virkelig Skrevet 1. september 2018 #59961 Skrevet 1. september 2018 8 minutter siden, Gulleplutt skrev: Ref. "juksekonkuranser" - ifjor sommer kunne leserne til CBE vinne en daybed fra SixBondStreet. Husker at jeg etter en tid etterlyste svar på vinneren, to ganger til og med. De kommentarene ble pussig nok aldri publisert. Om du sjekker under den konkurransen så er det en Mona Beate som har spurt og CBE svarer at det er lansert på IG . http://www.carolinebergeriksen.no/2017/07/18/konkurranse-vinn-utemobler-fra-sixbondstreet/ 5
MoKath Skrevet 1. september 2018 #59962 Skrevet 1. september 2018 On 8/31/2018 at 1:54 AM, Cocosa said: NYTT, NYTT, NYTT!!!! 😱😱😱 Fått, fått, fått 12
Mrs O'Donell Skrevet 1. september 2018 #59963 Skrevet 1. september 2018 Akkurat dette med å være (komisk) korrekt kledd til enhver anledning er jo veldig underholdende da. Hadde jeg og mannen kommet i matchende skinnjakker hadde vennegjengen aldri latt oss glemme det 😂 og ellers med et antrekk på påskefjellet (nikkers og topplue), ved sjøen (maritime striper og seilersko) og 'tur' i skauen (skalljakke og turbukse) blir det skikkelig morsomt. Man skulle nesten tro de gjorde det på fleip. 33
virkelig Skrevet 1. september 2018 #59964 Skrevet 1. september 2018 22 minutter siden, Gulleplutt skrev: Ref. "juksekonkuranser" - ifjor sommer kunne leserne til CBE vinne en daybed fra SixBondStreet. Husker at jeg etter en tid etterlyste svar på vinneren, to ganger til og med. De kommentarene ble pussig nok aldri publisert. Og inne på sixbondstreet sin IG kan du se vinneren er trukket på innlegg fra 23juli 2017. 4
Emilie112 Skrevet 1. september 2018 #59965 Skrevet 1. september 2018 42 minutter siden, virkelig skrev: Og inne på sixbondstreet sin IG kan du se vinneren er trukket på innlegg fra 23juli 2017. Du har god oversikt altså! kan du forklare hvorfor en av rutene i julekalenderen hennes plutselig ble borte også? Etter at det ble stiltkritiske spørsmål, husker faktisk ikke hva det var, men jeg var en av de som stilte med undrene til dersom var der (var det noe kosttilskudd ?) og hele innlegget ble fjernet uten noe mer forklaring. Veldig rart, cbe svarer så klart ikke selv. Det skulle jo bare mangle.. 24
Gjest Berga Skrevet 1. september 2018 #59966 Skrevet 1. september 2018 (endret) 56 minutter siden, virkelig skrev: Om du sjekker under den konkurransen så er det en Mona Beate som har spurt og CBE svarer at det er lansert på IG . http://www.carolinebergeriksen.no/2017/07/18/konkurranse-vinn-utemobler-fra-sixbondstreet/ Hvorfor kan hun ikke svare på et direkte spørsmål i kommentarfeltet? Vinneren er vel ikke hemmelig? Kan vinneren pliiis stå frem? 🙄 Endret 1. september 2018 av Berga
Inocybe Skrevet 1. september 2018 #59967 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, Emilie112 skrev: Du har god oversikt altså! kan du forklare hvorfor en av rutene i julekalenderen hennes plutselig ble borte også? Etter at det ble stiltkritiske spørsmål, husker faktisk ikke hva det var, men jeg var en av de som stilte med undrene til dersom var der (var det noe kosttilskudd ?) og hele innlegget ble fjernet uten noe mer forklaring. Veldig rart, cbe svarer så klart ikke selv. Det skulle jo bare mangle.. Var det ikke noe probiotika-greier? Husker godt det var en kalenderluke som forsvant og aldri ble nevnt igjen. Typisk for denne bloggen: Ignorer og lat som ingenting. At denne taktikken får bloggeierne til å framstå som uredelige løgnere tenker de kanskje ikke på. 15
Gjest Truka Skrevet 1. september 2018 #59968 Skrevet 1. september 2018 17 timer siden, Zeitgeist skrev: Det er i det minste påfallende. Men kun CBE fresher opp look'en med den gode, gamle skipperlua ... Hun danderer den lua på så mange antrekk der den overhodet ikke passer. Skulle tro at hun hadde arvet den fra oldefaren, og at den hadde stor verdi Den ser jo bare harry ut
Rev. Revenge Skrevet 1. september 2018 #59969 Skrevet 1. september 2018 Hvis det er meningen at jeg skal få lyst til å kjøpe en stygg kjole fra Ganni, så bidrar ikke den enda styggere skipperlua til en positiv kjøpsbeslutning. Bloggeieren har bare ikke teft, og klarer ikke å style noe til å se kult ut. De burde bare slutte med stylingforsøkene som bare gjør det verre, og heller vise frem tøyet uten. 14
PecanPie Skrevet 1. september 2018 #59970 Skrevet 1. september 2018 Jeg syns festivalreklamen var litt pussig. Det må jo ha skjedd noe mellom 1730 og festivalen? Før snuttene ble publisert på IG var festivalen kun omtalt som «festival», noe som jo rimer med at de visstnok aldri reklamerer for noe gratis. I løpet av kvelden dukker både «reklame» og «Sarpsborgfestivalen» opp. Det er fullt mulig at alt har vært korrekt merket hele veien, men det jeg egentlig lurer på er hva reklameverdien er når det blir reklamert for et pågående arrangement. Det er mulig de får noen flere besøkende på dag to, men ville ikke sjansen for å få totalt flere besøkende være større om reklamen hadde kommet i forkant av hele arrangementet? 🤷🏼♀️ 18
Gulleplutt Skrevet 1. september 2018 #59971 Skrevet 1. september 2018 2 timer siden, virkelig skrev: Om du sjekker under den konkurransen så er det en Mona Beate som har spurt og CBE svarer at det er lansert på IG . http://www.carolinebergeriksen.no/2017/07/18/konkurranse-vinn-utemobler-fra-sixbondstreet/ Den er grei! Jeg reagerer dog på at konkuransen lanseres i en kanal og at vinneren annonseres i en annen. 20
Snaskesnusken Skrevet 1. september 2018 #59972 Skrevet 1. september 2018 2 timer siden, MoKath skrev: Fått, fått, fått Ja, ja, ja.. 1
Viking-girl Skrevet 1. september 2018 #59973 Skrevet 1. september 2018 6 minutter siden, PecanPie skrev: Jeg syns festivalreklamen var litt pussig. Det må jo ha skjedd noe mellom 1730 og festivalen? Før snuttene ble publisert på IG var festivalen kun omtalt som «festival», noe som jo rimer med at de visstnok aldri reklamerer for noe gratis. I løpet av kvelden dukker både «reklame» og «Sarpsborgfestivalen» opp. Det er fullt mulig at alt har vært korrekt merket hele veien, men det jeg egentlig lurer på er hva reklameverdien er når det blir reklamert for et pågående arrangement. Det er mulig de får noen flere besøkende på dag to, men ville ikke sjansen for å få totalt flere besøkende være større om reklamen hadde kommet i forkant av hele arrangementet? 🤷🏼♀️ Hun har reklamert med disse festivalbåndene på instastory i uka som gikk. Da sto det reklame. Så ukens «inntekt» har vært Desenio og Særp’festival. 7
Jobbermedbarn Skrevet 1. september 2018 #59974 Skrevet 1. september 2018 8 minutter siden, Gulleplutt skrev: Den er grei! Jeg reagerer dog på at konkuransen lanseres i en kanal og at vinneren annonseres i en annen. Helt enig, veldig merkelig. Det er mange spørsmål rundt dette med konkurranser nå. En allerede tynnslitt tillit til bloggere hjelper heller ikke. Her tror jeg AR sin bot bare er toppen av et isfjell med mye grums under! Jammen på tide at det får konsekvenser! 14
Gjest Berga Skrevet 1. september 2018 #59975 Skrevet 1. september 2018 34 minutter siden, Gulleplutt skrev: Den er grei! Jeg reagerer dog på at konkuransen lanseres i en kanal og at vinneren annonseres i en annen. Mitt poeng også. Det finnes ikke noe logikk i å ha en konkurranse i VG, men for å få vite hvem som vant må man lese Aftenposten ... 🙄
Gjest formula Skrevet 1. september 2018 #59976 Skrevet 1. september 2018 40 minutter siden, Gulleplutt skrev: Den er grei! Jeg reagerer dog på at konkuransen lanseres i en kanal og at vinneren annonseres i en annen. Finnes det egentlig noen regler på hvordan bloggere skal annonsere vinneren av konkurranser? Eller holder det å slenge ut et (fiktivt) navn på blogg eller i kommentarfelt? Det er jo helt umulig å finne ut om dette mennesket eksisterer. Sjekket litt rundt ABs konkurranser i går, og kom over: "Daniela ble vinneren, og fikk premien sin i går". Holder dette? Burde ikke vinner tagges eller oppgis med adresse? Noen som har peiling på dette?
mikrobe Skrevet 1. september 2018 #59977 Skrevet 1. september 2018 Det er mer ryddig å svare på den kommentaren som tilhører vinneren. For eksempel i en FB-tråd. Å holde ulike konkurranser på blogg, FB, IG, snap, er helt greit - men de må holde dem separat, ellers blir det bare kaos. Lanserer man en konkurranse på FB og sier at vinneren ble annonsert et annet sted, er det tåkelegging. Jeg tar det for gitt at det gjøres bevisst. 12
PecanPie Skrevet 1. september 2018 #59978 Skrevet 1. september 2018 1 time siden, Viking-girl skrev: Hun har reklamert med disse festivalbåndene på instastory i uka som gikk. Da sto det reklame. Så ukens «inntekt» har vært Desenio og Særp’festival. Åja, jeg følger henne ikke på IG, men er innom og kikker nå og da. Kanskje de har en «IG-pakke» eller noe sånt. Er det innafor at disse kanalene tydeligvis opererer adskilt? 1
SusieDerkins Skrevet 1. september 2018 #59979 Skrevet 1. september 2018 2 timer siden, Truka skrev: Hun danderer den lua på så mange antrekk der den overhodet ikke passer. Skulle tro at hun hadde arvet den fra oldefaren, og at den hadde stor verdi Den ser jo bare harry ut det kan jo være hun har det. Min bestefar brukte ihvertfall helt lik lue når han gikk i båt. 5
Gjest Truka Skrevet 1. september 2018 #59980 Skrevet 1. september 2018 22 minutter siden, MissLucy skrev: det kan jo være hun har det. Min bestefar brukte ihvertfall helt lik lue når han gikk i båt. Til båtturer på en dårlig hårdag så er den sikkert grei nok, men til alle slags antrekk så ser det veldig pussig ut. Men det er hennes valg, og hun må elske denn lua over alt i verden. Rart.
Fremhevede innlegg