Muffinsdilla Skrevet 6. oktober 2015 #18521 Del Skrevet 6. oktober 2015 Og: Hvorfor frontes ikke Fotballfrue-samarbeidet på nettsidene til Adax? Ikke like stor satsning som fruen skal ha det til? http://www.adaxshop.com 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 6. oktober 2015 #18522 Del Skrevet 6. oktober 2015 Sjekket ut veskene (og prisene) på nettet.Skjønner ikke at selv fanskaren hennes er villige til å betale så mye for noen helt middels "designkopier". Veskene er sikkert fine de, men ikke til den prisen. Vet at Michael Kors er oppbrukt og ut, men de veskene koster jo mindre! Og disse duskene på Adax-veskene; noen andre som får assosiasjoner til Maria Montazami? Det var jo duskene - som de kaller pompoms selv om pompoms ser annerledes ut - som skulle tilføre veskene særpreg og egenart. (stod det et sted) CBE har nå begynt med ordentlige pompoms i tillegg til sine egne dus..eh pompoms på veskene. Ellers syns jeg de veskene er helt standard, skiller seg ikke ut på noen måte fra andre vesker. Og da har de for høy pris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 6. oktober 2015 #18523 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Siden jeg la ut Instagram-bilder fra eventet i Oslo, legger jeg ved bildene fra Danmark. Disse når heller ikke bloggen før de er redigert i hjel, akkurat som de andre jeg la ut. Det står forresten under det ene bildet at veskene stort sett er utsolgt i Norge. Jeg kommer til å le litt inni meg av de jeg ser med de veskene. Hun er jo kjempe pen på disse bildene! Det er slike bilder jeg vil se, ikke overredigerte glansbilder Innlegget er endret som et ledd i rydding. Yvonne (mod) Endret 6. oktober 2015 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. oktober 2015 #18524 Del Skrevet 6. oktober 2015 Siden jeg la ut Instagram-bilder fra eventet i Oslo, legger jeg ved bildene fra Danmark. Disse når heller ikke bloggen før de er redigert i hjel, akkurat som de andre jeg la ut.image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg Det står forresten under det ene bildet at veskene stort sett er utsolgt i Norge. Jeg kommer til å le litt inni meg av de jeg ser med de veskene. Fått en føflekk på haka. Uren hud har hun jo aldri hatt? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 6. oktober 2015 #18525 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hun er jo kjempe pen på disse bildene! Det er slike bilder jeg vil se, ikke overredigerte glansbilder Om en person blir sett på som pen eller ikke er så forskjellig fra person til person og deres smak/preferanser. Jeg synes hun ser ut som en helt vanlig jente, og det er ingenting galt med det. Hun ser ut som seg selv på disse bildene, og det er seg selv hun bør være. Må være fælt når folk synes hun ser verre ut i virkeligheten enn på bilder fordi folk har blitt vant til de overredigerte bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. oktober 2015 #18526 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hun er jo kjempe pen på disse bildene! Det er slike bilder jeg vil se, ikke overredigerte glansbilder Enig. Rynker og litt kviser, som normalt er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. oktober 2015 #18527 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg synes det er på siden å diskutere utseende hennes, folkens. Men forøvrig synes jeg hun er kjempesøt, og skjønner heller ikke hangen til å redigere bildene så veldig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. oktober 2015 #18528 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg synes det er på siden å diskutere utseende hennes, folkens. Men forøvrig synes jeg hun er kjempesøt, og skjønner heller ikke hangen til å redigere bildene så veldig. Hadde ikke nevnt det om hun ikke hadde påstått at hun aldri har hatt uten hud. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 6. oktober 2015 #18529 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg synes det er på siden å diskutere utseende hennes, folkens. Men forøvrig synes jeg hun er kjempesøt, og skjønner heller ikke hangen til å redigere bildene så veldig. Poenget er jo å påpeke redigeringen som de fortsatt driver med, i ganske stor skala også når de endrer på deler av ansiktet. Ingen hadde kommentert utseendet kunne hun bare vært seg selv på bloggen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 6. oktober 2015 #18530 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg ser i hvert fall ett merke hun gjennomgående har dratt med seg i omtrent hvert eneste innlegg på bloggen siden sommeren. Enten foreligger avtalen allerede, eller så kommer den snart. Å nei...jeg liker jo dette merket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 6. oktober 2015 #18531 Del Skrevet 6. oktober 2015 Å nei...jeg liker jo dette merket Jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 6. oktober 2015 #18532 Del Skrevet 6. oktober 2015 Er kolleksjonen ute i Danmark nå? Jeg var på Magasin (omtrent som steen & strøm) her i Aarhus i dag, og der var det iallfall ingen vesker fra Fruen. Heller ingen reklame om at kolleksjonen kommer eller noe. Nå spurte jeg ikke ekspeditørene fra Adax heller da, bare gikk fobi veskene der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. oktober 2015 #18533 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Er det et barn som har skrevet beskrivelsen på miinto? BESKRIVELSE Vesken er laget i kalveskinn. Delt inni med rødt for inni.side lomme med glidelås å mobil lomme. to rom på siden og en bak. lang justerbar reim. korte handtak. dette er en tidløs vekse som går til det meste av det du har på deg , og kan bruker i alle annledinger. klasisk veske. meget høy kvalitet. str 33x26x14 cm Endret 6. oktober 2015 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. oktober 2015 #18534 Del Skrevet 6. oktober 2015 Er det et barn som har skrevet beskrivelsen på miinto?BESKRIVELSEVesken er laget i kalveskinn. Delt inni med rødt for inni.side lomme med glidelås å mobil lomme. to rom på siden og en bak. lang justerbar reim. korte handtak. dette er en tidløs vekse som går til det meste av det du har på deg , og kan bruker i alle annledinger. klasisk veske. meget høy kvalitet. str 33x26x14 cmhaha, ser ut som noe jeg kunne skrevet på iPhonen uten lesebrillene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 6. oktober 2015 #18535 Del Skrevet 6. oktober 2015 haha, ser ut som noe jeg kunne skrevet på iPhonen uten lesebrillene. Stå fram, pøbelsara! Jobber du som hemmelig annonseskribent for Adax?? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 6. oktober 2015 #18536 Del Skrevet 6. oktober 2015 Er kolleksjonen ute i Danmark nå? Jeg var på Magasin (omtrent som steen & strøm) her i Aarhus i dag, og der var det iallfall ingen vesker fra Fruen. Heller ingen reklame om at kolleksjonen kommer eller noe. Nå spurte jeg ikke ekspeditørene fra Adax heller da, bare gikk fobi veskene der. Nei hun svarte i kommentarfeltet at hun trodde de kom for salg i Danmark først i November. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 6. oktober 2015 #18537 Del Skrevet 6. oktober 2015 Er det et barn som har skrevet beskrivelsen på miinto? BESKRIVELSE Vesken er laget i kalveskinn. Delt inni med rødt for inni.side lomme med glidelås å mobil lomme. to rom på siden og en bak. lang justerbar reim. korte handtak. dette er en tidløs vekse som går til det meste av det du har på deg , og kan bruker i alle annledinger. klasisk veske. meget høy kvalitet. str 33x26x14 cm Hahahaha - du kødder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. oktober 2015 #18538 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hahahaha - du kødder?? http://m.miinto.no/search?q=adax+by+caroline+berg+eriksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 6. oktober 2015 #18539 Del Skrevet 6. oktober 2015 http://m.miinto.no/search?q=adax+by+caroline+berg+eriksen Tror varebeskrivelsene på miinto legges inn av den enkelte butikk som selger varen, i dette tilfellet "Nice and beauty" i Mosjøen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 6. oktober 2015 #18540 Del Skrevet 6. oktober 2015 Kalveskinn ja, så utrolig god dyrevelferd. En kalv er et lite dyr opptil 6 måneder gammelt. Men for all del, de har sikkert levd et flott, rikt, fritt og innholdsrikt liv ila sin korte levetid. *ironiflagg* 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg