgen... sambo henger runft meg hele tiden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 10. august 2005 #698 Del Skrevet 10. august 2005 hmm..tale ja... Kan jeg spørre hvordan du har "formet" den? Har tenkt litt på talen i det siste..og tror jeg må ha en slags bestemt form på den for å gjøre den litt morsom og lett for meg å fremføre.. evt forme den som et eventyr, drøftestil(humoristisk selvfølgelig), sonette eller no.... Hva gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. august 2005 #699 Del Skrevet 11. august 2005 Har egentlig ikke formet den opp til noe spesielt. Alt kom så naturlig. Målet er å bare få si noen ord til alle de som betyr mest for meg og de som har hjulpet oss med planlegginga av bryllupsdagen. Vil ikke at det skal være noe stort deal, men bare få sagt noe Startet da med å takk mamma og søskene mine for flott oppvekst og mange gode minner. Takker min forlover for vennskapet, både i onde og gode dager Takker alle som kom, spes de tilreisende Takker de som hjalp oss med planlegginga Noen ord til svigerfamilien og helt til slutt noen ord til min kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 11. august 2005 #700 Del Skrevet 11. august 2005 Veldig vakker og personlig tale SMS! Syns du skal glede deg til å holde den for dine nærmeste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå