Gjest O.G. Skrevet 20. januar 2020 #301 Del Skrevet 20. januar 2020 Desperat tone på Carina nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 20. januar 2020 #302 Del Skrevet 20. januar 2020 Etter tiggemailen søsteren min mottok -om å sponse henne med sofa, fordi hun ventet besøk av Se & Hør, mistet jeg alt det lille jeg hadde av respekt for denne dama. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. januar 2020 #303 Del Skrevet 20. januar 2020 2 minutter siden, Smugleseren skrev: Etter tiggemailen søsteren min mottok -om å sponse henne med sofa, fordi hun ventet besøk av Se & Hør, mistet jeg alt det lille jeg hadde av respekt for denne dama. Det skjønner jeg godt. Ler og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 20. januar 2020 #304 Del Skrevet 20. januar 2020 5 timer siden, O.G. skrev: Desperat tone på Carina nå. Tenkte akkurat det samme... Når hun må tigge seg til sofa (om det er sant) så er det nok desperat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 21. januar 2020 #305 Del Skrevet 21. januar 2020 Hun skal være med på programmet I lomma på Silje som starter 27.jan.. Forbruket hennes vil ikke overrasker meg i det hele tatt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bambi89 Skrevet 21. januar 2020 #306 Del Skrevet 21. januar 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 21. januar 2020 #307 Del Skrevet 21. januar 2020 2 timer siden, Bambi89 skrev: Hvem er det hun parodierer? For det er vel en parodi, er det ikke? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bambi89 Skrevet 21. januar 2020 #308 Del Skrevet 21. januar 2020 1 time siden, OppNedPåAlt skrev: Hvem er det hun parodierer? For det er vel en parodi, er det ikke? Nei 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. januar 2020 #309 Del Skrevet 21. januar 2020 7 timer siden, Bambi89 skrev: Dette må være det verste jeg har sett i hele mitt liv. Jeg ler og ler! Og er litt flau... er denne ny?! Nei... den kan ikke være det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gazpacho Skrevet 21. januar 2020 #310 Del Skrevet 21. januar 2020 14 timer siden, Uglesjel skrev: Hun skal være med på programmet I lomma på Silje som starter 27.jan.. Forbruket hennes vil ikke overrasker meg i det hele tatt. Skal hun det?? Aldri i verden om jeg trodde økonomien hennes tålte dagens lys 🙈 Hva er det egentlig hun tjener penger på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 23. januar 2020 #311 Del Skrevet 23. januar 2020 Hun er så vakker. En flott jente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 24. januar 2020 #312 Del Skrevet 24. januar 2020 På 21.1.2020 den 8.24, Bambi89 skrev: 😂😂😂 åh hjelpes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
this_is_she Skrevet 24. januar 2020 #313 Del Skrevet 24. januar 2020 Jeg håper hun etterhvert finner andre prioriteringer i livet. Alltid likt henne som person, vi er like gamle så husker henne godt fra Big Brother. Det virker på meg som hun velger feil type menn. Menn som fester mye og som vil være i tv-linsa. F.eks han fyren hun ble sammen med mens hun var med i Tigerstaden. Før det var det jo han svensken som også var en del i media. Hun er jo så søt og allright jente når du ser henne i "roligere" omgivelser, f.eks i 71 grader nord og Masterchef. Hun er flink til å lage mat! Noe sier meg at hvis hun hadde trukket seg litt tilbake, blitt litt mer hjemmekjær og funnet en mann som er glad i HENNE og ikke alt det sirkuset rundt så hadde ting ordnet seg. For hun slår meg som en kjærestejente på bunnen, ei som hadde trivdes bedre med mann og barn. Men nå vet ikke jeg hvordan det er å være datter til en kjent person, det er vel fort lett å havne i mediets søkelys og føle på at det er dette hun er født til og at dette er det eneste hun kan 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 24. januar 2020 #314 Del Skrevet 24. januar 2020 Hun som var så fin da karrieren startet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 24. januar 2020 #315 Del Skrevet 24. januar 2020 Absolutt pen jente, men som har tatt av med fillers og botox. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gazpacho Skrevet 25. januar 2020 #316 Del Skrevet 25. januar 2020 (endret) Samme problemet som med Lene Orvik. Enslig dame i trettiåra som er ekstremt utseendefokusert, spiller på sex, fester hardt og har ingen jobb, selv om det tydeligvis brukes en god del penger. Hvor kommer pengene til disse damene fra? Jeg er spent på programmet "I lomma til Silje" merker jeg..... Endret 25. januar 2020 av Gazpacho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 26. januar 2020 #317 Del Skrevet 26. januar 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
June_1 Skrevet 26. januar 2020 #318 Del Skrevet 26. januar 2020 On 1/21/2020 at 4:40 PM, Gazpacho said: Skal hun det?? Aldri i verden om jeg trodde økonomien hennes tålte dagens lys 🙈 Hva er det egentlig hun tjener penger på? På å gi bort rabattkoder på 100 kr for thaimat? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 27. januar 2020 #319 Del Skrevet 27. januar 2020 Siste låten hennes Bikini ble en flopp. Slo ikke så godt an som hun trudde den kom til å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 28. januar 2020 #320 Del Skrevet 28. januar 2020 Vil helst ikke høre flere låter fra den kanten. Begynner hun ikke å bli for gammel til alt fjaset, hun gjør jo ingenting som er LITT seriøst engang. Og utseendet har hun heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå