Gjest Sobril Skrevet 10. april 2015 #11821 Skrevet 10. april 2015 (endret) Hei dere - jeg ble nesten overrasket i stad da jeg så det, for jeg trodde ikke de ville gjøre flere slike feil. Synes det blir for dumt at de svarer med et tullenick når bedriften deres kritiseres.. Noen burde nesten lagt ut dette på FB-siden deres (jeg er så feig at jeg tør ikke). Endret 10. april 2015 av Sobril
el-len Skrevet 10. april 2015 #11822 Skrevet 10. april 2015 Noen burde nesten lagt ut dette på FB-siden deres (jeg er så feig at jeg tør ikke). Det har blitt spurt om på Instagram, ihvertfall:http://tinypic.com/usermedia.php?uo=nvlS1L5AwLMLxud2GMGRTIh4l5k2TGxc 11
Gjest Bergensia Skrevet 10. april 2015 #11823 Skrevet 10. april 2015 (endret) Noen burde nesten lagt ut dette på FB-siden deres (jeg er så feig at jeg tør ikke). Da var det gjort!😉 Jeg er ikke stolt av å ikke bruke mitt navn, men med denne gjengen er det greit å være anonym. Endret 10. april 2015 av Bergensia
Gjest hulderjenta Skrevet 10. april 2015 #11824 Skrevet 10. april 2015 Føler meg trygg på at jeg kan holde pusten fram til de er slettet. 😜
LilleSnupp Skrevet 10. april 2015 #11825 Skrevet 10. april 2015 Føler meg trygg på at jeg kan holde pusten fram til de er slettet. Holder du ennå pusten? Oppfordrer til å ikke spekulere i mulige svar fra bedriften - slik at de igjen kan benytte strategien som publiseres her. 9
Synne_V Skrevet 10. april 2015 #11826 Skrevet 10. april 2015 Hva galt har Lars-Kristian gjort her? Kan noen svare på det egentlig? Det er full lovlig å ha nick, det er fullt lovlig å komme med sin mening. Han utga seg ikke for å være noen andre, men hadde et nick som alle andre her, også du "Bergensia" (Og du tør ikke engang å poste på Facebook med ditt ekte navn, ironien over at dere klager på denne mannen når dere gjør nøyaktig det samme selv...) Eller har dere kollektivt bestemt at Lars-Kristian ikke noensinne kan poste på en blogg igjen? Anonymt eller under fullt navn? Vi alle sitter bak nick her. Dere er så besatt på å finne feil at absolutt alt brukes, selv det som ikke kan klandres engang. Gjengen her er jo totalt blinde. Og hva hadde vel skjedd dersom Caroline hadde gjort det samme som "mamsi" her? Funnet ut IP-adresse, navn for så å outet personen? Vent litt... Det ble faktisk oppstandelser når hun gjorde det en gang for å sette en person som truet henne på plass. Og det blir fortsatt kritisert. Men når andre gjør det så er det greit? Og det uten grunnlag. Han skrev om saken, han skrev ikke at han er Gunda fra Våle! Så vidt jeg vet så er vel ikke dette helt lovlig heller. Man har sin fulle rett til å kommentere på blogger uten å få hele navnet sitt publisert! Kanskje det er noe å melde inn! "IIIK! Se her da jenter! Her har enda noe mer å ta dem på! Lars Kristian kommenterte et blogginnlegg som omhandlet sin og konas egen bedrift under nick! La oss kopiere det inn på Facebook-siden deres! Hold pusten nå! Det blir snart borte :fnise:" Herregud! Denne tråden blir bare mer og mer latterlig. 14
Synne_V Skrevet 10. april 2015 #11827 Skrevet 10. april 2015 Jeg vil gjerne utfordre LKE evt CBE til å forklare dette med å ikke kunne være seg selv i kommentarfelt og det å ikke ha lært av sine feil. Det hender jeg leser her på KG og tenker at en av dem gjemmer seg bak et nick eller en anonym bruker, men så kommer jeg jo på at de jo har sluttet heeeelt å bry seg om det som skrives her.. Høhø Hvis ikke kan kanskje Gjesp, Shopgirl, Synne V eller noen andre av forsvarerne forklare meg dette? De har vel sin fulle rett til å forsvare seg selv, "lært av sine feil" Hva er feil her? Han svarte på kritikken. Hvorfor er du fri til å ha brukernavn og poste anonymt, mens han ikke er det selv når han ikke utgir seg for å være noen andre, og svarer konstruktivt? Kanskje du kan svare på dette CecilieX? 6
Gjest Bergensia Skrevet 10. april 2015 #11828 Skrevet 10. april 2015 Jeg har lagt ut en link, ikke en lengre kommentar. De gangene jeg har postet på CBEs blogg har jeg brukt navnet mitt. Med tanke på hvordan folk som har skrevet kritikk med fullt navn enten Facebook eller instgram har blitt hengt ut av andre er det noe jeg ikke ønsker å gjøre under fullt navn. Feigt, ja. Men folk går av skaftet når noen stiller CBS spørsmål og går heller på person og ikke sak.
LilleSnupp Skrevet 10. april 2015 #11829 Skrevet 10. april 2015 (endret) Hva galt har Lars-Kristian gjort her? Kan noen svare på det egentlig? Det er full lovlig å ha nick, det er fullt lovlig å komme med sin mening. Han utga seg ikke for å være noen andre, men hadde et nick som alle andre her, også du "Bergensia" (Og du tør ikke engang å poste på Facebook med ditt ekte navn, ironien over at dere klager på denne mannen når dere gjør nøyaktig det samme selv...) Eller har dere kollektivt bestemt at Lars-Kristian ikke noensinne kan poste på en blogg igjen? Anonymt eller under fullt navn? Vi alle sitter bak nick her. Dere er så besatt på å finne feil at absolutt alt brukes, selv det som ikke kan klandres engang. Gjengen her er jo totalt blinde. Og hva hadde vel skjedd dersom Caroline hadde gjort det samme som "mamsi" her? Funnet ut IP-adresse, navn for så å outet personen? Vent litt... Det ble faktisk oppstandelser når hun gjorde det en gang for å sette en person som truet henne på plass. Og det blir fortsatt kritisert. Men når andre gjør det så er det greit? Og det uten grunnlag. Han skrev om saken, han skrev ikke at han er Gunda fra Våle! Så vidt jeg vet så er vel ikke dette helt lovlig heller. Man har sin fulle rett til å kommentere på blogger uten å få hele navnet sitt publisert! Kanskje det er noe å melde inn! "IIIK! Se her da jenter! Her har enda noe mer å ta dem på! Lars Kristian kommenterte et blogginnlegg som omhandlet sin og konas egen bedrift under nick! La oss kopiere det inn på Facebook-siden deres! Hold pusten nå! Det blir snart borte :fnise:" Herregud! Denne tråden blir bare mer og mer latterlig. Akkurat det har hun allerede gjort! I tillegg til å out med navn, utseende, yrke og alder. .. og vedkommende truet ikke henne! Endret 10. april 2015 av LilleSnupp 21
Shopgirl2014 Skrevet 10. april 2015 #11830 Skrevet 10. april 2015 Hva galt har Lars-Kristian gjort her? Kan noen svare på det egentlig? Det er full lovlig å ha nick, det er fullt lovlig å komme med sin mening. Han utga seg ikke for å være noen andre, men hadde et nick som alle andre her, også du "Bergensia" (Og du tør ikke engang å poste på Facebook med ditt ekte navn, ironien over at dere klager på denne mannen når dere gjør nøyaktig det samme selv...) Eller har dere kollektivt bestemt at Lars-Kristian ikke noensinne kan poste på en blogg igjen? Anonymt eller under fullt navn? Vi alle sitter bak nick her. Dere er så besatt på å finne feil at absolutt alt brukes, selv det som ikke kan klandres engang. Gjengen her er jo totalt blinde. Og hva hadde vel skjedd dersom Caroline hadde gjort det samme som "mamsi" her? Funnet ut IP-adresse, navn for så å outet personen? Vent litt... Det ble faktisk oppstandelser når hun gjorde det en gang for å sette en person som truet henne på plass. Og det blir fortsatt kritisert. Men når andre gjør det så er det greit? Og det uten grunnlag. Han skrev om saken, han skrev ikke at han er Gunda fra Våle! Så vidt jeg vet så er vel ikke dette helt lovlig heller. Man har sin fulle rett til å kommentere på blogger uten å få hele navnet sitt publisert! Kanskje det er noe å melde inn! "IIIK! Se her da jenter! Her har enda noe mer å ta dem på! Lars Kristian kommenterte et blogginnlegg som omhandlet sin og konas egen bedrift under nick! La oss kopiere det inn på Facebook-siden deres! Hold pusten nå! Det blir snart borte :fnise:" Herregud! Denne tråden blir bare mer og mer latterlig. De har vel sin fulle rett til å forsvare seg selv, "lært av sine feil" Hva er feil her? Han svarte på kritikken. Hvorfor er du fri til å ha brukernavn og poste anonymt, mens han ikke er det selv når han ikke utgir seg for å være noen andre, og svarer konstruktivt? Kanskje du kan svare på dette CecilieX? Gode poenger. Jeg ser heller ikke problemstillingen med å poste under nick (kanskje ikke så rart da, jeg er jo som kjent en totalt ukritisk BLODFAN av CBE og forguder alt hun foretar seg! *ironi*). Så og si alle her på KG poster under nick, med unntak av "mamsi" som promoterer bloggen sin. LKE ble jo som kjent også kritisert da han postet under fullt navn når noen skrev noe om kona. RidderLK blir han gjerne kalt da. Damned if you do, damned if you don't. 7
Lillemy23 Skrevet 10. april 2015 #11831 Skrevet 10. april 2015 Hva galt har Lars-Kristian gjort her? Kan noen svare på det egentlig? Det er full lovlig å ha nick, det er fullt lovlig å komme med sin mening. Han utga seg ikke for å være noen andre, men hadde et nick som alle andre her, også du "Bergensia" (Og du tør ikke engang å poste på Facebook med ditt ekte navn, ironien over at dere klager på denne mannen når dere gjør nøyaktig det samme selv...) Eller har dere kollektivt bestemt at Lars-Kristian ikke noensinne kan poste på en blogg igjen? Anonymt eller under fullt navn? Vi alle sitter bak nick her. Dere er så besatt på å finne feil at absolutt alt brukes, selv det som ikke kan klandres engang. Gjengen her er jo totalt blinde. Og hva hadde vel skjedd dersom Caroline hadde gjort det samme som "mamsi" her? Funnet ut IP-adresse, navn for så å outet personen? Vent litt... Det ble faktisk oppstandelser når hun gjorde det en gang for å sette en person som truet henne på plass. Og det blir fortsatt kritisert. Men når andre gjør det så er det greit? Og det uten grunnlag. Han skrev om saken, han skrev ikke at han er Gunda fra Våle! Så vidt jeg vet så er vel ikke dette helt lovlig heller. Man har sin fulle rett til å kommentere på blogger uten å få hele navnet sitt publisert! Kanskje det er noe å melde inn! "IIIK! Se her da jenter! Her har enda noe mer å ta dem på! Lars Kristian kommenterte et blogginnlegg som omhandlet sin og konas egen bedrift under nick! La oss kopiere det inn på Facebook-siden deres! Hold pusten nå! Det blir snart borte :fnise:" Herregud! Denne tråden blir bare mer og mer latterlig. Prøver du å være morsom, eller? Det er vel ingen unnskyldning for CBE bedriften å kommentere hos andre under fult navn, selv om det finnes forum på Internett der andre er anonyme? Husk at Mamsi blogger under fult navn. De har unnlatt å godkjenne saklige kommentarer og heller publisert kommentarer fra både "kritikere" og "fans" som har vært langt fra saklig istedenfor. Tatt historikken deres med falske kommentarer og lovnader om bedre oppførsel deretter i betraktning, synes du da det er rimelig å heller gå inn på bloggen til Mamsi og utgi seg for å være noen andre? I beste fall må du vel være enig med meg i at dette er feig oppførsel, hva angår å svare på beskyldninger og bevis om å nok en gang lyve og manipulere i deres favør. 14
Synne_V Skrevet 10. april 2015 #11832 Skrevet 10. april 2015 Akkurat det har hun allerede gjort! I tillegg til å out med navn, utseende, yrke og alder. .. og vedkommende truet ikke henne! Nettopp! Den gangen fløy kritikerne i flint! Men når andre gjør det så er det helt greit? Og hva var galt med kommentaren til Lars Kristian? 3
Gjest Asti Skrevet 10. april 2015 #11833 Skrevet 10. april 2015 (endret) Endret 12. juni 2015 av Asti
LilleSnupp Skrevet 10. april 2015 #11834 Skrevet 10. april 2015 Hva galt har Lars-Kristian gjort her? Kan noen svare på det egentlig? Det er full lovlig å ha nick, det er fullt lovlig å komme med sin mening. Han utga seg ikke for å være noen andre, men hadde et nick som alle andre her, også du "Bergensia" (Og du tør ikke engang å poste på Facebook med ditt ekte navn, ironien over at dere klager på denne mannen når dere gjør nøyaktig det samme selv...) Eller har dere kollektivt bestemt at Lars-Kristian ikke noensinne kan poste på en blogg igjen? Anonymt eller under fullt navn? Vi alle sitter bak nick her. Dere er så besatt på å finne feil at absolutt alt brukes, selv det som ikke kan klandres engang. Gjengen her er jo totalt blinde. Og hva hadde vel skjedd dersom Caroline hadde gjort det samme som "mamsi" her? Funnet ut IP-adresse, navn for så å outet personen? Vent litt... Det ble faktisk oppstandelser når hun gjorde det en gang for å sette en person som truet henne på plass. Og det blir fortsatt kritisert. Men når andre gjør det så er det greit? Og det uten grunnlag. Han skrev om saken, han skrev ikke at han er Gunda fra Våle! Så vidt jeg vet så er vel ikke dette helt lovlig heller. Man har sin fulle rett til å kommentere på blogger uten å få hele navnet sitt publisert! Kanskje det er noe å melde inn! "IIIK! Se her da jenter! Her har enda noe mer å ta dem på! Lars Kristian kommenterte et blogginnlegg som omhandlet sin og konas egen bedrift under nick! La oss kopiere det inn på Facebook-siden deres! Hold pusten nå! Det blir snart borte :fnise:" Herregud! Denne tråden blir bare mer og mer latterlig. Først.. hvilken trussel? Kan du legge ut dokumentasjon på det du påstår? Nettopp! Den gangen fløy kritikerne i flint! Men når andre gjør det så er det helt greit? Og hva var galt med kommentaren til Lars Kristian? At daglig leder går inkognito for å forsvare bedriften blir oppfattet som rimelig useriøst og dumt mtp historikken hans. 20
el-len Skrevet 10. april 2015 #11836 Skrevet 10. april 2015 Men Fotballfrue og Lars Kristian Eriksen har jo selv avslørt og outet blogglesere (som overhode ikke har truet dem, hvor kom det fra?), ved å bruke e-postadresser og søke dem opp på Facebook, så de synes åpenbart at det er en metode man kan forvente at folk bruker? 18
mamsi Skrevet 10. april 2015 #11837 Skrevet 10. april 2015 Hva galt har Lars-Kristian gjort her? Kan noen svare på det egentlig? Det er full lovlig å ha nick, det er fullt lovlig å komme med sin mening. Han utga seg ikke for å være noen andre, men hadde et nick som alle andre her, også du "Bergensia" (Og du tør ikke engang å poste på Facebook med ditt ekte navn, ironien over at dere klager på denne mannen når dere gjør nøyaktig det samme selv...) Eller har dere kollektivt bestemt at Lars-Kristian ikke noensinne kan poste på en blogg igjen? Anonymt eller under fullt navn? Vi alle sitter bak nick her. Dere er så besatt på å finne feil at absolutt alt brukes, selv det som ikke kan klandres engang. Gjengen her er jo totalt blinde. Og hva hadde vel skjedd dersom Caroline hadde gjort det samme som "mamsi" her? Funnet ut IP-adresse, navn for så å outet personen? Vent litt... Det ble faktisk oppstandelser når hun gjorde det en gang for å sette en person som truet henne på plass. Og det blir fortsatt kritisert. Men når andre gjør det så er det greit? Og det uten grunnlag. Han skrev om saken, han skrev ikke at han er Gunda fra Våle! Så vidt jeg vet så er vel ikke dette helt lovlig heller. Man har sin fulle rett til å kommentere på blogger uten å få hele navnet sitt publisert! Kanskje det er noe å melde inn! "IIIK! Se her da jenter! Her har enda noe mer å ta dem på! Lars Kristian kommenterte et blogginnlegg som omhandlet sin og konas egen bedrift under nick! La oss kopiere det inn på Facebook-siden deres! Hold pusten nå! Det blir snart borte :fnise:" Herregud! Denne tråden blir bare mer og mer latterlig. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til dette, jeg - for jeg skjønner jo at det jeg har skrevet ikke er så hyggelig. Men, det burde være mulig å forvente at de svarer som seg selv. Hvorfor skulle han ikke ha gjort det? Hadde det vært kommentarer til en post som var kritisk til klær eller extensions så hadde det vært så - men dette gikk rett på forretningsdriften av et foretak han både er daglig leder og styreleder for. 14
Shopgirl2014 Skrevet 10. april 2015 #11838 Skrevet 10. april 2015 (endret) Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til dette, jeg - for jeg skjønner jo at det jeg har skrevet ikke er så hyggelig. Men, det burde være mulig å forvente at de svarer som seg selv. Hvorfor skulle han ikke ha gjort det? Hadde det vært kommentarer til en post som var kritisk til klær eller extensions så hadde det vært så - men dette gikk rett på forretningsdriften av et foretak han både er daglig leder og styreleder for. Jeg synes det er kritikkverdig at du outet ham via IP-adressen. Når man kommenterer på blogg, også din, står det at epost-adresse ikke vil bli publisert. Det står ikke eksplisitt at IP-adresse ikke vil bli publisert, men det ligger implisitt i at epost-adresse ikke blir det. Jeg ser at noen argumenterer med at CBE også har outet folk tidligere, men det gjør det ikke mindre kritikkverdig! Spesielt ikke fra en blogger som man kan anta hever seg over paret i Siljan ved å kritisere dem jevnlig (hvor mange blogginnlegg har det blitt til nå?) Endret 10. april 2015 av Shopgirl2014 9
Synne_V Skrevet 10. april 2015 #11839 Skrevet 10. april 2015 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til dette, jeg - for jeg skjønner jo at det jeg har skrevet ikke er så hyggelig. Men, det burde være mulig å forvente at de svarer som seg selv. Hvorfor skulle han ikke ha gjort det? Hadde det vært kommentarer til en post som var kritisk til klær eller extensions så hadde det vært så - men dette gikk rett på forretningsdriften av et foretak han både er daglig leder og styreleder for. Forvente at folk skriver under fullt navn? Du kan ikke forvente eller kreve det og avsløre hele navnet fordi du ikke synes det passer seg eller fordi du ikke liker det! Han skrev en konstruktiv kommentar om fremgangen til forbrukerombudet og tracking, ikke akkurat om sin egen personlige bedrift. Ser bare en person som har gått langt over streken og det er for en gang skyld ikke Lars Kristian. 9
Gjest Asti Skrevet 10. april 2015 #11840 Skrevet 10. april 2015 (endret) Endret 12. juni 2015 av Asti
Fremhevede innlegg