Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Mektig imponert av CBE i kvelens SVD! En samba med innlevelse, hele ansiktet hennes strålte - og for et fotarbeid!

Lett å se at CBE har latt seg motivere av kritikken i det siste, og virkelig la seg i selen for å vise Norge hva hun er god for.

En soleklar nier fra meg. Hva mener dere andre?



Anonymous poster hash: c8fa0...072
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og noen skal bare være evig pessimist

ja da håper jeg du sikter til deg selv, noen må jo bare være evig kverrulant og vri og vende på det folk skriver...

Anonymous poster hash: 7f427...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er flink til å danse, men passer overhodet ikke som programleder!!!

synes det heller var omvendt om jeg skulle velge noe.,..

Anonymous poster hash: 7f427...19b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

ja da håper jeg du sikter til deg selv, noen må jo bare være evig kverrulant og vri og vende på det folk skriver...

Anonymous poster hash: 7f427...19b

Buhu.

Har ikkje vridd på noe. Kritisk sier det er barnet man ikke kan leve uten, jeg sier det kan være begge deler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier LK er den viktigste personen i hennes liv, hun kunne ikke leve uten han. Altså, det er vel og bra, men det burde jo være dattera som er den viktgiste personen og den hun vil prioritere overalt. Hvis det en gang skulle bli slutt mellom dem så er det så må hun jo se for seg et liv uten han. Men man kan aldri se for seg et liv uten barna sine.

Man kan gjerne være villig til å dø for barnet sitt, uten at det er den viktigste personen i ens liv. LK er mannen hennes, bestevennen hennes, rådgiver, støttespiller, kompis, elsker .. Han er alt for henne, og det skjønner jeg godt! De er gift for en grunn, hun kan ikke se for seg å leve uten han. Jeg synes det er helt legitimt å føle at mannen er viktigere enn barna, og det betyr IKKE at det er synd i ungen.

Anonymous poster hash: 3fbc7...242

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kjempeglad for at ikke kveldens program omhandlet barn, jeg. De fleste oppegående mennesker forstår at barn alltid er nummer en, men det er så dørgende uinteressant når det skal bli fokus på alt en person er og står for.



Anonymous poster hash: e887b...7d7
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå fikk jeg ikke sett Caroline igår, men fikk med meg at dommerne var mer fornøyde, og det er jo bra.

Synes hun virker søt, men ganske stiv/ unaturlig når jeg har sett henne på skjermen. Jeg leser i utgangspunktet ikke bloggen, fordi den ikke interesserer meg. Men har jo fått med meg at hun engasjerer noe voldsomt her på KG. Så jeg har blitt nysgjerrig, vært litt inne på bloggen osv.

Synes Caroline virker som en veldig "flink pike" som er opptatt av å lykkes i alt hun gjør, og liker å fremstå på en viss måte. Jeg opplever at hun viser veldig lite av sitt innerste og det personlige, kun det overflatiske. Og det er hennes valg, synes allikevel hun virker søt, god og positiv. (Om enn et litt usunt fokus på sin egen person, som de fleste slike typer bloggere har. Etter min mening..)

Men den jeg reagerer mest på er mannen hennes. Har sett han delta i diverse diskusjoner på nett og media, og jeg blir nesten litt ordløs. Han virker så utrolig negativ og lite sjarmerende, samtidig høy på seg selv. Får bad vibes rett og slett.

Anonymous poster hash: 89a52...568

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå fikk jeg ikke sett Caroline igår, men fikk med meg at dommerne var mer fornøyde, og det er jo bra.

Synes hun virker søt, men ganske stiv/ unaturlig når jeg har sett henne på skjermen. Jeg leser i utgangspunktet ikke bloggen, fordi den ikke interesserer meg. Men har jo fått med meg at hun engasjerer noe voldsomt her på KG. Så jeg har blitt nysgjerrig, vært litt inne på bloggen osv.

Synes Caroline virker som en veldig "flink pike" som er opptatt av å lykkes i alt hun gjør, og liker å fremstå på en viss måte. Jeg opplever at hun viser veldig lite av sitt innerste og det personlige, kun det overflatiske. Og det er hennes valg, synes allikevel hun virker søt, god og positiv. (Om enn et litt usunt fokus på sin egen person, som de fleste slike typer bloggere har. Etter min mening..)

Men den jeg reagerer mest på er mannen hennes. Har sett han delta i diverse diskusjoner på nett og media, og jeg blir nesten litt ordløs. Han virker så utrolig negativ og lite sjarmerende, samtidig høy på seg selv. Får bad vibes rett og slett.

Anonymous poster hash: 89a52...568

For det første. Alle som deltar på Skal vi danse er unaturlige og virker litt nervøse. I årets utgave er det vel bare Agnete som virker mest naturlig. Men det tenker jeg er fordi hun er så ung og enda ikke har fått det nervøse og usikre mange voksne mennesker får når de gjøre "noe de ikke kan". Altså noe som ligger langt utenfor deres komfortsone.

Til og med Line som er en dyktig skuespiller ser kjempenervøs og usikker ut .. både på dansegulvet og når hun snakker utenfor dansegulvet.

Når det gjelder Caroline sin mann så kan du ha så mange dårlige vibber du bare vil. Alle som kjenner ham vet at han er en kjernekar.

Anonymous poster hash: d8d25...fbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt uvirkelig at dere henger dere opp i at hun hyllet mannen fremfor datteren. Ser f.eks ingen klage over at Vollvik hyllet sin kone! Tenk da, han har egentlig 3 barn der to av dem har dødd, og han har nå kun én datter igjen. Burde ikke han hyllet henne? Gud for en grusom person han er som ikke hyllet henne!!!! Uff og æsj for en grusom mann… Nei vent… Det er det ingen som nevner her inne nei. Inne på Skal vi danse-tråden er det kun rørte tårer som triller nedover kjærringkinnene fordi ahhhhhhhhh han kysset sin kone på slutten og de var så søte. Men usj, Caroline, tenk at hun ikke engang nevnte Nemo i dette programmet! Hun er djevelen selv.



Anonymous poster hash: ef892...5d6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt uvirkelig at dere henger dere opp i at hun hyllet mannen fremfor datteren. Ser f.eks ingen klage over at Vollvik hyllet sin kone! Tenk da, han har egentlig 3 barn der to av dem har dødd, og han har nå kun én datter igjen. Burde ikke han hyllet henne? Gud for en grusom person han er som ikke hyllet henne!!!! Uff og æsj for en grusom mann… Nei vent… Det er det ingen som nevner her inne nei. Inne på Skal vi danse-tråden er det kun rørte tårer som triller nedover kjærringkinnene fordi ahhhhhhhhh han kysset sin kone på slutten og de var så søte. Men usj, Caroline, tenk at hun ikke engang nevnte Nemo i dette programmet! Hun er djevelen selv. Anonymous poster hash: ef892...5d6

Hehe, Nemo? Forøvrig er jeg enig med deg :)

Anonymous poster hash: c920a...571

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var fint av henne å nevne giftemål med mannen sin jeg. Tror mange partnere kan føle seg tilsidesatt når partneren deres er med i SVD og man skal nok være en smule tålmodig og raus for at en slik deltagelse ikke skal tære på forholdet. Jeg spekulerer ikke i noe her nå, snakker ut ifra hvordan jeg selv tror jeg ville ha taklet det/ikke taklet det om min mann skulle ha tilbringt flere timer hver dag i armene på en annen dame med mye stress i hverdagen ellers :)

Anonymous poster hash: c920a...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin, falsk, frisyre, men hjelper dessverre mindre på danseferdighetene. Urettferdig å publikum får stemme; hvis ikke hadde FF vært ute første runde.

Anonymous poster hash: 9cbc9...136

Nei, det hadde hun da ikke. Hvis det hadde vært opp til kun dommerene er jeg ganske sikker på at Zahid Ali, Kash King og Idar Vollvik som hadde gått ut de første tre programmene. Så kanskje FF. Hun er jo ikke spesielt god til å danse, men hun er da absolutt ikke den dårligste der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt uvirkelig at dere henger dere opp i at hun hyllet mannen fremfor datteren. Ser f.eks ingen klage over at Vollvik hyllet sin kone! Tenk da, han har egentlig 3 barn der to av dem har dødd, og han har nå kun én datter igjen. Burde ikke han hyllet henne? Gud for en grusom person han er som ikke hyllet henne!!!! Uff og æsj for en grusom mann Nei vent Det er det ingen som nevner her inne nei. Inne på Skal vi danse-tråden er det kun rørte tårer som triller nedover kjærringkinnene fordi ahhhhhhhhh han kysset sin kone på slutten og de var så søte. Men usj, Caroline, tenk at hun ikke engang nevnte Nemo i dette programmet! Hun er djevelen selv.

Anonymous poster hash: ef892...5d6

Jeg er helt enig i det du sier, men nå handler ikke denne tråden om Idar Vollvik heller.

Anonymous poster hash: 87c94...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i det du sier, men nå handler ikke denne tråden om Idar Vollvik heller.

Anonymous poster hash: 87c94...a4c

Det gjorde ikke mitt innlegg heller. Mitt innlegg handler om at uansett hva Fotballfrua gjør så skal folk her inne henge seg opp i det og snu det over til at hun er et grusomt menneske. Vollvik hyller kona og alle griner, Frua hyller mannen og folk stiller spørsmål ved hennes kjærlighet til datteren. Som jeg forøvrig vet heter Nelia, men Nemo er jo mye kulerer.

Anonymous poster hash: ef892...5d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fin, falsk, frisyre, men hjelper dessverre mindre på danseferdighetene. Urettferdig å publikum får stemme; hvis ikke hadde FF vært ute første runde.

Anonymous poster hash: 9cbc9...136

Fin, falsk frisyre?

Det er faktisk det dummeste utsagnet jeg har hørt på KG idag..

Hva får folk til å skrive sånt? Kan man virkelig dømme en frisyre til å være fin og falsk til en person? Sitter fortsatt med hakaslepp.. :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot at hun fremhever mannen sin i denne settingen. Virker som om han har god kontroll på kona si, uten at jeg trenger si noe mer om det.

Men man kan leve uten barna sine? Hø?

Den dagen jeg setter min mann foran barna mine, må noen hjelpe meg. Jeg elsker mannen min høyt, men barna står som nr 1 uansett hva.

Så selv om det kan bli slutt så kan hun ikke påpeke at hun ikke ønsker å leve uten han?

Ramaskrik uten like. Herlighet, hun kan ha like mye kjærlighet til begge to.

Og barna kan man faktisk leve uten. Det er flere som lever livet selv om mødre har adoptert barna bort, hatt krangler aom fører til splittelse osv.

Anonymous poster hash: 89a52...568

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin, falsk frisyre?

Det er faktisk det dummeste utsagnet jeg har hørt på KG idag..

Hva får folk til å skrive sånt? Kan man virkelig dømme en frisyre til å være fin og falsk til en person? Sitter fortsatt med hakaslepp.. :sjokkert:

Altså, tror hun mener falsk fordi hele frisyren er laget mer clips-extensions. Slapp av

Anonymous poster hash: 8c95f...bdb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot at hun fremhever mannen sin i denne settingen. Virker som om han har god kontroll på kona si, uten at jeg trenger si noe mer om det.

Men man kan leve uten barna sine? Hø?

Den dagen jeg setter min mann foran barna mine, må noen hjelpe meg. Jeg elsker mannen min høyt, men barna står som nr 1 uansett hva.

Anonymous poster hash: 89a52...568

Altså, det må da være lov å si at mannen er den viktigste personen i ens liv uten at det skal gjøres til noe negativt? Det var en fantastisk kjærlighetserklæring og hyllest til mannen, og ekteskapet deres virker bunnsolid. Hvis det hadde vært noen andre enn CBE som kom med den, ville folk syntes det var vakkert (som med Idar Vollvik). Det betyr seff IKKE at hun ikke elsker Nelia - alle som har lest bloggen hennes har vel fått med seg hvor glad hun er i datteren sin? Hver minste lille ting hun sier og gjør skal vris og vrenges på på dette forumet. Har det slått dere at hun kanskje er som folk flest, at hun iblant sier ting som kan oppfattes uheldig eller misforstås? Skulle gjerne likt å se hvordan deres egne formuleringer hadde klart seg under lignende kritisk granskning som det hun utsettes for dag etter dag.

Anonymous poster hash: a5cae...c39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...