Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor kommenterer du til mitt innlegg???

Jeg ga ikke kritikk til Caroline her, men svarte personen som skrev at man kan klare seg uten barna sine.

Altså, det må da være lov å si at mannen er den viktigste personen i ens liv uten at det skal gjøres til noe negativt? Det var en fantastisk kjærlighetserklæring og hyllest til mannen, og ekteskapet deres virker bunnsolid. Hvis det hadde vært noen andre enn CBE som kom med den, ville folk syntes det var vakkert (som med Idar Vollvik). Det betyr seff IKKE at hun ikke elsker Nelia - alle som har lest bloggen hennes har vel fått med seg hvor glad hun er i datteren sin? Hver minste lille ting hun sier og gjør skal vris og vrenges på på dette forumet. Har det slått dere at hun kanskje er som folk flest, at hun iblant sier ting som kan oppfattes uheldig eller misforstås? Skulle gjerne likt å se hvordan deres egne formuleringer hadde klart seg under lignende kritisk granskning som det hun utsettes for dag etter dag.

Anonymous poster hash: a5cae...c39

Anonymous poster hash: 89a52...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at dommerne har vært bortimot kunnskapsløse, manglet konstruktive tilbakemeldinger osv de foregående ukene, men plutselig denne uka er de mer enn nok kompetent!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at dommerne har vært bortimot kunnskapsløse, manglet konstruktive tilbakemeldinger osv de foregående ukene, men plutselig denne uka er de mer enn nok kompetent!

Var det ikke motsatt? At de ble lurt og falt for billige triks denne uken?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at dommerne har vært bortimot kunnskapsløse, manglet konstruktive tilbakemeldinger osv de foregående ukene, men plutselig denne uka er de mer enn nok kompetent!

Like morsomt som at dommerne gikk fra å ha fullstendig rett og peiling på det de driver med til å bli lurt av billige triks og være kjøpt og betalt.

Anonymous poster hash: c920a...571

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne rosen til alle skyldes dalende seere, de mangler stemmer for alle, for over 100 000 har sluttet å se på programmet. De velger heller stjernekamp. Må si stjernekamp er mye morsommere, men jeg liker agnetha derfor ser jeg begge programmene på likt, bare bytter kanal mellom reklamepausene. De burde avsluttet nå etter 10 sesonger, synes jeg. Ser ikke på bigbrother heller, det var moro kun 1 gang.



Anonymous poster hash: 48d1f...a0e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kun svare for mine egne utsagn, så ang billige triks så må dere adressere det til rett/e vedkommende.

Jeg står for det jeg har skrevet tidligere. FF er like stakato/stiv i bevegelsene som tidligere. Det hun scoret poeng på var at hun ikke så ut som en skrekkslagen voksdukke i fjeset.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke motsatt? At de ble lurt og falt for billige triks denne uken?

hvor står det?

Anonymous poster hash: 5a4df...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kun svare for mine egne utsagn, så ang billige triks så må dere adressere det til rett/e vedkommende.

Jeg står for det jeg har skrevet tidligere. FF er like stakato/stiv i bevegelsene som tidligere. Det hun scoret poeng på var at hun ikke så ut som en skrekkslagen voksdukke i fjeset.

Nå var vel kommentaren min like generelt rettet mot ffs deltagelse i SVD slik som din var, det rekna jeg med at du forstod.

Anonymous poster hash: c920a...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor står det? Anonymous poster hash: 5a4df...dfd

Tråden SVD 2014 under Tv og film.

Anonymous poster hash: c920a...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var vel kommentaren min like generelt rettet mot ffs deltagelse i SVD slik som din var, det rekna jeg med at du forstod.Anonymous poster hash: c920a...571

Rettelse; Nå var vel kommentaren min like generelt rettet mot debatten om FFs deltagelse i SVD sli som din var, det rekna jeg med at du forstod.

Anonymous poster hash: c920a...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke den hetsen ang. hyllesten til mannen, og LK generelt. Han er jo en helt fantastisk mann for henne, som støtter så masse som han gjør. De står kjempesterkt sammen, han ser ut til å være en god far, og ikke minst ser de lykkelige ut sammen? Hva vi måtte mene om personligheten, verdier, ol, er jo likegyldig. De har funnet sin perfekte match, og har et tilsynelatende godt ekteskap hvor de respekterer og støtter hverandre, og står sammen gjennom tykt og tynt. Selvfølgelig reagerer han når hun blir kritisert for hver eneste ting hun gjør, det håper jeg min mann hadde gjort for meg også.

Anonymous poster hash: 0f024...db8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hun har vært i bursdag i et vanlig hjem med rot på gulvet! Antagelig ingen bestillingskaker med pastellfyll heller. Ikke rart hun ikke har blogget idag, hun har sikkert fått feber

Anonymous poster hash: 3d05a...592

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo bare for dumt å si sånt.

Hun er ett konkurranse menneske som ikke har gjort det så bra i "Skal vi danse" som hun helt sikkert ønsket og håpet før de begynte. Jeg tipper hun ønsker å hevde seg og da må hun step it up og trene mer. Så hun er vel på dansetrening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumba var det ja, tror den vil passe til henne. Hun trenger å være stiv i den dansen.



Anonymous poster hash: 48d1f...a0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...