Nora Nordbo Skrevet 19. januar 2015 #7361 Del Skrevet 19. januar 2015 Kommentarfeltet på DN er åpent igjen - http://www.dn.no/magasinet/2015/01/16/2102/Intervjuet/bak-fasaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iriina Skrevet 19. januar 2015 #7362 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvorfor bruke tid på å kritisere henne? Er det virkelig så viktig å ytre sine (ikke)argumenter på en dere ikke kjenner? Ikke les hennes blogg. Ikke la dere provoseres. Ikke bry dere om hvordan hun velger å leve sitt liv. Skjønn dame som er stolt av seg og sitt, med et utrolig stort press for sin kjendisstatus. Hun har sikkert gjort ting som ikke andre er enig i, men gir det noen rett til å være direkte stygg i kommentarene? Anonymitet må være det kjipeste som har dukket opp på nettet... Ditt argument er altså at fordi hun er skjønn og skriver en kommersiell(ikke personlig) blogg, så skal hun slippe unna med juks? Jeg lurer også på om dere som viser til stygge kommentarer kan henvise til disse. 95% av oss er saklige. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 19. januar 2015 #7363 Del Skrevet 19. januar 2015 Har fått svar fra PFU om at den kommentaren som ble slettet av DN nå ligger ute. Tror ikke de forsto at det er innholdet i kommentaren som var grunnlaget for klagen. Noen som vet hva jeg skal svare? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iriina Skrevet 19. januar 2015 #7364 Del Skrevet 19. januar 2015 Dersom du vil klage til PFU, må du gå fram på vanlig måte. Skjema og forklaring ligger på websidene deres. Du kan ringe dem for utdypninger, de er veldig hyggelige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 19. januar 2015 #7365 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) . Endret 19. januar 2015 av Nora Nordbo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 19. januar 2015 #7366 Del Skrevet 19. januar 2015 ^ Takk. Ny Mail sendt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 19. januar 2015 #7367 Del Skrevet 19. januar 2015 Iriina: jeg sendte skjema. De tok kontakt på Mail etterpå. Får ikke sitert deg fra mobil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 19. januar 2015 #7368 Del Skrevet 19. januar 2015 ^ Takk. Ny Mail sendt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letsgo Skrevet 19. januar 2015 #7369 Del Skrevet 19. januar 2015 Dette er noe av det jeg har lest i denne tråden som viser galskapen. For oss som er litt utenfor dette så er dette helt vilt- og ja, det er mobbing. Det aller verste er også moderert bort. Jeg kan også gjenta andre her: perspektiv folkens! Hjernevasket? Det vil jeg gjerne at du enten forklarer eller fjerner. Du beviste akkurat hva jeg sa, de som ikke er enige får ulike stempel som dette. Det er vel det beste beviset på at mange her inne ikke klarer å ha folkeskikk når CBE diskuteres. For det er henne dere stort sett diskuterer, ikke bedriften. Hadde du lest ordentlig hadde du sett at jeg er en av få som har tatt CBE litt i forsvar her og kalte de som gjorde narr for fjortiser, så spar meg for dette da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. januar 2015 #7370 Del Skrevet 19. januar 2015 Hun skulle aldri skyldt på leserene. Det er pga nettopp leserene at hun kunne tjene 1 mill på bloggen. Hun skylder alle leserene en stoooooor beklagelse. Hun ble revet med av pengeinntektene og det perfekte. Hun ville være perfekt hele tiden. Bloggen skulle vise en skinnende diamant 24/7 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 19. januar 2015 #7371 Del Skrevet 19. januar 2015 Ditt argument er altså at fordi hun er skjønn og skriver en kommersiell(ikke personlig) blogg, så skal hun slippe unna med juks? Jeg lurer også på om dere som viser til stygge kommentarer kan henvise til disse. 95% av oss er saklige. Jeg forstår bare ikke at dette er en sak å diskutere... Stygge kommentarer-se mod i saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 19. januar 2015 #7372 Del Skrevet 19. januar 2015 Hun skulle aldri skyldt på leserene. Det er pga nettopp leserene at hun kunne tjene 1 mill på bloggen. Hun skylder alle leserene en stoooooor beklagelse. Hun ble revet med av pengeinntektene og det perfekte. Hun ville være perfekt hele tiden. Bloggen skulle vise en skinnende diamant 24/7 Klarer du virkelig ikke se forskjell på "lesere" og lesere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 19. januar 2015 #7373 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg synes i det minste at de kvinnene dette her gjelder i det minste burde innrømmet dette her? Hvorfor nekte når vi har 233 sider med bevis? Noen må ha slettet bevis, for i skrivende stund står innlegget i quoten bare på side 230! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 19. januar 2015 #7374 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) F Endret 19. januar 2015 av Jens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 19. januar 2015 #7375 Del Skrevet 19. januar 2015 Wow hele 233 sider?! Skjønner ikke hvorfor folk er SÅ forbanna opphengt i denne damen? Blir dere aldri lei av å diskutere henne? Synes denne saken her begynner å bli kjedelig nå og har meldt meg u av tråden for lenge siden. Blir bare overrasket at folk enda diskuterer dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 19. januar 2015 #7376 Del Skrevet 19. januar 2015 Nå bør det jo sies at tråden omfanger omlag 20-30 sider med GPP, ca. 70 sider med diskusjoner vedr. bilderedigering, og ca. 130 sider som tar for seg kommentarmanipulasjonsdebatten i sin helhet. I tillegg er flere FF-relaterte tråder flettet inn i denne tråden. Med hensyn til at det tidvis har vært opp i 700 personer inne i denne tråden samtidig, så er det ikke rart at tråden er blitt såpass stor sammenlignet med andre tråder i Rampelys-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. januar 2015 #7377 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg er ikke CBE-fan. Siden du er så glad i ordet patetisk, så er det patetisk å stemple andre med uriktige titler bare fordi de ikke er enig i alt du skriver. Er du så svart/hvit ellers i livet også? Som du ser så svarer jeg bare dersom det kommer noe jeg reagerer på. Hadde tråden dødd ut hadde ikke bragt den til live igjen for å si det sånn. Du tror vel ikke at det er de få innleggene jeg har lagt igjen her som gjør at tråden fortsatt er aktiv? Akkurat, så det er greit at dere CBE-fans stempler og svarer på det dere føler for, men kritikere får ikke lov til noe av dette. Dobbeltmoralen lenge leve. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. januar 2015 #7378 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Uff, jeg synes så synd på dem. Men jeg synes vi alle kan tilgi dem, selv om det som de har gjort er svært alvorlig.. Kanskje hvis de donerer bort de uærlig tjente pengene sine til et verdig veldedig formål? Ja, og kutter ut bortforklaringene og forsøkene på å dekke ræva si selvsagt. Endret 19. januar 2015 av jabx 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. januar 2015 #7379 Del Skrevet 19. januar 2015 Kommentarene fra problembarnet og chamartin har fått stå i to dager. Ja, ser det nå. Saken blir bare verre og verre. DN må skamme seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. januar 2015 #7380 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg har stor sympati for at de velger en de kjenner når saken er såpass intim og personlig. Hvilken del av "Det bør opplyses om interessekonflikter." er det du sliter med å forstå? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg