Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. april 2005 #221 Del Skrevet 20. april 2005 Jepp... han dro tidlig på jobb i dag og jeg våkner alltid av at han står opp så.. here i am, all by my selv Middagen.... det ble nå halv 8 før han kom hjem og jeg som du vet hadde spist halve besøkslagret vårt, og vaffel ble det med is og sjokoladesaus, mmmmmm Idag blir det nok vannmelon og kiwi på meg om jeg skal ha noe godteri... må jo få på undertøyet også den 20.aug og undertøyet er akkurat passe nå Hvis ikke blir det netto under kjolen Enn du? På jobb idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. april 2005 #222 Del Skrevet 20. april 2005 Nei, skal avsted i praksis NUH!!! Menne duuu... 4 måneder igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. april 2005 #223 Del Skrevet 20. april 2005 I KNOW 4 MND IGJEN!!!!!!! ps: Gir opp farge og strørrelse på teksten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2005 #224 Del Skrevet 20. april 2005 oi oi - 4 mnd igjen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. april 2005 #225 Del Skrevet 20. april 2005 Nå har jeg sittet her siden kl.0700, kan man bli mer hektet...... Skal gjøre noe fornuftig(dette er også nødvendig da), skal begynne med vår rengjøringen. De har vært i gata her å gjort reint så nå er det på tide....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. april 2005 #226 Del Skrevet 20. april 2005 Da har jeg vært så flink å vasket tak, vegger og vindu på stua mi... så har jeg rullet gulvteppene og det skal leveres på renseriet til rens. alt er shinet opp og det er klart til fest om ikke så lenge... Da var rom nr.2 rengjort for våren, bare 3 rom igjen og en gang, hehehe.... Men enda en skuffet dag...Sløret mitt kom heller ikke idag, buhu buhu.... Kanskje i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 20. april 2005 #227 Del Skrevet 20. april 2005 flink jente som vasker og ordner! Det burde jeg også gjort. Men reiser i morgen til hjemlandet...så kanskje sambo tar seg av husvasken??? *Krysser fingre for at sløret kommer i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. april 2005 #228 Del Skrevet 20. april 2005 flink jente som vasker og ordner! Det burde jeg også gjort. Men reiser i morgen til hjemlandet...så kanskje sambo tar seg av husvasken??? *Krysser fingre for at sløret kommer i morgen* Håper det jeg også.. så kan jeg kanskje vaske kopper med den på meg som du foreslå her en tid tilbake Sambo vaske? Hvorfor ikke, hvis du ber pent så gjør kanskje han det. Min gjør det når eg ber om det, men det er kun etter et oppvaskmøte om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. april 2005 #229 Del Skrevet 20. april 2005 Oh har funnet sangen eg ska spell om morgenen den 20.aug..... litt harry da. "Nå røyken ligg tung og tett, pass deg brudgom her kjæm brura, bærre vent te e har komme i siget ska dokk få sjå ka den her jenta kan, men først må æ skål og søng nån ville sanga for når eg våkn i mårra ska eg ha brudekjolen på vranga.... HER BI DET LIV, RAI RAI når æ kjæm i formen, det bi liv og æ ha skrudd på sjarmen. Det bi liv til langt ut på natta, eg land itj med det første når eg endelig har tatt AV!!!!" Kult...hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2005 #230 Del Skrevet 20. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 21. april 2005 #231 Del Skrevet 21. april 2005 Venter ennnå i spenning med hensyn til innbydelsene som er sendt rundt om. Mobil'n min er fremdeles stille så de har neppe fått dem enda . May be i ettermiddag når de kommer hjem fra jobb Ikke mye å bedrive med idag, har fått tak i teksten til sangen jeg vil en solist skal synge i kirken. En sang fra meg til Mr.S, skal være en hemmelighet da Håper han aldri titter innom KG og finner dagboken min for da er jeg busted ! Han smugtitter litt da når jeg er tilstedet så men vet aldri, hehehe. traaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaa.... Kjeder meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #232 Del Skrevet 22. april 2005 A new day!!! Det må a komme idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #233 Del Skrevet 22. april 2005 Svar på innbydelsene JEPP NOPE IKKE SVART Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. april 2005 #234 Del Skrevet 22. april 2005 Svar på innbydelsene JEPP NOPE IKKE SVART Så da er de kommet frem!!? Woohoo. spennende å se når alle svarene kommer da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #235 Del Skrevet 22. april 2005 Trodde vi skulle regne med oss 2 da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. april 2005 #236 Del Skrevet 22. april 2005 :oops: Der kan du se... Fort å glemme brudeparet!!! Selvironi er i det minste godt å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #237 Del Skrevet 22. april 2005 Sløret kom ikke idag heller :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. april 2005 #238 Del Skrevet 22. april 2005 Åh, lite ikke jeg skal sjekke i postkasse om mitt slør kommer i dag da...hadde helt glemt det jeg! *bust* Håper ditt kommer imorgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #239 Del Skrevet 22. april 2005 UPDATE! JEPP NOPE IKKE SVART De er kommet fram til folk.... det tikker inn her også nå JIPPIIIIIII!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. april 2005 #240 Del Skrevet 22. april 2005 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå