Torden Skrevet 31. august 2018 #59941 Skrevet 31. august 2018 6 timer siden, SKE87 skrev: Veldig rart «her har vi fått et nytt teppe» og «her har vi fått en ny kommode (eller hva det nå var)» også fortsettes det bare med filming av henne. Jeg sier det igjen; VELDIG rart....! 🤷🏼♀️ Og kakkelovnen har vi ikke sett på video før, sier hun.. Og det fikk vi ikke denne gangen heller 🙈🙉 25
Pås Skrevet 31. august 2018 #59942 Skrevet 31. august 2018 Nå har jeg også sett house-tour videoen på yt, håper virkelig cbe fikk godt betalt for å vise frem hjemmet sitt for å selge PLAKATER! Er i grunnen ikke så veldig bekymret, tipper herr og fru cbe kjenner sin markedsverdi! En annen ting, teppene har hun åpenbart betalt for selv, de vistes vel ikke i et glimt engang? Whiskey-bordet var sånn ca det mest harry jeg noensinne har srtt, enda godt hun har droppet ideen om legge sigarer på bordet til pynt! 26
*Emma* Skrevet 31. august 2018 #59943 Skrevet 31. august 2018 Er det ikke litt rart at Sophie Elise, CBE og Tone Damli har kjøpt seg akkurat den samme Gannikjolen……. Sponset kan den jo ikke være for det er ikke merket hos noen av dem (Klarer ikke lage imgur: CBE blogg i dag - Sohie Elise blogg 23.8 - Tone Damli på insta 21 og 22.8) 15
Gjest Zeitgeist Skrevet 31. august 2018 #59944 Skrevet 31. august 2018 13 minutter siden, *Emma* skrev: Er det ikke litt rart at Sophie Elise, CBE og Tone Damli har kjøpt seg akkurat den samme Gannikjolen……. Sponset kan den jo ikke være for det er ikke merket hos noen av dem (Klarer ikke lage imgur: CBE blogg i dag - Sohie Elise blogg 23.8 - Tone Damli på insta 21 og 22.8) Det er i det minste påfallende. Men kun CBE fresher opp look'en med den gode, gamle skipperlua ...
Mrs O'Donell Skrevet 31. august 2018 #59945 Skrevet 31. august 2018 Siste kommentarfelt, 10 av 18 kommentarer er spørsmål og svar om blusen. Stusselige greier. Kommer det ikke flere kommentarer, tro, eller blir andre ikke godkjent? 7
Butternut Skrevet 31. august 2018 #59946 Skrevet 31. august 2018 3 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Siste kommentarfelt, 10 av 18 kommentarer er spørsmål og svar om blusen. Stusselige greier. Kommer det ikke flere kommentarer, tro, eller blir andre ikke godkjent? Det er vel skredder-ÅGE som er på ferde igjen. Ser for meg at LK sitter i biblioteket og nipper til en whiskey sour og lar spørsmålene og hyllesten hagle inn mens C sitter i et annet rom og svarer.. 19
Snaskesnusken Skrevet 31. august 2018 #59947 Skrevet 31. august 2018 Ser at virksomheten har ytret at de skal på Sarpsborg festivalen på insta bla i går da de viste at de hadde skaffet seg festivalbånd.. Det er tydeligvis.... trommevirvel... Reklame... 15
Raven Emerald Skrevet 31. august 2018 #59948 Skrevet 31. august 2018 Ryddet for spekulasjoner og brudd på opphavsretten. Raven Emerald, mod.
Kleenex Skrevet 31. august 2018 #59949 Skrevet 31. august 2018 3 timer siden, Zeitgeist skrev: Det er i det minste påfallende. Men kun CBE fresher opp look'en med den gode, gamle skipperlua ... Herregud for et antrekk! Det er jo helt tragisk å gå sånn? Skipperlua er liksom lokket på kista... Nei takk!! 19
Keaton Skrevet 31. august 2018 #59950 Skrevet 31. august 2018 Kan hun ikke gå på en festival i egen by uten å få penger for det? Stusselig. 28
rebella81 Skrevet 31. august 2018 #59951 Skrevet 31. august 2018 Kjære dere, kan dere ikke være så snille og kalle skipperlua for Steinar Bastesen-lua? 😎 Jeg føler at frua snakker nordnorsk når hun har satt på seg den lua 😁 20
Kleenex Skrevet 31. august 2018 #59952 Skrevet 31. august 2018 18 minutter siden, rebella81 skrev: Kjære dere, kan dere ikke være så snille og kalle skipperlua for Steinar Bastesen-lua? 😎 Jeg føler at frua snakker nordnorsk når hun har satt på seg den lua 😁 Hvorfor skal vi trekke Steinar Bastesen inn og ned i søla? 12
BellaSwan Skrevet 1. september 2018 #59953 Skrevet 1. september 2018 (endret) Så gjennom instastoryen til Caroline og måtte le litt. For der stod herr og fru, i matchende skinnjakker, på sin sponsede festival og rocket til DumDum Boys. Må ha på skinnjakke på konsert/festival si. Adorable 😄 Instastoryen sluttet med at fruen viste en kasse med forskjellig mat og drikke, som de hadde fått på døren. Var ikke merket som reklame, så her har nok #bestiklassen sikkert "glemt" å gjøre jobben sin. Endret 1. september 2018 av Mädchen 32
Inocybe Skrevet 1. september 2018 #59954 Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, Mädchen skrev: Så gjennom instastoryen til Caroline og måtte le litt. For der stod herr og fru, i matchende skinnjakker, på sin sponsede festival og rocket til DumDum Boys. Må ha på skinnjakke på konsert/festival si. Adorable 😄 Instastoryen sluttet med at fruen viste en kasse med forskjellig drikke og mat, som de hadde fått på døren. Var ikke merket som reklame, så her har nok #bestiklassen slurvet litt igjen. Åh ja. Skinnjakker på konsert, briller til den "intellektuelle siden", preppy maritim med båten og så videre. Snusselig 🙈 42
skruf Skrevet 1. september 2018 #59955 Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, Inocybe skrev: Åh ja. Skinnjakker på konsert, briller til den "intellektuelle siden", preppy maritim med båten og så videre. Snusselig 🙈 Ikke glem alpelue, stripet genser og halstørkle i Paris 😄 47
SusieDerkins Skrevet 1. september 2018 #59956 Skrevet 1. september 2018 7 minutter siden, Inocybe skrev: Åh ja. Skinnjakker på konsert, briller til den "intellektuelle siden", preppy maritim med båten og så videre. Snusselig 🙈 6 minutter siden, skruf skrev: Ikke glem alpelue, stripet genser og halstørkle i Paris 😄 eller tørkle i håret når hun gjør husmorting. Skriver hun det av på skatten som kostymer montro? 48
Aricia Skrevet 1. september 2018 #59957 Skrevet 1. september 2018 (endret) 4 minutter siden, MissLucy skrev: eller tørkle i håret når hun gjør husmorting. Skriver hun det av på skatten som kostymer montro? Jeg befant meg plutselig i en musikkvideo av Queen. #bilderihodet Skipperlua gjør jo også sitt for å vekke slike assosiasjoner. Endret 1. september 2018 av Aricia 14
Gulleplutt Skrevet 1. september 2018 #59958 Skrevet 1. september 2018 Ref. "juksekonkuranser" - ifjor sommer kunne leserne til CBE vinne en daybed fra SixBondStreet. Husker at jeg etter en tid etterlyste svar på vinneren, to ganger til og med. De kommentarene ble pussig nok aldri publisert. 29
Kleenex Skrevet 1. september 2018 #59959 Skrevet 1. september 2018 5 minutter siden, Gulleplutt skrev: Ref. "juksekonkuranser" - ifjor sommer kunne leserne til CBE vinne en daybed fra SixBondStreet. Husker at jeg etter en tid etterlyste svar på vinneren, to ganger til og med. De kommentarene ble pussig nok aldri publisert. Har du tatt imgur? Akkurat dette som Anna Rasmussen fikk bot for iår. 11
Kleenex Skrevet 1. september 2018 #59960 Skrevet 1. september 2018 10 timer siden, Kollontaj skrev: Bildene de siste par ukene er helt tydelig mer naturlige, jeg antar de venner leserne til det ansiktet de vil møte i Bloggerne. Godt poeng! 6
Fremhevede innlegg