cerruti Skrevet 13. desember 2020 #401 Del Skrevet 13. desember 2020 ZO som hun reklamerer for er utvilsomt veldig bra. Samtidig skulle jeg ønske alle disse «influenserne» samtidig kunne oppgi alle andre medisinske behandlinger med Botox, fillere, laser osv som også gjøres, som gir aller størst innvirkning på huden. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 13. desember 2020 #402 Del Skrevet 13. desember 2020 cerruti skrev (10 timer siden): ZO som hun reklamerer for er utvilsomt veldig bra. Samtidig skulle jeg ønske alle disse «influenserne» samtidig kunne oppgi alle andre medisinske behandlinger med Botox, fillere, laser osv som også gjøres, som gir aller størst innvirkning på huden. Ingen tvil om at hun gjør mye annet for huden, men Zo Skin er medisinsk hudpleie og et av de beste merkene innen hudpleie i verden. Det er latterlig dyrt og et hudpleieprogram av den størrelsen hun viser koster rundt 10-12000 og varer kun 6 mnd. Jeg vet dette fordi jeg aktivt gikk på det selv. Det revolusjonerte huden min såpass at jeg nå ikke trenger så sterk hudpleie som det Zo skin kan være. Bare må forsvare den litt, for den er virkelig verdt penga og jeg er grisemisunnelig på influencere som får det sponset. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. desember 2020 #403 Del Skrevet 13. desember 2020 Milio skrev (1 time siden): Ingen tvil om at hun gjør mye annet for huden, men Zo Skin er medisinsk hudpleie og et av de beste merkene innen hudpleie i verden. Det er latterlig dyrt og et hudpleieprogram av den størrelsen hun viser koster rundt 10-12000 og varer kun 6 mnd. Jeg vet dette fordi jeg aktivt gikk på det selv. Det revolusjonerte huden min såpass at jeg nå ikke trenger så sterk hudpleie som det Zo skin kan være. Bare må forsvare den litt, for den er virkelig verdt penga og jeg er grisemisunnelig på influencere som får det sponset. Det er jeg klar over og har brukt det selv. Utvilsomt veldig bra, men det er likevel umulig å få de resultatene uten noe i tillegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 14. desember 2020 #404 Del Skrevet 14. desember 2020 Tenk hvor mye penger som er "spart" om man bare tar ansiktsløft engang i 50-60årene🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
June_1 Skrevet 14. desember 2020 #405 Del Skrevet 14. desember 2020 3 hours ago, PollyPocket said: Tenk hvor mye penger som er "spart" om man bare tar ansiktsløft engang i 50-60årene🙄 Men det er jo NÅ hun ønsker å leve som en 16 årig tik tok stjerne... 😜 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 15. desember 2020 #406 Del Skrevet 15. desember 2020 June_1 skrev (17 timer siden): Men det er jo NÅ hun ønsker å leve som en 16 årig tik tok stjerne... 😜 Om hun ønsker det så er alder ingen hindring på sosiale medier, så lenge det ikke skader noen andre. Men ja, kunne gjerne lagt ut en litt annerledes vinkling rettet til sin egen alder på tiktok, det skulle ha vært mye mer av dem. Men igjen hun er singel, uten barn og glad i fest å spenning. Ser bare en som skriker etter oppmerksomhet.🤭 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. desember 2020 #407 Del Skrevet 15. desember 2020 June_1 skrev (17 timer siden): Men det er jo NÅ hun ønsker å leve som en 16 årig tik tok stjerne... 😜 Å herlighet, seriøst? Jeg blir flau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 15. desember 2020 #408 Del Skrevet 15. desember 2020 Hun er jo stadig vekk innom en eller annen behandling (ikke botox el.) så sånt sett kan jeg skjønne at huden er fin - og selv om det var mye festbilder spesielt tidligere så tror jeg jo hun lever et ganske sunt liv med trening , frisk luft og bra mat. Ellers - jeg har vel kommentert dette før men ....... stadig vekk kommer CD med "klaging" på at andre ikke overholder "koronaregler " - nå at hun sitter ved siden av noen på flyet og hinter om at dette vel ikke er innenfor avstander som er akseptabel. Vel , det er jo hun selv som velger å fly - og det er jo hvertfall ikke bare sidemannen sin feil at det ikke er avstand. Enten får hun la være å fly ellers så får hun sjekke på forhånd at hun har raden alene. Men å reise med fly er vel ikke det mest smittefarlige man kan gjøre. Da får vel unge CD heller se på seg selv som stadig vekk drar på helgeturer , er på middager (med da ikke så mange folk som før men fremdeles mange forskjellige i løpet av en uke) OG er avbildet i noe som ligner på en garderobe , dette siste er hvertfall ikke lov i Osloområdet pr. nå. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 10. januar 2021 #409 Del Skrevet 10. januar 2021 Til å være så redd for å bli smittet (ref. snapper hvor hun klager over å måtte sitte for tett på flyet) så er hun jo fremdeles i overkant sosial. Sist fra besøk hjemme hos Adrian Paul hvor hun danser med noen. Disse 14 dagene er ALLE bedt om å unngå sosiale besøk. hilsen koronapolitiet 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. januar 2021 #410 Del Skrevet 19. januar 2021 punkyB skrev (På 10.1.2021 den 13.17): Til å være så redd for å bli smittet (ref. snapper hvor hun klager over å måtte sitte for tett på flyet) så er hun jo fremdeles i overkant sosial. Sist fra besøk hjemme hos Adrian Paul hvor hun danser med noen. Disse 14 dagene er ALLE bedt om å unngå sosiale besøk. hilsen koronapolitiet Veldig skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millemakaroni Skrevet 27. januar 2021 #411 Del Skrevet 27. januar 2021 punkyB skrev (På 10.1.2021 den 13.17): Til å være så redd for å bli smittet (ref. snapper hvor hun klager over å måtte sitte for tett på flyet) så er hun jo fremdeles i overkant sosial. Sist fra besøk hjemme hos Adrian Paul hvor hun danser med noen. Disse 14 dagene er ALLE bedt om å unngå sosiale besøk. hilsen koronapolitiet Hun er ikke redd for å bli smittet, hun er bare irritert. Hvorfor kan ikke hun holde konserter med folk når man kan sitte side om side på ett fly? Det har hun snappet om tidligere. Representerer for øvrig ikke undertegnedes holdninger (sånn til info ). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 28. januar 2021 #412 Del Skrevet 28. januar 2021 Og so what... Not our buisness. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. januar 2021 #413 Del Skrevet 30. januar 2021 Millemakaroni skrev (På 27.1.2021 den 14.13): Hun er ikke redd for å bli smittet, hun er bare irritert. Hvorfor kan ikke hun holde konserter med folk når man kan sitte side om side på ett fly? Det har hun snappet om tidligere. Representerer for øvrig ikke undertegnedes holdninger (sånn til info ). Bra det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 21. juli 2021 #414 Del Skrevet 21. juli 2021 Carina er på en luksusyacht i syden en plass - sykt svær båt! Ble litt nysgjerrig jeg hvem sin båt er det? Noen som vet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 21. juli 2021 #415 Del Skrevet 21. juli 2021 (endret) Amber skrev (På 21.7.2021 den 22.40): Carina er på en luksusyacht i syden en plass - sykt svær båt! Ble litt nysgjerrig jeg hvem sin båt er det? Noen som vet? 🤔😉 Endret 23. juli 2021 av Gladidagogså . 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ERnurse Skrevet 23. juli 2021 #416 Del Skrevet 23. juli 2021 Amber skrev (På 21.7.2021 den 22.40): Carina er på en luksusyacht i syden en plass - sykt svær båt! Ble litt nysgjerrig jeg hvem sin båt er det? Noen som vet? Den er leid. Men, nekter å tro at hun er alene, hun er der med en mann. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 23. juli 2021 #417 Del Skrevet 23. juli 2021 (endret) Må være rart for henne å treffe venninnegjengen igjen hvor alle sitter med en baby i armene og en 3åring, har giftet seg og flyttet fra byen. Og så kommer hun med hangover etter å ha festet med folk som er 10-15 år yngre enn henne, som hun forøvrig har null problem med å holde følge med hva gjelder inntak av alkohol og hyppig festing. For hangover må denne dama her være veldig godt kjent med. Blir hun aldri sliten og lei av denne overfladiske livsstilen? Må jo kjennes på kroppen? Jeg er yngre enn henne men kroppen min er helt ødelagt etter en tur ut hvor det kanskje ble en drink for mye, og det blir leeenge til neste gang jeg orker noe sånt. Kan godt se for meg at hun driver med nøyaktig det samme om 20 år. Endret 23. juli 2021 av non_stop 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 23. juli 2021 #418 Del Skrevet 23. juli 2021 non_stop skrev (48 minutter siden): Må være rart for henne å treffe venninnegjengen igjen hvor alle sitter med en baby i armene og en 3åring, har giftet seg og flyttet fra byen. Og så kommer hun med hangover etter å ha festet med folk som er 10-15 år yngre enn henne, som hun forøvrig har null problem med å holde følge med hva gjelder inntak av alkohol og hyppig festing. For hangover må denne dama her være veldig godt kjent med. Blir hun aldri sliten og lei av denne overfladiske livsstilen? Må jo kjennes på kroppen? Jeg er yngre enn henne men kroppen min er helt ødelagt etter en tur ut hvor det kanskje ble en drink for mye, og det blir leeenge til neste gang jeg orker noe sånt. Kan godt se for meg at hun driver med nøyaktig det samme om 20 år. Spiller det noen rolle? Det er hennes liv og hennes valg. Det er ikke alle som vil ha barn, og om hun fester med yngre folk er det da hennes sak. Hva du orker og ikke orker er ikke relevant for henne. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 23. juli 2021 #419 Del Skrevet 23. juli 2021 Topsitail skrev (29 minutter siden): Dette lurer jeg også på, og hun vet nok at det er dette alle tenker.. Likevel vil hun bare vise brøkdeler av reisefølget på snap/ instagram. Kun de som jobber på båten hun viser frem.. Ja, reiser hun alene liksom?? må vel i karantene hun og, selv om hun skriver at hun skal rett på turne🙄? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ERnurse Skrevet 23. juli 2021 #420 Del Skrevet 23. juli 2021 non_stop skrev (2 timer siden): Må være rart for henne å treffe venninnegjengen igjen hvor alle sitter med en baby i armene og en 3åring, har giftet seg og flyttet fra byen. Og så kommer hun med hangover etter å ha festet med folk som er 10-15 år yngre enn henne, som hun forøvrig har null problem med å holde følge med hva gjelder inntak av alkohol og hyppig festing. For hangover må denne dama her være veldig godt kjent med. Blir hun aldri sliten og lei av denne overfladiske livsstilen? Må jo kjennes på kroppen? Jeg er yngre enn henne men kroppen min er helt ødelagt etter en tur ut hvor det kanskje ble en drink for mye, og det blir leeenge til neste gang jeg orker noe sånt. Kan godt se for meg at hun driver med nøyaktig det samme om 20 år. Akkurat det er vel et valg hun har tatt selv, og jeg aner en form for missunelse her. Stasjonsvogn, hund og tre barn er ikke drømmen for alle. -hva det angår festing, så tror jeg ikke hun drikker så ofte som det kan se ut som. Hun deltar på den del, men ser ofte at hun kjører hjem fra tilstelningene også. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå