Gå til innhold

Carina Dahl

Høstduft

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor Carina Dahl ikke bare bygde på det supre utgangspunktet hun hadde. Dattera til Diesel Dahl, liksom. Hvor nærme kommer vi rocke royalty i Norge. Hun kunne lært seg å spille et instrument, om ikke trommer, så i det minste gitar. Vært rocke-jente. Blitt en slags Lise Karlsnes med tyngde, en Anne Grethe Preus med utseendet med seg. Hun kunne starta med å spille på MC-klubbene faren vanker i, bygd seg opp til et navn via undergrunnen. I stedet valgte hun glamourmodell-ruta. Altså, Big Brother i det herrens år 2006, allerede passé. Og en slags pinlig pop-babe vinkling på musikkambisjonene. Jeg skjønner det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Ninnn skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor Carina Dahl ikke bare bygde på det supre utgangspunktet hun hadde. Dattera til Diesel Dahl, liksom. Hvor nærme kommer vi rocke royalty i Norge. Hun kunne lært seg å spille et instrument, om ikke trommer, så i det minste gitar. Vært rocke-jente. Blitt en slags Lise Karlsnes med tyngde, en Anne Grethe Preus med utseendet med seg. Hun kunne starta med å spille på MC-klubbene faren vanker i, bygd seg opp til et navn via undergrunnen. I stedet valgte hun glamourmodell-ruta. Altså, Big Brother i det herrens år 2006, allerede passé. Og en slags pinlig pop-babe vinkling på musikkambisjonene. Jeg skjønner det ikke.

Carina er en god bassist allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Men begynte ikke hun å date Nikolai fra fjorårets Farmen sesong? De ble hvert fall spotet sammen. Var en artikkel om det på Seher tror jeg 

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.2.2019 den 11.31, O.G. skrev:

Carina er en god bassist allerede.

Men tydeligvis ikke god nok da folks flest verken har sett eller hørt om det. Men som alle andre.. når man feiler et sted må man prøve noe annet;)

lurer på om hun er oppriktig stolt av sitt yrkesvalg og «karriere» den dagen hun sitter som bestemor om 30-40 år og forteller barnebarna sine om livet sitt. 

Endret av Sizz-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sizz- skrev:

Men tydeligvis ikke god nok da folks flest verken har sett eller hørt om det. Men som alle andre.. når man feiler et sted må man prøve noe annet;)

Hun prøver seg som sanger og ikke noe galt i det.

6 timer siden, Sizz- skrev:

lurer på om hun er oppriktig stolt av sitt yrkesvalg og «karriere» den dagen hun sitter som bestemor om 30-40 år og forteller barnebarna sine om livet sitt. 

Hun har det artig, jeg ser ikke noe galt i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...not my cup of tea...men det skal hun ha, hun holder seg jammen godt og har en bedre sangstemme enn mange andre som bedriver musikk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Detei skrev:

...not my cup of tea...men det skal hun ha, hun holder seg jammen godt og har en bedre sangstemme enn mange andre som bedriver musikk.. 

Det er mye fiksing på henne. Så da er det ikke så rart at hun holder seg så godt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Detei skrev:

Hjelpes. Da ser vi med forskjellige øyner og ikke minst hører forskjellig.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo «prøvd» seg i maaaange år - men det funker jo ikke. Skal ha for at hun står på, men jeg synes ikke hun har talent. Det synes tydeligvis de fleste andre også...?Hun har sikkert andre bein å stå på siden hun tydeligvis tjener gode penger? Det er jo ikke pga musikken, kan ikke skjønne annet enn at det er en stor utgiftspost for henne..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Uglesjel skrev:

Det er mye fiksing på henne. Så da er det ikke så rart at hun holder seg så godt. 

Trur hun bruker noen timer i uka på trening også, det ligger nok egeninnsats der og 🌞

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xstrella skrev:

Hjelpes. Da ser vi med forskjellige øyner og ikke minst hører forskjellig.

Ser med forskjellige øyne gjør vi helt klart, men ingen kan komme å mene kroppen hennes ikke holder seg i form. Musikken hennes er jeg ingen fan av, men at hun har bedre stemme enn mange mener jeg ja...f.eks den duetten på trøndersk med en Adrian...men vi lytter jo også med ulike ører 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror bare jeg har hørt henne synge en gang eller to. Mener å huske hun hadde fin sangstemme. Men hun er vel mer kjent fra "reality", enn artist(?!). Har i alle fall ikke hørt sangene hennes noe nevnbart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmen hennes er vel helt grei - tror ikke det er den som har hindret henne i å bli superstjerne - ref. feks, SPice Girls. 

Men nå begynner hun vel hvertfall rett og slett å bli for gammel .  Når det er sagt så får hun jo jobber rundt omkring og det er hun jo forh. fornøyd med. Litt usikker på om det er det eller b&b hun også driver med som er hovedinntektskilden mrn hun klarer seg hvertfall. Kanskje vil hun tjene penger på bikiniene sine også. 

Så har hun jo stilt opp i diverse realityserier hvor jeg synes hun har gjort en god figur. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
1 time siden, punkyB skrev:

Stemmen hennes er vel helt grei - tror ikke det er den som har hindret henne i å bli superstjerne - ref. feks, SPice Girls. 

Men nå begynner hun vel hvertfall rett og slett å bli for gammel .  Når det er sagt så får hun jo jobber rundt omkring og det er hun jo forh. fornøyd med. Litt usikker på om det er det eller b&b hun også driver med som er hovedinntektskilden mrn hun klarer seg hvertfall. Kanskje vil hun tjene penger på bikiniene sine også. 

Så har hun jo stilt opp i diverse realityserier hvor jeg synes hun har gjort en god figur. 

Ja jeg er enig, men jeg tror det jetset livet hun snapper om når hun er i utlandet ikke betales av egen lomme. Hun kjenner nok folk som sponser en del av luksuslivet og festingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 14.6.2019 den 7.11, O.G. skrev:

Hun prøver seg som sanger og ikke noe galt i det.

Hun har det artig, jeg ser ikke noe galt i det. 

Å «prøve seg» i 20 årene, ok. Men når man har bikket 30 og er på god vei inn i de gylne 40 så er kanskje tiden inne for å gi seg og slutte å prøve så hardt. Noen har bare ikke det som trengs for å bli postjerne og det er ikke er noe galt i det. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...