Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Huff.. de driver enda på ja. De som driver på, - på alle fora du agerer.

Men det er jo en grunn. De må nå merke korrekt da FO kommer til å saumfare framover - ergo tape penger - DU har skylden og derfor er du hatet.. (Igjen - vi er ikke uintelligente!)

Engasjementet ditt har vært fantastisk! (og ingen normale tenker annet enn at de som skriver de kommentarene er blåste i hodet, om det er eierne av bloggen eller selve blodfansen.)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.. de driver enda på ja. De som driver på, - på alle fora du agerer.

Men det er jo en grunn. De må nå merke korrekt da FO kommer til å saumfare framover - ergo tape penger - DU har skylden og derfor er du hatet.. (Igjen - vi er ikke uintelligente!)

Engasjementet ditt har vært fantastisk! (og ingen normale tenker annet enn at de som skriver de kommentarene er blåste i hodet, om det er eierne av bloggen eller selve blodfansen.)

Til MAMSI :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaida

Under innlegget om jentekvelden er det nå en "ta Mamsi"-aksjon på gang. En ting er å herje løs på kg-brukerne men nå lar CBE de gå løs på en privatperson som har stått fram med fullt navn, vært saklig og konstruktiv og gjort ting rett (kontakt med FO/Aftenposten o.l.)

Veldig simpelt, med tanke på de tåredryppende innleggene om netthets og stygge ord.

CBE er ansvarlig for det hun publiserer av kommentarer og synes åpenbart det er ok at Mamsi henges ut.

edit: for de som ikke vil gå inn på bloggen:

http://i61.tinypic.com/iglnc7.png

Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort. Hvis hun har så mye mot Mamsi så får hun si og stå for det selv, og ikke godkjenne andres hets av henne i kommentarfeltet.

Stå på Mamsi. Husker deg fra "bloggenes morgen" i Norge, du har alltid skrevet klokt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Innlegget "Cravings for summer 2015" er ingenting annet enn reklame/annonselenker, og er ikke merket som sådan ØVERST ... På Facebook-sida er det heller ikke skrevet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget "Cravings for summer 2015" er ingenting annet enn reklame/annonselenker, og er ikke merket som sådan ØVERST ... På Facebook-sida er det heller ikke skrevet noe.

jeg lurer på hun er oppmerksom på at FO faktisk har gjort noe så påfallende som å ta konkret stilling til to av hennes blogginnlegg (i e-postene som ble vist i går), og konkludert med at de er feilmerket? Og videre om hun forstår hvilken betydning det har for andre innlegg, og spesielt dette du viser til som helt åpenbart skulle vært merket øverst?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Ta skjermbilde og send inn til FO. Legg det også gjerne i den andre tråden her :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

jeg lurer på hun er oppmerksom på at FO faktisk har gjort noe så påfallende som å ta konkret stilling til to av hennes blogginnlegg (i e-postene som ble vist i går), og konkludert med at de er feilmerket? Og videre om hun forstår hvilken betydning det har for andre innlegg, og spesielt dette du viser til som helt åpenbart skulle vært merket øverst?

Det virker ikke akkurat som hun trenger å bry seg om det :P (de gjør jo ingenting! :sur: )

Også kommer det jo helt an på om risen fra FO svir nok i forhold til pengene som renner inn for den umerkede reklamen. Om hun skulle få en bot, så kan det hende hun tjener mer på den umerkede reklamen, og at det faktisk lønner seg i det lange løp.

*lite stikk til FO*

Vet de har sagt de skal gjøre noe til våren, men.... Er det ikke vår nå? Sola skinner her i hvert fall, og det har til og med kommet skudd på buskene. Det er vår nå FO! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Ta skjermbilde og send inn til FO. Legg det også gjerne i den andre tråden her :Nikke:

Hjelp! Er dessverre på mobilen og har ikke den ringeste anelse om hvordan jeg gjør tar skjermdump herifra.

Jeg tror faktisk ikke hun er oppmerksom på det (ennå). Dog ville det ikke overraske meg om dette innlegget blir endret på senere i kveld med den nødvendige merkingen.

Forøvrig slutter jeg meg til Evans' utsagn om at en bot/evt. sanksjoner fra Markedsrådet/FO bør faktisk ha en merkbar effekt. Det kan ikke være slik at man simpelthen betaler bota, og gjennom neste innlegg tjener denne utgiften inn igjen. Da forsvinner jo en del av symboleffekten med straff - at den skal merkes slik at ugjerningen ikke gjentas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Hjelp! Er dessverre på mobilen og har ikke den ringeste anelse om hvordan jeg gjør tar skjermdump herifra.

Jeg tror faktisk ikke hun er oppmerksom på det (ennå). Dog ville det ikke overraske meg om dette innlegget blir endret på senere i kveld med den nødvendige merkingen.

Forøvrig slutter jeg meg til Evans' utsagn om at en bot/evt. sanksjoner fra Markedsrådet/FO bør faktisk ha en merkbar effekt. Det kan ikke være slik at man simpelthen betaler bota, og gjennom neste innlegg tjener denne utgiften inn igjen. Da forsvinner jo en del av symboleffekten med straff - at den skal merkes slik at ugjerningen ikke gjentas.

Det er bra om det endres, alt er bedre enn om det for alltid blir stående umerket :Nikke:

Men noen har tatt skjermbilde og sendt inn til FO for lenge siden + mailene som nå har blitt sendt angående det bidet, så hun kan uansett ikke mene at det ikke har stått umerket i mange, mange dager (uker? husker ikke når det var). Vet unasett ikke om det har noe for FO sin bedømmelse om hvor lenge det har stått umerket eller ikke, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Som vanlig har hun en frijazzholding til FO:

http://tinypic.com/r/21o1yiv/8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

I pakke koffert-innlegget vil hun ikke svare på hvor skoene kommer fra fordi det kommer eget innlegg om de. Alle som har fulgt med ser at det er Camilla Pihl-støvletter, blir de endelig korrekt merket i dette innlegget tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at man har et ganske enkelt liv når man må lage et blogginnlegg hvor det sutres over at det må pakkes til en kjærestetur fordi pakking er så kjedelig...

Virker ikke som om man har så veldig mange bekymringer ellers I livet da...

Endret av MarianneE
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at man har et ganske enkelt liv når man må lage et blogginnlegg hvor det sutres over at det må pakkes til en kjærestetur fordi pakking er så kjedelig...

Virker ikke som om man har så veldig mange bekymringer ellers I livet da...

Jeg er enig det du skriver, men samtidig ligger det i bloggens natur at det ikke skal vær de store spørsmålene eller de tunge stundene som drøftes.

CBE har, med tanke på mediastyret og rekken med avsløringer siden jula, utvilsomt hatt noen smårøffe stunder (for samme hvor selvforskyldt og velfortjent det er, så er det ikke stor stas å bli smurt over førstesidene og kledd naken slik hun med rette ble).

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får CBE spørsmål om ikke dette blogginnlegget (skjermbilde av innlegg) som kun har som formål å få leserne til å klikke seg inn på annonselenkene skal merkes øverst. Hun svarer at det er merket ved lenkene, og mener da tydeligvis at det er nok (skjermbilde av svar).

Innlegget er feilmerket, når formålet med et innlegg er reklame, skal innlegget merkes øverst, samt ved annonselenkene.

Det er CBE sitt ansvar å finne ut hvordan det skal merkes/følge regelverket.

Det er derfor kritikkverdig at hun avviser feilmerking, når folk gjør henne oppmerksom på det.

Enig i dette. Hun har også fått flere kommentarer på det innlegget. Kommentarene er ikke godkjent. Hun vet nok også selv at kommentaren fra Siri kun er delvis riktig - og de lar den allikevel stå. Jeg synes dette kommentarfeltet begynner å bli litt komisk :-) Se også det fra Cecilie lenger oppe - hun har også lagt igjen en kommentar til, litt mer kritisk, og den kommer vel ikke med den heller.

Edit: skriveleifer :-)

Endret av mamsi
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...