Gjest Betty Boop Skrevet 19. april 2005 #201 Del Skrevet 19. april 2005 Ikke bare du som har fått brannblemmer av å forsegle med lakk - og det gjør sinnsykt vondt, ikke sant? Man tenker at det skal være det samme som stearin når det drypper på fingrene, men det er jo veldig mye varmere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. april 2005 #202 Del Skrevet 19. april 2005 Au au au! DET hørtes vondt ut! :o Ullsokker mot kalde føtter!?!?!? Den var sabla god!!! Kurs mot kameraskrekk hadde antakelig vært tingen, den slabbedasken blir som sunket i jorden hver gang et kamera er i nærheten! *gah* Men han har lovet meg flotte bryllupsbilder - jeg har bare forsøkt å lure litt med å hinte om at han kanskje burde øve seg på å smile naturlig! *hihi* Funka ikke! Jaja, de gutta de gutta...god er han lell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #203 Del Skrevet 19. april 2005 Ikke bare du som har fått brannblemmer av å forsegle med lakk - og det gjør sinnsykt vondt' date=' ikke sant? Man tenker at det skal være det samme som stearin når det drypper på fingrene, men det er jo veldig mye varmere... [/quote'] Det skal være sikkert... og nå så tror folk jeg har en vorte på fingern og vil ikke ta meg i hånda for å hilse Forskjellig vi skal gjennom for den store dagen Åssen er det med planleggingen hos deg da Betty? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. april 2005 #204 Del Skrevet 19. april 2005 En fiktiv vorte også faktisk - uffa! Men det er som du sier, vi må lide for giftermålet - ikke minst for skjønnheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #205 Del Skrevet 19. april 2005 Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 19. april 2005 #206 Del Skrevet 19. april 2005 Her går planleggingen særdeles dårlig. Dramaet kan følges i egen bryllupsdagbok + frustrerte innlegg her og der :-? Ellers takk som spør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #207 Del Skrevet 19. april 2005 Uff, I see.... Sitter faktisk å leser i boka di nå og er temmelig oppgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #208 Del Skrevet 19. april 2005 En fiktiv vorte også faktisk - uffa! Men det er som du sier' date=' vi må lide for giftermålet - ikke minst for skjønnheten! [/quote'] Helt enig, men akkurat nå er jeg så sulten at eg dør... M mannen er ikke kommet hjem enda fra jobb og jeg tenkte at vi skulle ut å spise idag i og med lønningsdag. Så akkurat nå har jeg kommet halveis i chees dools posen, irritert over å ikke få en sms om hvorfor han er sen. :evil: I WANT FOOD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #209 Del Skrevet 19. april 2005 arg En time til han kommer, måtte gjøre ferdig en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. april 2005 #210 Del Skrevet 19. april 2005 Gah Bah! :-x Er doodlesene helt borte vekk nå?!? Bare ikke spis på fingeren din eller noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #211 Del Skrevet 19. april 2005 Gah Bah! :-x Er doodlesene helt borte vekk nå?!? Bare ikke spis på fingeren din eller noe! Nå er den faktisk vekk, samme med en liten box cola. Ikke mye sunnhet her idag. Spiser snacks og godteri på trass akkurat nå skal jeg si deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. april 2005 #212 Del Skrevet 19. april 2005 Men det er jo LOV det da, innimellom! Skal tilstå noe jeg også - spiste en stripe melkesjokolade her i sted. Den lå der og lyste mot meg i kjøleskapet. Nå er det bare én stripe igjen også, og den ryker vel i løpet av kvelden - meeeeen, da skal jeg IKKE kjøpe noe mer. Må bare spise opp det jeg har slik at jeg ikke kan la meg friste hver gang jeg åpner et skap eller en skuff! Lure meg selv der altså, hvis ikke nytter det ikke! Men dere må ha en gooood middag når han kommer hjem, selv skal jeg varme opp suppa fra i går nå... Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #213 Del Skrevet 19. april 2005 Men det er jo LOV det da, innimellom! Skal tilstå noe jeg også - spiste en stripe melkesjokolade her i sted. Den lå der og lyste mot meg i kjøleskapet. Nå er det bare én stripe igjen også, og den ryker vel i løpet av kvelden Ikke mer enn en stripe altså.. Har enda ikke kommet meg ut og spist men har fått laget ferdig vaffelrøra til i kveld. Det er tirsdag og vaffelkveld som alle andre tirsdags kveld her i vårt hus. Må jo ha noe godt til tirsdagstv'en... klem til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. april 2005 #214 Del Skrevet 19. april 2005 Mmmmmmmm...namme nam nam ....vaffler!!! Offa, du må ikke si det engang! Det er jo så godt, det og boller med rosiner og vaniljekrem! Men jeg kan ikke :-( Jeg Må være sunn hvis kjolen skal sitte pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #215 Del Skrevet 19. april 2005 Mmmmmmmm...namme nam nam ....vaffler!!! Offa, du må ikke si det engang! Det er jo så godt, det og boller med rosiner og vaniljekrem! Men jeg kan ikke :-( Jeg Må være sunn hvis kjolen skal sitte pent! ah... og jeg som glemte å si is også, til vaffel+ sjokoladesaus.....mmmmmm Vi må jo få lov til å kose oss også, dessuten så nærmer sommeren seg og da spiser vi mer eksotiskefrukter istedet for snop. Det gjør jeg i hvertfall. Kos deg i kveld da... ser du på fustrerte fruer du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #216 Del Skrevet 19. april 2005 Mmmmmmmm...namme nam nam ....vaffler!!! Offa, du må ikke si det engang! Det er jo så godt, det og boller med rosiner og vaniljekrem! Men jeg kan ikke :-( Jeg Må være sunn hvis kjolen skal sitte pent! ah... og jeg som glemte å si is også, til vaffel+ sjokoladesaus.....mmmmmm Vi må jo få lov til å kose oss også, dessuten så nærmer sommeren seg og da spiser vi mer eksotiskefrukter istedet for snop. Det gjør jeg i hvertfall. Kos deg i kveld da... ser du på fustrerte fruer du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. april 2005 #217 Del Skrevet 19. april 2005 Neida, sant det - det er veldig lov til å kose seg også - og frukt er eminent! Har faktisk ikke klart å summe meg til å se på det, men jeg har jo skjønt at jeg muligens "går glipp av noe", så burde vel ta en titt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #218 Del Skrevet 19. april 2005 Blir jo litt firsta når jeg leser om sjokkis, ostepop, vafler etc her inne. Jammen godt jeg er på jobb og ikke har noen ting for hånd for øyeblikket bortsett fra extra tyggegummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 19. april 2005 #219 Del Skrevet 19. april 2005 åååå jeg savner extra tyggegummi og cheese doodles- skal bli deilig å komme hjem å bo i vakre vakre norge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. april 2005 #220 Del Skrevet 20. april 2005 Tidlig oppe du også? Kom dere dere ut for å spise til slutt igår, eller var det ikke behov for det da du hadde trålet alt av skaper og "stappet" i deg ymse!?? Tenker vaffeltirsdagen ble bra jeg... Ha en finfin dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå