Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestvest
Skrevet

^^ Jeg har faktisk ikke blitt hetset, hverken her eller på Twitter. Men det er kanskje fordi alle vet Nora Nordbo er et falsk navn.

Hmmm, og jeg som har søkt på deg overalt i Nord: trodde Nord-bo var originalnavnet, og at du bodde i Nord. æsjjj

:sjenert:

Skrevet (endret)

Ryddet for spekulasjon.

irrlys, mod.

Dere må lese intervjuet bak fasden, jeg visste jo ingenting om saken og gikk derfor å leste hva som egentlig hadde skjedd. Hun har gjort masse feil sto det, som hun har innrømmet og beklaget.

Du har tydeligvis ikke lest diskusjonene rundt dette intervjuet. Hun har slett ikke innrømmet og beklaget, men har derimot kun sagt det hun tror får henne ut på trygg grunn igjen. Hun fortsetter med løgner og halvsannheter også i dette velregisserte intervjuet som var ment å fremstille henne i et så positivt lys som mulig.

Hvis dere leser i nyhetene så er caroline offeret her.
Nok en gang gulper du opp tullprat uten å ha satt deg inn i saken.
Endret av irrlys
  • Liker 14
Skrevet

Hmmm, og jeg som har søkt på deg overalt i Nord: trodde Nord-bo var originalnavnet, og at du bodde i Nord. æsjjj

:sjenert:

Kunne ha vært Nord-Tyskland… :blomst:

Skrevet

Hva synes dere om senkveld opptreden?

Jeg så ikke på Senkveld, og har derfor ikke fått den med meg. Jeg har derimot fått den referert og har forstått at hos de gutta er det en relativt trygg måte å oppsøke media på da det er mer godfølelse enn kritisk journalistikk.

Skrevet

Fatter ikke hva Senkveld gutta tenkte med som inviterte CBE.

• Liker 2
Skrevet

Seertall slår meg som motivasjon.

• Liker 7
Skrevet

For å forsvare Senkveld, så repeterer jeg noe som ble skrevet tidligere i tråden.

Senkveld er lett lørdagskveldunderholdning, ikke Debatten.

• Liker 2
Skrevet

For å forsvare Senkveld, så repeterer jeg noe som ble skrevet tidligere i tråden.

Ja, underholdning. Men hva er så underholdene med CBE? Ingenting.

• Liker 7
Skrevet

Ja, underholdning. Men hva er så underholdene med CBE? Ingenting.

Hvor dypt hun klarer å grave son egen grav? Det er jo litt underholdende da.

• Liker 15
Skrevet (endret)

Enig i det. CBE er også, på en måte, i TV2-stallen ved at hun har vært med i Skal vi danse.

Norske medier er generelt sjelden veldig kritiske i intervjuer med vanlige kjendiser som ikke er politikere. Det hender Skavlan stiller noen kritiske spørsmål, men ikke mange andre. Bare tenk på pr-runden prinsesse Märtha Louise tok i flere debatt-programmer på NRK i forbindelse med utgivelsen av sin siste bok. Det sitter langt inne å "stille noen til veggs" i et personlig intervju.

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 3
Skrevet

Ja, og derfor mener jeg at dersom man skal fremstå på den måten det ser ut at bedriften ønsker å fremstå nå er det helt riktig media å gjøre det i.

• Liker 1
Skrevet

Virker som en ny og populær hobby for CBE, det å lyve på TV og i intervjuer.

Skrevet

Virker som en ny og populær hobby for CBE, det å lyve på TV og i intervjuer.

Nei, de har drevet med det i årevis...

:lol:

• Liker 11
Skrevet

Du som spurte om link, pilotfrue.blogg.no

Gjest gjestvest
Skrevet

Jeg synes Senkveld-intervjuet var så merkelig. Måten hun oppførte seg var som om hun følte at hun var elsket av folket.

Var det flere som fikk den følelsen?

Skrevet

Jeg synes Senkveld-intervjuet var så merkelig. Måten hun oppførte seg var som om hun følte at hun var elsket av folket.

Var det flere som fikk den følelsen?

Nei, jeg syns hun var preget av at det er litt vanskelig å lyve foran ok folk.
  • Liker 14
Skrevet

Synes mannen hennes burde forklart seg, hans versjon stemmer jo ikke med hennes.

• Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...