Sen ve ben Skrevet 1. november 2017 #141 Del Skrevet 1. november 2017 Hvorfor poserer hun alltid så rart med beina på bilder? Skjønner ikke det jeg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 1. november 2017 #142 Del Skrevet 1. november 2017 15 minutter siden, Sen ve ben skrev: Hvorfor poserer hun alltid så rart med beina på bilder? Skjønner ikke det jeg? Da ser de slankere ut (les: mer fit). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 1. november 2017 #143 Del Skrevet 1. november 2017 24 minutter siden, Sen ve ben skrev: Hvorfor poserer hun alltid så rart med beina på bilder? Skjønner ikke det jeg? Hun gjør det ikke bare på bilder. Ser det på snappene hennes også. Går rundt å ser ut som hun har bæsja på seg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 2. november 2017 #144 Del Skrevet 2. november 2017 9 timer siden, Milio skrev: Da ser de slankere ut (les: mer fit). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 2. november 2017 #145 Del Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, Sen ve ben skrev: Akkurat. Hun gjør kun dette på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. november 2017 #146 Del Skrevet 2. november 2017 Hun tjener vel litt på musikken og litt andre ting, men ikke F om hun tjener så bra at hun kan dra på luksusreiser og gå med dyre klær. Det er noe som skurrer, men er jo bare legge sammen to og to det 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMiMy Skrevet 2. november 2017 #147 Del Skrevet 2. november 2017 Hva heter hun på snap? Jeg prøvde «carinadahl» som jeg så at noen skrev, men da kommer det bare opp «ingen resultat💩» eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 2. november 2017 #148 Del Skrevet 2. november 2017 1 time siden, MinniMiMy skrev: Hva heter hun på snap? Jeg prøvde «carinadahl» som jeg så at noen skrev, men da kommer det bare opp «ingen resultat💩» eller noe Theoneandonlycarinadahl Neida, det er bare carinadahl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 2. november 2017 #149 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg la henne til av nysgjerrighet, angrer allerede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 2. november 2017 #150 Del Skrevet 2. november 2017 30 minutter siden, Rubella skrev: Jeg la henne til av nysgjerrighet, angrer allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. november 2017 #151 Del Skrevet 2. november 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 21. november 2017 #152 Del Skrevet 21. november 2017 Carina Dahl har nå i alle fall ikke hørt om markedsføringsloven. Anbefaler å melde henne inn til FO. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 21. november 2017 #153 Del Skrevet 21. november 2017 9 timer siden, Milio skrev: Carina Dahl har nå i alle fall ikke hørt om markedsføringsloven. Anbefaler å melde henne inn til FO. Hun er en skikkelig versting der, ja. Lurer på om hun tror reglene ikke gjelder henne siden hun ikke blogger. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 29. mars 2018 #154 Del Skrevet 29. mars 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 30. mars 2018 #155 Del Skrevet 30. mars 2018 Har møtt henne (ufrivillig) i virkeligheten. Hoven, kvalm oppførsel på henne. Dømmende og tror hun er et overmenneske. Rett og slett ekkelt. Gidder ikke å se tv-programmer som hun er med i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 30. mars 2018 #156 Del Skrevet 30. mars 2018 Synes hun har gjort en god figur i 71 grader nord så langt. Positivt overrasket! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 30. mars 2018 #157 Del Skrevet 30. mars 2018 28 minutter siden, Fotballfluen skrev: Synes hun har gjort en god figur i 71 grader nord så langt. Positivt overrasket! Veldig enig. Står på, og gjennomfører alle utfordringer. Synes hun virker som ei veldig ok dame jeg. (Visste ikke noe om henne før 71 startet, bortsett fra at jeg hadde lest masse negative kommentarer om henne her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 30. mars 2018 #158 Del Skrevet 30. mars 2018 Stivsminka på trening, og stivsminka på tur med 71 GN. Det skulle vært som på Farmen, null make-up! Må være strevsomt og alltid være opptatt av å sminke seg til enhver anledning, da blir det jo aldri ekstra spesielt å sminke seg til en fest. Er vel bare Nadia og skijentene som er naturlige i denne sesongen. Nadia er bare helt herlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. mars 2018 #159 Del Skrevet 30. mars 2018 3 minutter siden, Viking-girl skrev: Stivsminka på trening, og stivsminka på tur med 71 GN. Det skulle vært som på Farmen, null make-up! Må være strevsomt og alltid være opptatt av å sminke seg til enhver anledning, da blir det jo aldri ekstra spesielt å sminke seg til en fest. Er vel bare Nadia og skijentene som er naturlige i denne sesongen. Nadia er bare helt herlig! Akkurat det dømmer jeg ikke Carina for, for jeg sminker meg når jeg skal ut av døren selv. Det handler om selvpresentasjon og velvære og har man funnet ut av en rutine for dag makeup, så tar det ikke lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 30. mars 2018 #160 Del Skrevet 30. mars 2018 Tror ikke dere fatter hvor mye penger det ligger i reklame igjennom instagram og snapchat. Har du nok følgere og profilering så kan du tjene godt over 100 000kr i mnd kun på dette. Det er ikke kun spons i tjenester folk får penger for. Disse arrangementene hun setter i stand får hun nok også flere titusen for per arrangement. Hun hadde et her i byen og inngangsbilletten var på 600kr. Det var SMEKKFULLT. Programmene hun er med på, 71 grader nord feks.. Tror ikke dere skjønner hvor mye penger de får for å være med. Flere hundrede tusen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå