Gå til innhold

Carina Dahl

Høstduft

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Er det ikke påbudt å merke innlegg hvor man bruker filter nå (reklame) ?? Tydelig at Carina driter i det. Jeg vet jo hvordan hun ser ut for jeg har sett henne på TV! Og hun ser ikke sånn ut i virkeligheten.. så j.. dårlig.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Må hente opp Carina Dahl igjen. Jeg tror ALDRI at hun kommer til å slå skikkelig igjennom som artist så lenge hun insisterer på å synge på trøndersk. Er trønder sjøl, men trøndersk gjør seg kun på fest og rølp-musikk. Nå er jo godlåta Bæst på fæst (!) nøyaktig i den gata, men det er likevel noe som ikke treffer helt allikevel. Nå skal hun slippe «Lyst på dæ» ved midnatt. Æ og mæ og dæ, - nei, det gjør seg bare ikke.

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rebella81 skrev (15 timer siden):

Må hente opp Carina Dahl igjen. Jeg tror ALDRI at hun kommer til å slå skikkelig igjennom som artist så lenge hun insisterer på å synge på trøndersk. Er trønder sjøl, men trøndersk gjør seg kun på fest og rølp-musikk. Nå er jo godlåta Bæst på fæst (!) nøyaktig i den gata, men det er likevel noe som ikke treffer helt allikevel. Nå skal hun slippe «Lyst på dæ» ved midnatt. Æ og mæ og dæ, - nei, det gjør seg bare ikke.

Elsker alt med trønders tekst jeg, DDE, Åge, Tysland for å nevne noen :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yesmam skrev (2 timer siden):

Elsker alt med trønders tekst jeg, DDE, Åge, Tysland for å nevne noen :)

Joda, topp rølp det. Men det fungerer IKKE på roligere sanger/ballader…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst på kuka?
Det e bare å kakk på ruta
Æ har lcd skjerm inni nakkeputa

Ehhh nei 😄

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes mange av dere er stygge med Carina. Hun har funnet sin nisje med festmusikk på samme måte som Ballin og Hagle osv. Hun jobber hardt og har mange spillejobber i bygder og mindre steder. Og kred for å ikke utlevere sitt personlige liv.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rebella81 skrev (På 22.6.2023 den 23.06):

"Godlåta"?😀

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (På 23.6.2023 den 18.05):

Har du lyst på kuka?
Det e bare å kakk på ruta
Æ har lcd skjerm inni nakkeputa

Ehhh nei 😄

Lurer sånn på om du tuller eller om det er en låt🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (27 minutter siden):

Jeg og! 😂

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (39 minutter siden):

Klart det er en låt

Endret av smurfebuss
  • Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (22 timer siden):

Synes mange av dere er stygge med Carina. Hun har funnet sin nisje med festmusikk på samme måte som Ballin og Hagle osv. Hun jobber hardt og har mange spillejobber i bygder og mindre steder. Og kred for å ikke utlevere sitt personlige liv.

Enig. Staysmann gjør jo det samme, og han er jo bare «sjarmerende». Men når en kvinne på ca samme alder gjør det, så er det helt forferdelig…

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (På 25.6.2023 den 0.32):

Enig. Staysmann gjør jo det samme, og han er jo bare «sjarmerende». Men når en kvinne på ca samme alder gjør det, så er det helt forferdelig…

Men han deiliger seg ikke halvnaken opp med fillers og botox. C.D er litt i panikkalderen og nærmer seg 40 år. Hun vil hun vil, men får det ikke til. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smurfebuss skrev (På 24.6.2023 den 21.55):

Klart det er en låt

Dette er jo bare kvalmt! Få jentene dritings, også ha sex med de. Dette er jo voldtekt. Trodde råne miljøet var opptatt å ikke bli stigmatisert som usunt kultur...

Men hva har dette med Carina Dahl å gjøre?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smurfebuss skrev (På 24.6.2023 den 21.55):

Klart det er en låt

Hahaha! Husker jeg råna med den på full guffe i rundt 2004. DET var tider 😂 Myyyye drøyere tekst enn russelåtene Tix hvertfall 🕯️ 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude.lutt.lutt skrev (37 minutter siden):

Dette er jo bare kvalmt! Få jentene dritings, også ha sex med de. Dette er jo voldtekt. Trodde råne miljøet var opptatt å ikke bli stigmatisert som usunt kultur...

Men hva har dette med Carina Dahl å gjøre?

Nå er ikke Fremmed Rase akkurat rånere. De lagde for 20 år siden en satirisk sang om rånemiljøet - som endte opp som en sang «alle» i en viss alder fra Trøndelag kjenner til. Det er ikke en realistisk skildring av rånemiljøet. Bare en drøy tekst. 

Det var et svar på en tekstsnutt som noen la ut og andre lurte på om var en låt eller ikke. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xstrella skrev (13 timer siden):

Men han deiliger seg ikke halvnaken opp med fillers og botox. C.D er litt i panikkalderen og nærmer seg 40 år. Hun vil hun vil, men får det ikke til. 

Syns jeg ser han i baris hele tiden jeg😅 hva vet du om at han ikke har fillers/botox?Litt lettere å være Harry mann enn Harry kvinne ja..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Carina Dahl🤔

Snart 40 år. Fester mer enn de på 25 år,og hvorfor henger hun kun med mennesker som er 10-15 år yngre enn henne hele tiden🤔 ??? Lager råne videoer med menn på 25 år🙈 

Hun er også nummer 1 dronning av filter og tilgjort ansikt på alle sosiale medier. Dessverre er hun også en av de som har tatt botox så mye at det faktisk har begynt å vise på den negative måten. 😱

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 30.7.2023 den 18.41):

Carina Dahl🤔

Snart 40 år. Fester mer enn de på 25 år,og hvorfor henger hun kun med mennesker som er 10-15 år yngre enn henne hele tiden🤔 ??? Lager råne videoer med menn på 25 år🙈 

Hun er også nummer 1 dronning av filter og tilgjort ansikt på alle sosiale medier. Dessverre er hun også en av de som har tatt botox så mye at det faktisk har begynt å vise på den negative måten. 😱

De klarer ikke godta at de blir eldre. Det er så harry. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...