Sandin Skrevet 29. august 2018 #59841 Del Skrevet 29. august 2018 Det er første gang jeg har sett video av at hun gjør noe annet enn å jogge (aldri sett reell løping slik jeg ser det). Jeg har, ut i fra bilder, tenkt at det er pussig at hun ikke ser mer trent ut sånn fysisk, men at hun jo mest løper. Nå skryter hun jo stadig vekk av PT og styrketrening, og så er det så lite power i bevegelsene hennes! Det ser rett og slett tungt ut for henne. Spesielt å liksom reklamere for treningsglede når hun ikke ser ut til egentlig å ha peiling. Jeg tviler ikke på at hun er motivert for treningen, men det er jo åpenbart mest for å se på pulsklokka hvor bra økta har vært i km og kcal. Hun virker ikke glad over selve treningen, men glad når den er ferdig fordi den gir noe målbart på klokka. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 29. august 2018 #59842 Del Skrevet 29. august 2018 1 time siden, Sandin skrev: Det er første gang jeg har sett video av at hun gjør noe annet enn å jogge (aldri sett reell løping slik jeg ser det). Jeg har, ut i fra bilder, tenkt at det er pussig at hun ikke ser mer trent ut sånn fysisk, men at hun jo mest løper. Nå skryter hun jo stadig vekk av PT og styrketrening, og så er det så lite power i bevegelsene hennes! Det ser rett og slett tungt ut for henne. Spesielt å liksom reklamere for treningsglede når hun ikke ser ut til egentlig å ha peiling. Jeg tviler ikke på at hun er motivert for treningen, men det er jo åpenbart mest for å se på pulsklokka hvor bra økta har vært i km og kcal. Hun virker ikke glad over selve treningen, men glad når den er ferdig fordi den gir noe målbart på klokka. Synes hun ser trent ut jeg 🤔 (snakk om selvtillitsknekk en onsdag ettermiddag) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truka Skrevet 29. august 2018 #59843 Del Skrevet 29. august 2018 Jeg synes Caroline har en flott trenet rumpe og flotte lange bein, og jeg tror hun liker å trene. Ikke nødvendigvis for å bli i bedre form, men for å brenne kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. august 2018 #59844 Del Skrevet 29. august 2018 Bildet fra i dag med fokus på armer, har nok blitt inspirert av debatten som har gått her inne tidligere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 29. august 2018 #59845 Del Skrevet 29. august 2018 (endret) Var ikke mye fint med vasken på kjøkkenet som var høyere enn benken, så veldig klumpete ut. Og lav høyde fra den til overskapene. Ser heller ikke mange av forandringene de har gjort mot der hun peker, fokuset er bare på henne. Merkelige saker Endret 29. august 2018 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 29. august 2018 #59846 Del Skrevet 29. august 2018 Har engasjementet i kommentarfeltet vært så lav noen gang? Syns snittet pr innlegg ligger på rundt ti, og dette må da være et all time low? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 29. august 2018 #59847 Del Skrevet 29. august 2018 1 minutt siden, Liver skrev: Har engasjementet i kommentarfeltet vært så lav noen gang? Syns snittet pr innlegg ligger på rundt ti, og dette må da være et all time low? Spørs jo hvor mange hun har slettet da. Hun sletter vel over en lav sko. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 29. august 2018 #59848 Del Skrevet 29. august 2018 4 minutter siden, Veslefrikk skrev: Spørs jo hvor mange hun har slettet da. Hun sletter vel over en lav sko. Ja, der sier du noe. De er flinke å publisere i affekt har jeg forstått. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. august 2018 #59849 Del Skrevet 29. august 2018 Frua? Treningsglede og motivasjon? Øvelsene er daft og urutinert fremført i en smal tarm mellom vindu og sofa i stua, når bloggeierne beviselig har et treningsrom i kjelleren. Det er mer plass til impulstrening på kjøkkenet i huset, om man først skal vise hopp-og-sprett treningsøvelser etter 9 år som selverklært treningsfantast. Bloggeieren har stort sett bare vært heldig med genetikken enn så lenge, resten vedlikeholdes på kjøkkenet. Men kjekt å endelig se en normalvektig kropp på bloggen der barnefødsler og hormonendringer beviselig og med et økt vekttillegg på frontpartiet har bidratt til et sunnere utseende, mer likt Beyoncy. Men syns hun kan droppe å kalle deler av treningen for styrketrening. Der bedrives lite styrketrening, muskelmasse beviselig publidert på bloggen å dømme. Akk ja, det er hardt arbeid å jobbe mot forfallet som venter oss alle 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 29. august 2018 #59850 Del Skrevet 29. august 2018 18 minutter siden, Liver skrev: Har engasjementet i kommentarfeltet vært så lav noen gang? Syns snittet pr innlegg ligger på rundt ti, og dette må da være et all time low? Etter å ha fulgt med på denne tråden og kikket litt på bloggen, så har jeg egentlig konkludert med at CBE har gått ut på dato. Så lavere aktivitet i kommentarfeltet høres riktig ut. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 29. august 2018 #59851 Del Skrevet 29. august 2018 Ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner og svar til dette, samt brudd på opphavsretten. Raven Emerald, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 29. august 2018 #59852 Del Skrevet 29. august 2018 (endret) I innlegget «Treningstirsdag (..)» så ser Caroline langt mer naturlig og uretusjert ut enn på lenge. Lesere kommenterer det samme i kommentarfeltet også, så det er tydeligvis flere som legger merke til det. Man ser endelig begge øynene samtidig, og naturlige rynker og annet retusjeres ikke bort i samme grad som før. (http://www.carolinebergeriksen.no/2018/08/28/treningstirsdag-fa-opp-pulsen/) Om denne endringen kommer som en følge av at hun kommer til å vises ganske uretusjert på TV gjennom «Bloggerne» vites ikke, men uansett er det en kjærkommen forbedring! 👍🏼 Endret 29. august 2018 av Ovnsbakt Paprika 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 29. august 2018 #59853 Del Skrevet 29. august 2018 26 minutter siden, Vampen skrev: Etter å ha fulgt med på denne tråden og kikket litt på bloggen, så har jeg egentlig konkludert med at CBE har gått ut på dato. Så lavere aktivitet i kommentarfeltet høres riktig ut. Ja, det har jo også vært et gjennomgående tema i tråden i lang tid. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 29. august 2018 #59854 Del Skrevet 29. august 2018 2 timer siden, Irja skrev: Synes hun ser trent ut jeg 🤔 (snakk om selvtillitsknekk en onsdag ettermiddag) Altså, hun er jo slank og fit, men til å skryte så inn i helsikes mye av at hun trener og hvor mye hun eeeeelsker det, så er jeg ikke imponert. Hun har også ved flere anledninger trent med PT, og fremdeles ser du at hun mangler kjernemusklatur når hun utfører øvelsene. At hun har sixpack har nada med styrke å gjøre. Det er lav fettprosent og til en viss grad gener. Jeg kjenner flere menn som har sixpack bare på grunn av lav fettprosent. Ser kanskje pent ut, men særlig sterk er den jo ikke. Cameron Diaz har i perioder kombinert slim figur med veltrent overkropp uten å gå helt Madonna, hvilket blir ganske maskulint igjen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 29. august 2018 #59855 Del Skrevet 29. august 2018 Så det eneste som var merket i denne videoen, var noen plakater. Hele huset er jo en eneste møbelkatalog. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 29. august 2018 Forfatter #59856 Del Skrevet 29. august 2018 1 time siden, Miranda16 skrev: Så det eneste som var merket i denne videoen, var noen plakater. Hele huset er jo en eneste møbelkatalog. Husker godt hvordan CBE tagg etter gratis julestrømpestang til peisen f eks 🙄 Det er helt hårreisende at alle disse stuene har fått nye malingsstrøk, møbler og tapeter både 2 og 3 ganger siden de flyttet inn for knappe to år siden. At det er mulig å forbruke så mye i et så vanvittig tempo. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 29. august 2018 #59857 Del Skrevet 29. august 2018 Jeg kommer ikke over hvor dumt det er at hun står og peker og forteller om ting som er nytt, men så svinger de ikke kamera slik at det hun forteller om blir vist. Trodde hele poenget var å vise fram alt nytt de klarer å skifte ut fra gang til gang. "Her har vi fått nytt teppe"... ok, der nede på gulvet et sted er det et nytt teppe altså, kjekt å vite. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 29. august 2018 Forfatter Populært innlegg #59858 Del Skrevet 29. august 2018 1 minutt siden, Anonym90059005 skrev: Jeg kommer ikke over hvor dumt det er at hun står og peker og forteller om ting som er nytt, men så svinger de ikke kamera slik at det hun forteller om blir vist. Trodde hele poenget var å vise fram alt nytt de klarer å skifte ut fra gang til gang. "Her har vi fått nytt teppe"... ok, der nede på gulvet et sted er det et nytt teppe altså, kjekt å vite. Poenget er at hele videoen er i regi av annonsøren Desennio. "House tour"-temaet er bare et skalkeskjul. Hvorfor skulle CBE ellers bruke halve videoen på å vise frem ulike plakater med og uten ramme samt annonsørens logo? Man kan jo også tenke seg hvor vassen den "påbegynte middagen" begynte å bli på kjøkkenet etter all utvelgelse og montering (jeg bruker anførselstegn da hun selvfølgelig ikke var i gang med middagslagingen da hun plutselig og helt impulsivt bestemte seg for å spille inn en reklamevideo, jeg mener house tour, i sitt nyvaskede, stylede hjem hvor det tilfeldigvis lå xx uåpnede plakater fra Desennio i stua). 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 29. august 2018 #59859 Del Skrevet 29. august 2018 11 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Jeg kommer ikke over hvor dumt det er at hun står og peker og forteller om ting som er nytt, men så svinger de ikke kamera slik at det hun forteller om blir vist. Trodde hele poenget var å vise fram alt nytt de klarer å skifte ut fra gang til gang. "Her har vi fått nytt teppe"... ok, der nede på gulvet et sted er det et nytt teppe altså, kjekt å vite. Skulle til å skrive nøyaktig det samme😂😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruGlad Skrevet 29. august 2018 #59860 Del Skrevet 29. august 2018 14 minutter siden, Ultiva skrev: Poenget er at hele videoen er i regi av annonsøren Desennio. "House tour"-temaet er bare et skalkeskjul. Hvorfor skulle CBE ellers bruke halve videoen på å vise frem ulike plakater med og uten ramme samt annonsørens logo? Man kan jo også tenke seg hvor vassen den "påbegynte middagen" begynte å bli på kjøkkenet etter all utvelgelse og montering (jeg bruker anførselstegn da hun selvfølgelig ikke var i gang med middagslagingen da hun plutselig og helt impulsivt bestemte seg for å spille inn en reklamevideo, jeg mener house tour, i sitt nyvaskede, stylede hjem hvor det tilfeldigvis lå xx uåpnede plakater fra Desennio i stua). Hahaha, spot on!! 😂😂 Det er så pinlig 🙈 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg