Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vill tipping, men tror bare de vil "prate med henne personlig". Når jeg prater med mine venninner hender det jo titt og ofte at jeg spør om ting jeg kunne googlet/funnet ut på en annen måte. Tror rett og slett bare folk ønsker å være, eller tror de er, hennes veninne..

Ja, tenkte også på det. Tror de fleste tenker at hvis de spør om noe, så vil hun svare, og da har de fått kontakt.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der facinerer meg og.

Alle leserene som spør om alle mulige anbefalinger, skremmende at de er så lite i stand til å tenke selv!

Er det så overraskende? Det er jo slike mennesker som leser blogger som om det er bibelen og det er slike mennesker FF i stor grad har mye til felles med.

• Liker 3
Gjest Cement
Skrevet

Er det bare jeg som har reagert negativt på eller endret oppfatning (til det negative) til produkter eller produsenter som har blitt "tilfeldig omtalt" på bloggen eller andre SoMe'er av Treasures?

Vurderte å kjøpe Froosh-smoothie forrige uke, men slo det fra meg da jeg plutselig tenkte på innleggene rundt Froosh tidligere i vinter og alt styret rundt "sende tilbake og kjøpe på butikken" som ble. Mista rett og slett lysten på smoothie fra en slik leverandør

Du er ikke alene om å reagere negativt. Som skrevet i den generelle tråden om manglende merking, skulle jeg ønske det var lovpålagt å merke med navnet på annonsørene ("annonse for xxx"), og ikke bare skrive annonse. Med så mye snusk og sniking (som er avdekket), vet man aldri hvor mange annonsører som i realiteten gjemmer seg i kulissene, dvs i de ulike innleggene og helt tilfeldigvis på bilder. Det er jo også greit å vite hvem som er avsender av annonseinnlegget før man leser det.

Skrevet

Det HUN skriver er at hun har hatt den i to år, og det er ny rekord for henne å ha et plagg så lenge. Så er det en leser i kommentarfeltet som kommenterer at det er første gang CBE har vist seg to ganger i samme antrekk på bloggen. Det kan stemme eller ikke - det vet jeg ikke. Og kun selvfølgelig ha brukt buksa uten å vise den frem på bloggen.

Jeg synes uansett dette vitner om et forbruksmønster som er skremmende og skammelig, og det verste er at leserne ikke reagerer, men tvert imot roser henne for gjenbrukd. Absurd.

Helt merkelig at en dame på 30 ikke har klær som er mer enn 2 år gamle? Jeg tenker at det nok kommer av en blanding mellom at det er først nå de siste årene hun har investert i dyrere kvalitetsplagg, i tillegg tror jeg det ligger mye i det at hun ikke ønsker å vise seg i det samme to ganger på bloggen. Og det igjen, sier mye om hvilke holdninger og verdier den bedriften mer eller mindre bevisst går inn for å fronte.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Omg. Dere slutter aldri å sjokkere, hvorfor er det deres problem at hun har mange sko. Er da ikke deres penger hun bruker. Det er mange grunner til at skoen ikke alltid holder like lenge hos oss alle, jeg som har såler, som igjen sliter på hel kappen, som gjør at skoene må skiftes oftere.

Man har løpesko til forskjellig bruk, som asfalt, terreng, vinter med og uten pigg, til mølle, bane osv.

Blir flau på deres vegne, som bruker tid og energi til å sutre over antall par joggesko andre har.

Det overforbruket hun promoterer er en del av et miljøfiendtlig samfunnsproblem. Hun reklamerer for denne livsstilen for andre, blant annet ved å vise fram en vulgær mengde klær, sko og pyntegjenstander.

Endret av sol87
  • Liker 6
Gjest faico
Skrevet (endret)

Ser i kommentarfeltet at siden hun har vist seg i samme buksa en gang tidligere får hun skryt for gjenbruk.

Gjenbruk fordi hun har brukt samme buksa to ganger? Virkelig?

hun bruker jo sikkert mye av Tøyet mer enn en gang. Hun tar jo ikke bilde av alt hun har på seg Endret av faico
  • Liker 2
Gjest faico
Skrevet

Som nevnt: På bloggen og i kommentarfeltet får hun ros for gjenbruk.

Husker ikke hva innlegget heter men det er bilder av henne tatt i en park. Det er vel et innlegg fra tirsdag eller mandag vil jeg tro.

skjønner ikke at folk gidder å bruke tid på å lese bloggen hennes,når alt bare er feil.

Er det ikke bare å hoppe glatt over carolinebergerikse.no? Finnes sikkert mange andre bloggere som er så mye bedre enn henne

• Liker 7
Gjest faico
Skrevet

Hvorfor publiseres kommentarer hun uansett ikke kommer til å svare på? Av typen om vekt, slanking og andre personlige spørsmål. Hvorfor blir de publisert når det ikke skal svares på?

det er da få andre bloggere som svarer på alle kommentarer som kommer inn?eller tar jeg helt feil?
  • Liker 2
Skrevet

hun bruker jo sikkert mye av Tøyet mer enn en gang. Hun tar jo ikke bilde av alt hun har på seg

No shit, sherloc....

• Liker 4
Gjest faico
Skrevet

Jeg må bare kommentere, men folk spørr om de dummeste og mest utrolige ting i kommentarfeltet til fruen. Er jo ingen som klarer å tenke selv, eller vet hva google er. Er det virkelig så liten intelligens blant befolkningen? :P

er det noen lov som sier noe om hva folk ikke kan spørre om? Det finnes ikke dumme spørsmål... Bare utrolig dumme svar til tider
  • Liker 3
Skrevet

det er da få andre bloggere som svarer på alle kommentarer som kommer inn?eller tar jeg helt feil?

Sant nok, det gjelder jo egentlig mange flere. KA svarer jo omtrent aldri på noe negativt. Men publiserer kommentaren likevel.

Skrevet

er det noen lov som sier noe om hva folk ikke kan spørre om? Det finnes ikke dumme spørsmål... Bare utrolig dumme svar til tider

det finnes dumme spørsmål ja....

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og persondebatt, samt svar.

- Magnifique, mod.

Gjest mammanicolene
Skrevet (endret)

Noen andre som får litt krampetrekninger av de snappene hennes der hun mimer falskt ti musikk? Virker så påtatt og selvgod. Synes det er så tragisk...Har gått fra å like henne litt, til å tenke omg så falskt. Sletter henne fra snap nå!

Endret av mammanicolene
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...