Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CBE = FF

Den siste tråden er blitt stengt. Nå er det på høy tid med en ny tråd om CBE. Fyr løs.



Anonymous poster hash: c3549...430
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseduell på FF. Hun later som det er forventet, men blir noen noen heftige kommentarer fra LK uavhengig av om hun går videre eller ikke.

Anonymous poster hash: 66663...499

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det blir godt for datteren å få moren sin hjem igjen, jeg. FF har virket stressa og sliten i det siste, så jeg håper hun får roet ned et par hakk.

Anonymous poster hash: 9248c...3a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det blir godt for datteren å få moren sin hjem igjen, jeg. FF har virket stressa og sliten i det siste, så jeg håper hun får roet ned et par hakk.

Anonymous poster hash: 9248c...3a0

Nå blir det ekstremt mye løping fremover.

Anonymous poster hash: 7792e...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Ment som ironi da..

Anonymous poster hash: c3549...430

Da anbefaler jeg deg å bruke :ironi:

Det kan være vanskelig å lese ironi, da jeg ikke får med meg tonefallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, kanskje hun gikk ut fordi leserne savnet bloggen hennes..? Dagens :fnise:

nå er det vel snakk om kjeven som blir redigert ikke at folk savner bloggingen (noen gjør sikert det også). Men det er en kraftig kjeve hun har. Hun passer nok på å stå i vinkler som ikke gjør den så fremtredende, slik den er på tv.

Anonymous poster hash: 2bc6e...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det vel snakk om kjeven som blir redigert ikke at folk savner bloggingen (noen gjør sikert det også). Men det er en kraftig kjeve hun har. Hun passer nok på å stå i vinkler som ikke gjør den så fremtredende, slik den er på tv.

Anonymous poster hash: 2bc6e...69b

Hæ? Hun sa det selv i intervjuet som ble linket til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kronprinsesse Victoria av Sverige har også en sånn fremtredende kjeve, ser ikke noe galt i det. Pene damer begge to.

Ang SVD så synes jeg ikke det var urettferdig at Caroline var den som måtte gå nå. Bortsett fra Sambaen forrige lørdag så har hun ikke levert noe særlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha ja det var dagens, at hun kanskje røk ut fordi leserne savnet bloggen! :fnise:



Anonymous poster hash: 04d85...2c6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hun skriver i kommentarfeltet i det siste blogginnlegget at hun ikke retusjerer bildene sine!!



Anonymous poster hash: db6c5...3f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANTASTISK at hun benekter enhver retusjering. Hvor dum tror hun vi er?

Anonymous poster hash: bf90d...e66

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...