Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg tror Caroline røk ut på manglende sjarme. I tidligere sesonger har relativt "ukjente" (for mange) deltakere kommet langt på sjarme og selvsagt gode danseferdigheter.

Da Caroline "skrudde på sjarmen" i forrige program, så jeg bare et stort smil som jeg synes var vanskelig å tolke om var helt ekte. Da hun kom i duell denne gangen klarte hun ikke å holde en forsvarstale for seg selv, og hørtes helt tafatt ut, mens Idar kom med en hyllest til dansepartneren sin, smilte og sjarmerte.

Hadde en fremstått som en kjempesjarmerende og søt jente en vil se mer av, er jeg ganske sikker på at hun hadde gått videre.

For meg fremstår hun som en litt tafatt jente som stadig lener seg på dansepartneren, enten fysisk eller for at han skal snakke for henne. Det holder ikke på tv.

Anonymous poster hash: 584a2...40f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror Caroline røk ut på manglende sjarme. I tidligere sesonger har relativt "ukjente" (for mange) deltakere kommet langt på sjarme og selvsagt gode danseferdigheter.

Da Caroline "skrudde på sjarmen" i forrige program, så jeg bare et stort smil som jeg synes var vanskelig å tolke om var helt ekte. Da hun kom i duell denne gangen klarte hun ikke å holde en forsvarstale for seg selv, og hørtes helt tafatt ut, mens Idar kom med en hyllest til dansepartneren sin, smilte og sjarmerte.

Hadde en fremstått som en kjempesjarmerende og søt jente en vil se mer av, er jeg ganske sikker på at hun hadde gått videre.

For meg fremstår hun som en litt tafatt jente som stadig lener seg på dansepartneren, enten fysisk eller for at han skal snakke for henne. Det holder ikke på tv.

Anonymous poster hash: 584a2...40f

Dette er ikke bare på skal vi danse. Umulig å se at hun hadde rollen som programleder i det mye jenta. Hun gjør seg bare ikke på tv

Anonymous poster hash: a5c74...0c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i mye av det du skriver. Uansett hva Caroline gjør, blir det "slaktet". Hun kan ikke gjøre noe rett virker det som. Ifølge de som misliker henne selvsagt.

Når det er sagt, må jeg si at hun har lagt hodet sitt på hoggestabben selv. Nei, jeg mener IKKE det er greit at noen sitter og hetser, snakker nedsettende om utseendet osv. Konstruktiv kritikk må være greit. Men jeg forstår allikevel at det er mange som misliker henne. Det handler mye om hvordan hun har fremstilt seg selv gjennom disse årene. Fremstillingen av et "perfekt" liv, suksess og et fint ytre kombinert med mangel på ydmykhet og sjarm, er ikke akkurat det som drar flest tilhengere. Man vinner ofte på å kunne vise seg som det mennesket man faktisk er. Vi ser fort hvem som virker ekte og ikke.

Da er det litt rart at det er få som sier seg uenig i all kritikken CBE får. For å kaste et stort blikk på hele fenomenet CBE har blitt her på kg;man ser da lett hvilke innlegg som får pluss og hvilke som ikke får det (og derav ser man jo hva flesteparten mener om saken) Det er også merkelig at ikke flere påpeker hva jeg vil kalle ironien/hykleriet i forhold til sjarmen hos Zahid og Vollvik når den ble så dårlig motatt når CBE skrudde den på.

Ved å fremdeles ha det store blikket; Det er svært få ganger jeg leser innlegg som evner å se to sider av denne saken (da tenker jeg fotballfrue generelt). Innlegg som forsøker å vise andre vinkler blir ikke plusset eller sagt seg enig i. Innlegg som viser til at CBE gjør feil og galt og er usmakelig uansett derimot blir plusset og hyllet.

Det er det eneste svaret jeg konkret kan gi deg. Å begynne å flette sammen ett svar bestående av blandt annet ulike anonyme id brukere sier seg selv blir helt umulig også ettersom disse endrer seg fra tråd til tråd.

For å ta ett eksempel da (basert på kulturen her inne) Forrige lørdag når CBE skrudde på sjarmen og benyttet vlikkontakt, smil og en fordelsaktig kjole så ble dette påpekt som noe negativt ved CBE - slike antydende innlegg høstet mye pluss.

Nå når hun ikke gikk videre men Vollvik og Zahid gjorde det blir det påpekt at det er jo selvfølgelig på grunn av sjarm og at CBE mangler dette. Innleggene som antyder dette høster fremdeles pluss.

Så hva sitter vi igjen med? Jo, mange er enige i at det var sleipt at CBE gikk videre på grunn av sin sjarm forrige helg. Mange er enige i at det var bra (uttrykker stor lettelse over) at Zahid og Vollvik gikk videre denne helgen på grunn av sjarm.

Poenget mitt er at hun kan ikke vinne uansett hva hun gjør. Og at mange her inne snur etter vinden når det kommer til hva de kan kritisere henne for. Det blir feil -uansett- hva hun gjør.

Anonymous poster hash: dbffd...e43

Anonymous poster hash: b2745...15f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiik vi har ikke fått diskutert FF på et døgn. Det er jo katastrofe!!

Blir dere aldri lei eller? :roll:

Anonymous poster hash: aaad5...e37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiik vi har ikke fått diskutert FF på et døgn. Det er jo katastrofe!!

Blir dere aldri lei eller? :roll:Anonymous poster hash: aaad5...e37

Jeg interesserer meg døyten for henne, og tror det ville blitt labre inntekter for henne hvis alle var like uinteressert.

Anonymous poster hash: b9715...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig med mannen sin. Trur ikke mange menn hadde giddi det der. I tillegg tatt fotokurs. Han må da få gjennomgå i garderoben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ektemannen har også blitt en god kollega.

Jeg tar alle bildene av Caroline. Det har blitt min jobb, sier Odd-spilleren, som har gått fra å være amatør til viderekommen.

Nå har jeg gjennomført fotokurs og lært meg å bruke Photoshop lightroom."

Anonymous poster hash: 545f0...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Heldig med mannen sin. Trur ikke mange menn hadde giddi det der. I tillegg tatt fotokurs. Han må da få gjennomgå i garderoben?

Hvorfor skulle han få gjennomgå av den grunn?

Jeg tipper at de fleste fotballspillere er litt mer respektfulle, reale og mindre hatefulle enn den jevne KG`er.

Respekt for med- og motspillere er et av punktene på etikk-kontrakten som alle profesjonelle fotballspillere i Norge signerer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Hvorfor skulle han få gjennomgå av den grunn?

Jeg tipper at de fleste fotballspillere er litt mer respektfulle, reale og mindre hatefulle enn den jevne KG`er.

Respekt for med- og motspillere er et av punktene på etikk-kontrakten som alle profesjonelle fotballspillere i Norge signerer på.

Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, kopi fra blogg + svar til dette.

Dette er 3. gangs rydding, tråden stenges.

Irrlys, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det ikke vært noe kluss med blogglisten i det siste? Det der kan jo ikke stemme



Anonymous poster hash: c8253...765
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje fordi hun har byttet navnet?

Man kommer inn på CBE selv om man bruker fotballfrue. Litt rart allikevel. Må nødvendigvis være noe feil.

Anonymous poster hash: 6cead...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så rart hvis hun har mindre lesere. Bloggen har jo vært superdårlig siden lenge før sommeren. Ett - max 2 korte innlegg per dag. Da holder det å svippe innom et par sløve kvelder i uken.

Anonymous poster hash: 04e71...683

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så rart hvis hun har mindre lesere. Bloggen har jo vært superdårlig siden lenge før sommeren. Ett - max 2 korte innlegg per dag. Da holder det å svippe innom et par sløve kvelder i uken.

Anonymous poster hash: 04e71...683

Men fra 60 til 16 tusen lesere liksom?

Anonymous poster hash: 6cead...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet inn på blogglisten.no på mange dager, så mest sannsynlig stemmer ikke de tallene da de åpenbart har slitt med noe. Likevel tviler jeg ikke på at Fotballfrue har mistet en del lesere ettersom hun har begynt å bli en voksen dame og da er det mer naturlig for de yngste leserne å bruke tiden sin hos Krisssy eller Sophie Elise. Egentlig er jeg litt spent på hvordan det vil gå med Frua fremover for hun har ingen nisjeblogg. Det er liksom litt av alt, men aldri nok av noe til at man kommer ordentlig inn på henne. Jeg med småbarn hadde likt om hun ble en mer mammablogger, men vet at andre vil ha mer mote og interiør. Men igjen kan hun ikke nok om mote og interiør og er ikke akkurat så banebrytende trendy at en moteinterissert kvinne på 29 år kan finne inspirasjonen sin derfra.

Men når alt det er sagt så liker jeg henne godt, og ønsker henne lykke til videre:) Men det blir nok uten meg som leser ettersom jeg ikke får så mye ut av bloggen lenger.

PS: Ifølge Sveriges oversikt har hun hatt over 600 000 unike besøkende de siste 7 dagene, noe som faktisk ikke stemmer med tallene blogglisten pleier å representere. Merkelig.



Anonymous poster hash: f7ad2...873
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...