Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

Hva eeeer det med dere a? 

Syntes Carina er flink jeg. Flink i den forstand  at hun gjør det beste ho kan med det ho har fått. Følger henne på snap (guilty pleasure) - og det utelukkende fordi jeg gjerne sku ha levd som hun gjør.  Sweet life. Festing,  reising, mye restaurant/uteliv, skole og trening, beauty treatment. Arrangerer noe?  Surrer litt i studio? 

Slutt å være så bittre da.  Unn andre gode ting.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Fredrik29 skrev:

Man har en del jus på eiendomsmegling :)

Aha, da har jeg misforstått! But then I know:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Arawis skrev:

Hva eeeer det med dere a? 

Syntes Carina er flink jeg. Flink i den forstand  at hun gjør det beste ho kan med det ho har fått. Følger henne på snap (guilty pleasure) - og det utelukkende fordi jeg gjerne sku ha levd som hun gjør.  Sweet life. Festing,  reising, mye restaurant/uteliv, skole og trening, beauty treatment. Arrangerer noe?  Surrer litt i studio? 

Slutt å være så bittre da.  Unn andre gode ting.  

I agree. Synes hun er heldig, jeg. Livin` life. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2017 den 0.32, Arawis skrev:

Hva eeeer det med dere a? 

Syntes Carina er flink jeg. Flink i den forstand  at hun gjør det beste ho kan med det ho har fått. Følger henne på snap (guilty pleasure) - og det utelukkende fordi jeg gjerne sku ha levd som hun gjør.  Sweet life. Festing,  reising, mye restaurant/uteliv, skole og trening, beauty treatment. Arrangerer noe?  Surrer litt i studio? 

Slutt å være så bittre da.  Unn andre gode ting.  

 

På 29.1.2017 den 0.34, fannyfab skrev:

I agree. Synes hun er heldig, jeg. Livin` life. 

Nja, jeg ville likt det før fylte 25 år, men så fant jeg ut av min kunst og deretter har jeg konsentrert meg om det og har ikke tid til noe festerliv. Carina gjør som hun vil da. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hva skjer med Carina og Eilen som hun deler leilighet med? Før var de sammen hele tiden men virker som det er helt slutt på!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kristinemarie1989 skrev:

Hva skjer med Carina og Eilen som hun deler leilighet med? Før var de sammen hele tiden men virker som det er helt slutt på!

Jeg tenkte det samme. Følger begge på snap, ingen av den andre der heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var veldig god venninne med frøken gamst Pedersen også, mens hun var sammen med Gamsten og var veldig kjent. Nå har de vel knapt møttes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Stemmer det at Mari, venninnen er blitt singel og alenemor? Eksen til Petter Pilgård.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2017 den 21.06, Kristinemarie1989 skrev:

Hva skjer med Carina og Eilen som hun deler leilighet med? Før var de sammen hele tiden men virker som det er helt slutt på!

Forskjellig timeplan antageligvis.

11 timer siden, Xstrella skrev:

Stemmer det at Mari, venninnen er blitt singel og alenemor? Eksen til Petter Pilgård.

Ikke sikker på hvem du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Forskjellig timeplan antageligvis.

Ikke sikker på hvem du snakker om.

Venninnen til Carina. Mari Haugersveen. Hun skrev på instagram til tina willimson og heiet på aleneforeldre. Lurte derfor på om mari også var blitt singel. Hun var med i tigerstaden med linni, carina og Anette. Hun var også med i Petter elsker mari. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xstrella skrev:

Venninnen til Carina. Mari Haugersveen. Hun skrev på instagram til tina willimson og heiet på aleneforeldre. Lurte derfor på om mari også var blitt singel. Hun var med i tigerstaden med linni, carina og Anette. Hun var også med i Petter elsker mari. 

Ok, aner ikke hvem hun er faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Xstrella skrev:

Stemmer det at Mari, venninnen er blitt singel og alenemor? Eksen til Petter Pilgård.

Jeg husker henne bare som den sure dama/eksen til Petter Pilgård. Uansett sivilstatus, så syns jeg det er synd at hun utleverer barnet sitt når han er på sitt mest sårbare. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Jeg husker henne bare som den sure dama/eksen til Petter Pilgård. Uansett sivilstatus, så syns jeg det er synd at hun utleverer barnet sitt når han er på sitt mest sårbare. 

Så også det. Lurer virkelig på hva disse damene lever av. Tror M jobber som sminkør, men C? Jetset liv må da koste flesk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2017 den 0.37, Xstrella skrev:

Stemmer det at Mari, venninnen er blitt singel og alenemor? Eksen til Petter Pilgård.

Ja, det tror jeg stemmer.

Så at hun kommenterte et bilde på instaen til Tinashe....der hun "slo et slag" for alenemødre/fri-annenhver-helg-mødrene.

Men, som mange her sier....så husker vel jeg også henne best som den sure esken til Petter Pilgaard.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Krutthøna skrev:

Ja, det tror jeg stemmer.

Så at hun kommenterte et bilde på instaen til Tinashe....der hun "slo et slag" for alenemødre/fri-annenhver-helg-mødrene.

Men, som mange her sier....så husker vel jeg også henne best som den sure esken til Petter Pilgaard.

Ok. Rart hun ikke nevner det på bloggen. Trist visst det ble slutt da. Å få barn er unntakstilstand, det er travelt og man får nytt liv. Synd mange forhold ryker i småbarns tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
5 timer siden, Xstrella skrev:

Ok. Rart hun ikke nevner det på bloggen. Trist visst det ble slutt da. Å få barn er unntakstilstand, det er travelt og man får nytt liv. Synd mange forhold ryker i småbarns tiden.

Hæ? Har de bekreftet at det er slutt? Jeg leste at hun skrev: "Åh, skjønner jeg, men klapp på skulderen til oss"? Tinashe skrev jo også at ALLE foreldre burde klappe seg selv på skulderen fordi de er flinke. Tolket ikke det som at hun er blitt singel i det hele tatt jeg :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg aner ikke om det er blitt svart på her tidligere, men er det noen som vet hva jobben hennes er? Følger henne på snap og hun er jo ute og reiser og fester med en gjeng med forskjellige mannfolk hele tiden? Noen som vet? Veldig nysgjerrig :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
40 minutter siden, Lulu21 skrev:

Jeg aner ikke om det er blitt svart på her tidligere, men er det noen som vet hva jobben hennes er? Følger henne på snap og hun er jo ute og reiser og fester med en gjeng med forskjellige mannfolk hele tiden? Noen som vet? Veldig nysgjerrig :) 

Jeg er ikke helt sikker, men tror hun driver et eventbyrå og/eller et utested i Oslo. Virker som det går veldig bra og hun tjener nok til å leve det livet med reiser og diverse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...