Tørst Skrevet 28. august 2018 #59801 Del Skrevet 28. august 2018 Sauser sammen alkohol og reklame for de generiske bildene i den nye house tour-videoen på youtube også (link i instastory). At hun tør. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. august 2018 #59802 Del Skrevet 28. august 2018 De bildene var virkelig lite fine. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. august 2018 #59803 Del Skrevet 28. august 2018 Innrammede plakater?!?! #ØyneneMineBlør 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 28. august 2018 #59804 Del Skrevet 28. august 2018 Har de ingenting fra der de bodde før? Alt er byttet ut? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. august 2018 #59805 Del Skrevet 28. august 2018 10 minutter siden, Surikatt skrev: Har de ingenting fra der de bodde før? Alt er byttet ut? Opptil flere ganger. De er vel på spisestue nr 3 og sofa nr 2, minst. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truka Skrevet 28. august 2018 #59806 Del Skrevet 28. august 2018 Da er det spilt inn en ny episode av Herskapelig med CBE i hovedrollen. Tre stuer må vite.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 28. august 2018 #59807 Del Skrevet 28. august 2018 Hvorfor trener hun på verdens minste plass? Hun er jo inne i gardinen 50 % av tiden. Synes det der var hysterisk morsomt her jeg ligger en smule overtrøtt. Jeg hadde bedre plass til å trene da jeg bodde på 25 kvadrat. Veldig rart 😂😂 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 28. august 2018 #59808 Del Skrevet 28. august 2018 (endret) 16 timer siden, Cissacissa skrev: På instastory nå skriver hun "have you seen this beauty" om lampen sin. Atter en gang blir jeg slått av hvor kleint det er å skryte slik av eget hjem. Jeg er da også fornøyd med lampene vi har, men jeg tar da ikke bilde av de og sender til vennene mine og kaller lampene skjønnheter. Veldig merkelig kommunikasjonsform, og flau selvskryt av eget (utstillings-)hjem. Innlegg som det her viser hvor effektiv markedsføringen til CBE er. Det samme med f.eks diskusjonen om fotoboken fra familieferien. Det er ekstremt lett å blande privat-Caroline med karakteren Caroline Berg Eriksen. Hele markedsstrategien til bloggen er bygget opp på det. I praksis er skiller helt visket ut (noe bedriften CBE har jobbet hardt for) Edit: vil legge til at jeg selv har blandet privat-CBE med karakteren-CBE flere ganger så det er ikke meningen å peke finger her. Endret 28. august 2018 av Alice123 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Max Potente Skrevet 28. august 2018 #59809 Del Skrevet 28. august 2018 23 minutter siden, Alice123 said: Innlegg som det her viser hvor effektiv markedsføringen til CBE er. Det samme med f.eks diskusjonen om fotoboken fra familieferien. Det er ekstremt lett å blande privat-Caroline med karakteren Caroline Berg Eriksen. Hele markedsstrategien til bloggen er bygget opp på det. I praksis er skiller helt visket ut (noe bedriften CBE har jobbet hardt for) "I praksis er skiller helt visket ut (noe bedriften CBE har jobbet hardt for)". Det har du rett i, og dessverre gjelder det i en enda større grad de mindreårige. 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 28. august 2018 #59810 Del Skrevet 28. august 2018 Sammenlignet med andre videoer, så fremstår denne reklamen for Desenio under dekke av å være en rundvisning i stuene som et hastverksarbeid. 1) Dårlig hhv. lite flatterende lys 2) Vinglete monolog hvor det er tydelig at det ikke har vært skrevet og innøvd et manuskript 3) Vinglete filming 4) Lyd fra kameramann 5) Lite strukturert 6) Slett kinematografi 7) Amatørmessig klipping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 29. august 2018 #59811 Del Skrevet 29. august 2018 Så pinlig å omtale sånne plakater som kunst. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 29. august 2018 #59812 Del Skrevet 29. august 2018 6 timer siden, Surikatt skrev: Har de ingenting fra der de bodde før? Alt er byttet ut? De har jo de tre bildene fra bryllupet som egentlig bare viser henne. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 29. august 2018 #59813 Del Skrevet 29. august 2018 30 minutter siden, Lopploella skrev: Så pinlig å omtale sånne plakater som kunst. Jeg har sånne plakater. Ikke noe galt med dem, men jeg ville aldri sagt til noen at jeg har kjøpt kunst 😂 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 29. august 2018 #59814 Del Skrevet 29. august 2018 (endret) 11 minutter siden, Sol79 skrev: De har jo de tre bildene fra bryllupet som egentlig bare viser henne. Og et par malerier de fikk noen til å lage til huset, samt det solnedgang-bildet som hang i den lille kroken i stua. Men det passer vel ikke inn i det nye huset 🙄 Endret 29. august 2018 av Cocosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 29. august 2018 #59815 Del Skrevet 29. august 2018 (endret) 8 timer siden, Hoppelopp skrev: På instastory nå er det innlegg om at de endelig har fått «kunst» opp på veggene. Sjokk at denne kommer fra desenio, som «kunsten» til lene orvik og resten av rosabloggerne. Så utrolig upersonlig og uorginalt. Rart at de som er så glad i- og flinke til å ta bilder ikke heller bruker noen av sine egne motiv!? Og de som faktisk har masse penger ikke investerer i litt ordentlig kunst!? Selvfølgelig er det ikke rart. Det ligger jo ingen økonomisk vinning i å henge opp bilder de har tatt selv (med mindre du får til et samarbeid med Allkopi eller Fotoknudsen ol, som vil reklamere for forstørrelsestjenester). De tjener «masse penger» nettopp ved å bruke sitt hjem, sine kropper og sine barn som showroom/kleshengere for hva enn noen er villige til å betal dem for. Ikke rart at man synes bloggen mangler personlighet. Endret 29. august 2018 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppelopp Skrevet 29. august 2018 #59816 Del Skrevet 29. august 2018 7 minutter siden, CecilieX skrev: Selvfølgelig er det ikke rart. Det ligger jo ingen økonomisk vinning i å henge opp bilder de har tatt selv (med mindre du får til et samarbeid med Allkopi eller Fotoknudsen ol, som vil reklamere for forstørrelsestjenester). De tjener «masse penger» nettopp ved å bruke sitt hjem, sine kropper og sine barn som showroom/kleshengere for hva enn noen er villige til å betal dem for. Ikke rart at man synes bloggen mangler personlighet. Nei, ser den. For CBE er penger det viktigste. Ordla meg nok litt feil. Jeg mener det er merkelig og litt trist å bo i ett så stort og gammelt hus uten noe form for personlighet og egen smak, eller noen av detaljene som var med å gi huset særpreg. Det er noe forferdelig trist med å hele tiden måtte jage etter nye annonsører og samarbeidspartnere, og selge sjela, kroppen og barna sine. Ikke er det eksklusive samarbeidspartnere heller, det er ofte et- to innlegg også hører man ikke mer om det. F.eks freia innlegget, dette er jo med på å trekke ned troverdigheten også ift de som har få eksklusive samarbeidspartnere. Tar meg ofte i å lure på om alle pengene for eksponering og utlevering er verdt det, for det er jo virkelig ikke mye det paret kjøper selv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. august 2018 #59817 Del Skrevet 29. august 2018 Lurer på hva som skjedde med x-life.. I februar kunne hun avsløre at x-life var hennes nye samarbeidspartner i 2018, men kort tid etter så sluttet hun å reklamere for x-life, i tillegg ble det helt tyst rundt hele x-life. I kommentarfeltet i et innlegg for ikke så lenge siden får hun direkte spørsmål om hun ikke samarbeider med x-life lengre, og hun bekrefter at samarbeidet har opphørt. X-life skulle jo være et av de største samarbeidene, de hadde også en omfattende photoshoot som pågikk en hel dag med proff frisør og sminke http://www.carolinebergeriksen.no/2018/02/01/behind-scenes-min-nye-samarbeidspartner/ (link til blogg) 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 29. august 2018 #59818 Del Skrevet 29. august 2018 1 time siden, skruf skrev: Lurer på hva som skjedde med x-life.. I februar kunne hun avsløre at x-life var hennes nye samarbeidspartner i 2018, men kort tid etter så sluttet hun å reklamere for x-life, i tillegg ble det helt tyst rundt hele x-life. I kommentarfeltet i et innlegg for ikke så lenge siden får hun direkte spørsmål om hun ikke samarbeider med x-life lengre, og hun bekrefter at samarbeidet har opphørt. X-life skulle jo være et av de største samarbeidene, de hadde også en omfattende photoshoot som pågikk en hel dag med proff frisør og sminke http://www.carolinebergeriksen.no/2018/02/01/behind-scenes-min-nye-samarbeidspartner/ (link til blogg) HM kanskje linkene ikke selger som de en gang gjorde? Det var faktisk litt merkelig......for hun gikk jo ut med brask og bram med dette og så borte? Veldig rart faktisk selvom flere aktører jobber på denne måten men jeg tror markedsverdien er i ferd med å dale og lenkene ikke selger på samme måte som før. Dette må jeg sjekke nøyere kjenner jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ane_luise87 Skrevet 29. august 2018 #59819 Del Skrevet 29. august 2018 (endret) På 28.8.2018 den 8.45, Cissacissa skrev: På instastory nå skriver hun "have you seen this beauty" om lampen sin. Atter en gang blir jeg slått av hvor kleint det er å skryte slik av eget hjem. Jeg er da også fornøyd med lampene vi har, men jeg tar da ikke bilde av de og sender til vennene mine og kaller lampene skjønnheter. Veldig merkelig kommunikasjonsform, og flau selvskryt av eget (utstillings-)hjem. Synes selvskrytet av eget utseende er hakket verre. Det er så kvalmende hvordan hun skryter av selv selv hele tiden. Nå sist i kommentarfeltet om at hun alltid har hatt så utrolig sterk mage. Eller at hun aldri har hatt en eneste kvise, perfekt hud osv. Jeg har reagert på det i lang tid, og la igjen en liten kommentar for å gjøre henne oppnerksom på hvordan det virker på en som ser alt utenfra. Hun godkjente altså ikke den kommentaren. Endret 29. august 2018 av ane_luise87 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 29. august 2018 #59820 Del Skrevet 29. august 2018 16 minutter siden, ane_luise87 skrev: Synes selvskrytet av eget utseende er hakket verre. Det er så kvalmende hvordan hun skryter av selv selv hele tiden. Nå sist i kommentarfeltet om at hun alltid har hatt så urolig sterk mage. Eller at hun aldri har hatt en eneste kvise, perfekt hud osv. Jeg har reagert på det i lang tid, og la igjen en liten kommentar for å gjøre henne oppnerksom på hvordan det virker på en som ser alt utenfra. Hun godkjente altså ikke den kommentaren. Vel, det viser jo bildene på Stina sin blogg at ikke stemmer. Ikke at det er noe galt i det, men frua lyver så det renner av henne. men når man får betalt 100.000 for å reklamere for nåler på en pinne, DA har man plutselig litt «underliggende talg». Kviser? Nei, aldri i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg