Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste 14 dagene fulgt med på blogglisten, og ser at i denne perioden har norske unike lesere gått ned (skjermbilde):

Søndag: 01.03.- 08.03.: -1486

Mandag 02.03. - 09.03.: - 2384

Tirsdag 03.03. - 10.03.: -3040
Onsdag 04.03. - 11.03.: -1722
Torsdag 05.03. - 12.03.: -2669
Fredag 06.03.- 13.03.: +476
Lørdag: 07.03.-14.03.: -3940
Jeg tror at grunnen til denne nedgangen kan handle om manglende troverdighet, og at CBE derfor bør begynne å lytte til konstruktiv kritikk.
Jeg tenker det blir "spennende" å følge med på hva som skjer videre.

Utfra det, kan man forvente et stunt for å få opp lesertallene og i så fall hvilket?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100 000 daglige lesere, skriver managementet! Satser de på at annonsører ikke får med seg de riktige lesertallene, siden de tør å la et slikt tall stå?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxiomo

Jeg har de siste 14 dagene fulgt med på blogglisten, og ser at i denne perioden har norske unike lesere gått ned (skjermbilde):

Søndag: 01.03.- 08.03.: -1486

Mandag 02.03. - 09.03.: - 2384

Tirsdag 03.03. - 10.03.: -3040

Onsdag 04.03. - 11.03.: -1722

Torsdag 05.03. - 12.03.: -2669

Fredag 06.03.- 13.03.: +476

Lørdag: 07.03.-14.03.: -3940

Jeg tror at grunnen til denne nedgangen kan handle om manglende troverdighet, og at CBE derfor bør begynne å lytte til konstruktiv kritikk.

Jeg tenker det blir "spennende" å følge med på hva som skjer videre.

det er jo bare bloggerene selv det går utover om de ikke følger FO sin regler med hhensyn til merking. Da vil vel bare bloggene gå nedover på lista og snart glemt. De som står bak bloggene må finne seg noe annet og tjene penger på...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje begynne å merke reklamen sin? (Det er lov å håpe). ;)

Ang. FO så tror jeg at det kommer til å bli en sak i media etter at FO har aksjonert neste gang, som de hevder de skal. Media kommer til å gripe tak i Caroline Berg Eriksen sin blogg fordi de har mer å skrive om ved å ta opp igjen skandalene fra årskiftet.

Caroline Berg Eriksen kommer til å unnlate å kommentere dette til media, men LKE kommer til å svare at de retter seg etter hva FO skriver, samtidig som han skriver i mailen at det er mange andre som er mye verre og gripe til misunnelseskortet at bare Caroline Berg Eriksen blir satt i søkelyset.

Etter noen dager kommer det et jeg lover å skjerpe meg, kjære lesere innlegg dersom media lar saken gå over flere dager. Hvis ikke vil Caroline Berg Eriksen late som ingenting på bloggen og svare i kommentarfeltet at formålet med innlegget ikke er å reklamere, men hverdagspjattet om kaffekoppen, elsker mandager og pakking av koffert.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun nærmer seg.

Nå har hun skilt ut reklameteksten med å merke avsnittet med /annonselenke (dog i grå skrift) foran teksten. Dog sto det vel at man skulle vite at det var reklame før man også s å reklamen, altså joggeskoene. Så nå trenger hun bare å få flyttet teksten med annonsemerkingen f o r a n bildene, så kan jeg ikke se at jeg har noe å klage over merkingen i det innlegget.

Håper at en eventuell bortforklaring til FO om at det er gjort av hensyn til estetikken ikke.. ikke.. ikke ( <-- :bond::bond: selvsagt) holder mål.

Saklig eller ikke, men det hvordan kopper, blomstervaser, m.m. blir flyttet rundt for bildene drar frem smilebåndet mitt ift hvor iscenesatt bildene er. Ikke noe galt i det - hun skal få iscenesette så mye hun ønsker.

Edit: glemt en fornektelse

Endret av LilleSnupp
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nærmer seg.

Nå har hun skilt ut reklameteksten med å merke avsnittet med /annonselenke (dog i grå skrift) foran teksten. Dog sto det vel at man skulle vite at det var reklame før man også s å reklamen, altså joggeskoene. Så nå trenger hun bare å få flyttet teksten med annonsemerkingen f o r a n bildene, så kan jeg ikke se at jeg har noe å klage over merkingen i det innlegget.

Håper at en eventuell bortforklaring til FO om at det er gjort av hensyn til estetikken ikke.. ikke.. ikke ( <-- :bond::bond: selvsagt) holder mål.

Saklig eller ikke, men det hvordan kopper, blomstervaser, m.m. blir flyttet rundt for bildene drar frem smilebåndet mitt ift hvor iscenesatt bildene er. Ikke noe galt i det - hun skal få iscenesette så mye hun ønsker.

Edit: glemt en fornektelse

men i dette tilfellet har hun sikkert tenkt å si at formålet med innlegget var å skrive om hotellet og byen - skoene er liksom slengt på litt sånn "å ja, forresten..." helt til slutt - hun har nok fått med seg diskusjonen om formålet med innlegget - ser hun har gjort det samme med innlegget om spaet, og så et lite ps om bikinien til slutt

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 000 daglige lesere, skriver managementet! Satser de på at annonsører ikke får med seg de riktige lesertallene, siden de tør å la et slikt tall stå?

Dette managementet har vel ikke akkurat imponert så mye, jfr. håndtering av løgner rundt bilderedigering og kommentarjukset, der de anvendte "strutsemetoden".

At disse har et lemfeldig forhold til sannheten forundrer meg ikke så mye. Jeg sitter igjen med et inntrykk av folk som er "fulle av seg selv", som tror at regler og sannhet trenger man ikke å forholde seg til.

Å pynte på tallene på den måten framstår utrolig uproft.

Det hadde ikke jeg satt pris på hvis jeg var annonsør og betalte (dyrt) for et blogginnlegg eller en intagrampost eller hva det nå er som kan kjøpes (det meste, ser det ut til).

Endret av 9na
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jo voldsomt så mange innlegg hun hadde nå som ikke var merket? :P

Hun er på ferie og har naturligvis bare glemt det oppi all idyllen. Det er selvfølgelig bare en forglemmelse, rettes opp i så fort hun kommer hjem igjen og alle er ferdige med å lese de innleggene. Hun kan jobben sin, nemlig. Ferdig snakka! :engel:

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

"it was lovely to have you in our spa today". Flaut med folk som aldri kan gjøre NOE for egen regning...

Så den jeg også, lurer på hvordan hun presenterer seg i utlandet; I run the biggest blog in Norway, don't you know who I am??!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det forundrer meg at hun alltid blogger "live" når hun har dette som fulltidsjobb. Hvorfor blir det ikke forhåndsskrevet innlegg slik man ser på en del andre "fulltidsbloggere", slik at bloggen blir oppdatert når de er på ferie, uten at hun trenger å bruke mye ferietid på det? Noe er jo tydeligvis planlagt, ettersom hun har med både sko og bikini med tilhørende annonselenke på tur...

Ellers er det jo forunderlig at de som jobber på spaet/hotellet er inne og kommentarer på sosiale medier, dersom ingenting av oppholdet/spaet er sponset eller de har mottatt noen fordeler?

Merker den bedriften har null troverdighet hos meg lenger og jeg tror ikke på at noe av det som blir framstilt på bloggen faktisk er som det fremstår.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferieturene deres de siste årene har vært sponset.

Endret av Bond
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...