Gjest Sobril Skrevet 6. september 2015 #17041 Skrevet 6. september 2015 Det er litt trist å lese på Facebooksiden til CBE nå og noen av de kommentarene folk har skrevet! Jeg er en av de (saklige, mener jeg ) kritikerne, men akkurat her gir jeg en lang beng i hvorfor de startet denne innsamlingen, det viktigste er at de gjør det og at masse penger kommer inn! Stå på, Caroline, vil jeg si her! Ser ingen stygge kommentarer, jeg.
Jobbermedbarn Skrevet 6. september 2015 #17042 Skrevet 6. september 2015 Ser ingen stygge kommentarer, jeg. De har lagt inn noen i selve innlegget...
pøbelsara Skrevet 6. september 2015 #17043 Skrevet 6. september 2015 Så utrolig unødvendig å være ufin mot henne for dette. Greit at hun brukte tid på å skjønne hva folk var opptatt av denne uken, men de drar jo inn bøtter med penger. Det burde jo vise henne at hun har en stemme som blir hørt og som kan brukes til annet enn å selge dilldall. Og kanskje de to skjønner at litt samfunnsengasjemnet og å løfte blikket litt ut av bobla, betaler seg i form av økt kred og popularitet. 11
Gjest Atp Skrevet 6. september 2015 #17044 Skrevet 6. september 2015 Det er litt trist å lese på Facebooksiden til CBE nå og noen av de kommentarene folk har skrevet! Jeg er en av de (saklige, mener jeg ) kritikerne, men akkurat her gir jeg en lang beng i hvorfor de startet denne innsamlingen, det viktigste er at de gjør det og at masse penger kommer inn! Stå på, Caroline, vil jeg si her!noen er aldri fornøyd og mener det alltid er en baktanke... Dette er jo kjempefint Caroline. Har selv gitt en sum og håper de fleste gjør det samme.
lulus Skrevet 6. september 2015 #17045 Skrevet 6. september 2015 Så utrolig unødvendig å være ufin mot henne for dette. Greit at hun brukte tid på å skjønne hva folk var opptatt av denne uken, men de drar jo inn bøtter med penger. Det burde jo vise henne at hun har en stemme som blir hørt og som kan brukes til annet enn å selge dilldall. Og kanskje de to skjønner at litt samfunnsengasjemnet og å løfte blikket litt ut av bobla, betaler seg i form av økt kred og popularitet. Enig i dette. Jeg synes det er rart. Det er mange offentlige personer og "rollemodeller" jeg kan være kritisk til, men jeg gidder ikke være negativ om vedkommende gjør noe bra, blir som å si at "av prinsipp skal jeg finne noe negativt ved alt du gjør". Noen er i mot CBE i alt og ett, virker det som. Er kritisk til mye hun har gjort via bloggen, men evner jo å se at hun også kan bidra positivt. 3
MissLucy Skrevet 6. september 2015 #17046 Skrevet 6. september 2015 De har lagt inn noen i selve innlegget... jeg forstår ikke hva du mener. I blogginnlegget? jeg ser det ikke?
Lana01 Skrevet 6. september 2015 #17047 Skrevet 6. september 2015 jeg forstår ikke hva du mener. I blogginnlegget? jeg ser det ikke? Siste innlegg på FB . "bildene som er lagt til"
Jobbermedbarn Skrevet 6. september 2015 #17048 Skrevet 6. september 2015 jeg forstår ikke hva du mener. I blogginnlegget? jeg ser det ikke? Ja, i det nyeste blogginnlegget. Det er noen bilder der av mld fra mobil!
lulus Skrevet 6. september 2015 #17049 Skrevet 6. september 2015 jeg forstår ikke hva du mener. I blogginnlegget? jeg ser det ikke? I facebookinnlegget de har lagt ved bilder av noen kommentarer.
MissLucy Skrevet 6. september 2015 #17050 Skrevet 6. september 2015 Siste innlegg på FB . "bildene som er lagt til" I facebookinnlegget de har lagt ved bilder av noen kommentarer. oi, de var drøye! det var unødvendig. Håper ikke det er noen fra KG (men vi får vel skylden okkesom...) 3
Jobbermedbarn Skrevet 6. september 2015 #17051 Skrevet 6. september 2015 oi, de var drøye! det var unødvendig. Håper ikke det er noen fra KG (men vi får vel skylden okkesom...) Sorry, skjønte du missforstod når jeg skrev blogg og ikke FB! Ja, de var drøye...
Cavatina Skrevet 6. september 2015 #17052 Skrevet 6. september 2015 (endret) Fy flate, så utrolig unødvendig med slike kommentarer. Jeg er kritisk til det meste når det gjelder firmaet og hvordan de håndterer blant annet aktualiteter og kritikk. Det kommer en tid der det er helt greit å holde tann for tunge også. Å la være med ufinheter, og å la være å publisere de som eventuelt kommer. Dette er en slik tid. Endret 6. september 2015 av Cornucopia 6
lenebu Skrevet 6. september 2015 #17053 Skrevet 6. september 2015 vi som foreldre har fått vite av lærer at 180 ord er over gjennomsnitt på en som går i 6 klasse.. Ja, det vil jeg tro at det er. Kan ikke skjønne at det skal forventes at en 3. klassing leser så fort(?).
Somle Skrevet 6. september 2015 #17055 Skrevet 6. september 2015 Nå som hun har skrevet et innlegg om flyktningene, håper jeg dere alle som kritiserte går inn og støtter...
Bootybuilder Skrevet 6. september 2015 #17056 Skrevet 6. september 2015 Nå som hun har skrevet et innlegg om flyktningene, håper jeg dere alle som kritiserte går inn og støtter... Om du leser de siste 10 sidene så ser du at alle synes det er positivt og et bra initiativ. 8
MissLucy Skrevet 6. september 2015 #17057 Skrevet 6. september 2015 Nå som hun har skrevet et innlegg om flyktningene, håper jeg dere alle som kritiserte går inn og støtter... Synes det er utrolig sært at folk antar at vi som var kritiske ikke allerede har støttet saken lenge før vi begynte å diskutere det her eller i kommentarfeltet. Tror du virkelig at vi er så kjipe? 23
9na Skrevet 6. september 2015 #17058 Skrevet 6. september 2015 Fy flate, så utrolig unødvendig med slike kommentarer. Jeg er kritisk til det meste når det gjelder firmaet og hvordan de håndterer blant annet aktualiteter og kritikk. Det kommer en tid der det er helt greit å holde tann for tunge også. Å la være med ufinheter, og å la være å publisere de som eventuelt kommer. Dette er en slik tid. Enig. Først; jeg synes det er flott at hun har oppfordret sine lesere til å gi penger! Om innlegget kom som et resultat av press fra lesere eller ikke, er ikke så farlig. Men jeg reagerer på at hun lager et innlegg hvor hun, slik jeg opplever det, sutrer over at folk skriver negative kommentarer. Jeg er så kynisk at jeg tror det desverre er en del av taktikken. "Se her da, nå har jeg gjort noe så flott, og så er folk likevel slemme. Ser dere hvordan jeg har det, eller?" Og jeg er også så kynisk at jeg ikke tror det er tilfeldig at de valgte å legge ut et innlegg, fra "Line" hvor "Line" skriver at det har blitt lagt merke til at hun ikke publiserer kritiske kommentarer. Akkurat det Hr. og Fru. de siste dagene har skrevet er en god og riktig taktikk overfor folk på et visst forum... 10
Bootybuilder Skrevet 6. september 2015 #17059 Skrevet 6. september 2015 Hvorfor har hun slettet den nyeste innlegget?
Alvea Skrevet 6. september 2015 #17060 Skrevet 6. september 2015 Fantastisk! Over 70 000 kr nå Jeg har bidratt og kommer til å bidra mer etter jeg har fått lønna mi. 2
Fremhevede innlegg