Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Står helt nederst at sifrene angir antall besøk pr ip-adresse i løpet av de siste 7 dagene. Altså ikke i løpet av et døgn, og ikke faste lesere.

Anonymous poster hash: 6cead...e79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det kom frem i innlegget mitt at det var 600 000 til sammen på de siste syv dagene.



Anonymous poster hash: f7ad2...873
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det kom frem i innlegget mitt at det var 600 000 til sammen på de siste syv dagene.

Anonymous poster hash: f7ad2...873

Så det litt for sent ;)

Anonymous poster hash: 6cead...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om den nye stilen på bloggen? Innlegget fra Gaga konserten er veldig ulikt alle andre innlegg på bloggen, virker som hun blir mer og mer inspirert av Camilla Phil.

Jeg synes dette innlegget var en frisk pust og får en mye mer trendy feeling :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at ei jente midt i tjueåra må strebe såpass for å virke ungdommelig. Hun virker dørgende kjedelig.



Anonymous poster hash: 965d7...7ee
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om den nye stilen på bloggen? Innlegget fra Gaga konserten er veldig ulikt alle andre innlegg på bloggen, virker som hun blir mer og mer inspirert av Camilla Phil.

Jeg synes dette innlegget var en frisk pust og får en mye mer trendy feeling :-)

Enig!

Det er en mye freshere og rocka CBE vi ser nå. Gleder meg til å følge henne videre. Tror vi vil se en markant stilendring i tiden fremover.

Kanskje SVD var bra for CBE, og fikk henne litt ut av den gamle tralten?

Anonymous poster hash: be0de...5e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Det er en mye freshere og rocka CBE vi ser nå. Gleder meg til å følge henne videre. Tror vi vil se en markant stilendring i tiden fremover.

Kanskje SVD var bra for CBE, og fikk henne litt ut av den gamle tralten?

Anonymous poster hash: be0de...5e5

Men synes det er så rart at ikke de andre innleggene følger samme røde tråd, hvis du skjønner hva jeg mener? Synes de andre innleggene hun har kommet med er veldig likt de vanlige svada-innleggene... Cottage Cheese, bær, kaffe og en litta sjokoladebit dandert i shabby chic-servise med påfølgende babbel om ny dag nye muligheter, osv osv osv...

Snorketisnork dessverre! Håper på flere inspirerende innlegg aka gagalicious :-)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes både gammel og ny blogg er dårlig. Nå er hun jo kun en pihl-kopi! Ikke var det noe spes trendy med innlegget heller.

Anonymous poster hash: b20a4...bd6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Znork.

En rosablogger tar på seg et skjørt og en t-skjorte, og her kommet koret; SÅ TRENDY.

Si meg, hva er dere laget av, dere som digger slike blogger?



Anonymous poster hash: 1ed3f...fbf
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, hva er dere laget av, dere som digger slike blogger?

Anonymous poster hash: 1ed3f...fbf

Sæd og egg?

Anonymous poster hash: be0de...5e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om den nye stilen på bloggen? Innlegget fra Gaga konserten er veldig ulikt alle andre innlegg på bloggen, virker som hun blir mer og mer inspirert av Camilla Phil.

Jeg synes dette innlegget var en frisk pust og får en mye mer trendy feeling :-)

Det er fordi Camilla Pihl er hennes nye mentor... derav all reklamen for dama på Fruas blogg.

Camilla Pihl og typen skal hjelpe Frua med bloggen..

Anonymous poster hash: 334e6...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo sagt før mange ganger at hun ikke styrer reklamen som ligger rundt bloggen. Ser ut som hun kan styre det likevel da. Er jo ikke tilfeldig at en Pihl-reklame har ligget fast der siste måneden.

Synes også st hun skriver "se den fine xx og yy jeg fant da jeg var innom <annonsør> i går". Akkurat som om hun tilfeldigvis har vært på shopping....

Anonymous poster hash: c0743...807

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke hennes stil, synes ikke det virker som hun har skrevet det heller.

Anonymous poster hash: b2cfa...2a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen har nok mistet mange tenåringslesere etter at hun ble mor, noe som er helt naturlig.



Anonymous poster hash: 491ae...ba4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har CBE det som trengs for å bli en moteblogger, eller bør hun satse på noe annet?

Hun bør satse på nie heeeelt annet! Den dama har ikke mye motesans.

Anonymous poster hash: f0e3d...e6a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal hun satse på da? Ikke egner hun seg som moteblogger, og hun egner seg ihvertfall ikke på tv!

Får satse på en vanlig butikkjobb tenker jeg.



Anonymous poster hash: 9931e...290
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...