Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, nicecar skrev:

Ei bekjent av meg tok flyet ned med de til Hellas, eksfotballfruen og fruemannen (og selvfølgelig arvingene) var de eneste stivpyntede på hele flyturen🤦🏻‍♀️

Tviler ikke et sekund..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Xstrella skrev:

Dumme meg klikket på instagrammen. Hjelpe meg. Så kleint og så selvdiggende. Bra å like seg selv, men dette her er jo besettelse. Må pusse tenna, for dette ble altfor søtt med belegg.

Om hun egentlig liker seg selv, kan man spørre seg om. På meg virker hun misfornøyd siden hun fikser seg her og der og det enorme behovet for bekreftelse er blitt en besettelse. Man kan selv tenke seg godfølelsen når noen liker Facebook innlegget sitt. Her er det bare er 10000000 større behov som må dekkes. Lurer på hva som skjer den dagen hun ikke kan leve av dette lenger.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens: en leser kommenterer under saltvannskysset hår innlegget at bloggen hennes er den beste og uten svada. Definisjon av svada: svulstige men intetsigende strofer kanskje for å virke litt viktig men uten særlig substans. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
13 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Saltvannskysset hår, ja. Det må være det dårligste innlegget på CBE.no frem til nå. Eieren burde fluksens fjerne journalist-tittelen sin, for skrive kan hun virkelig ikke om det på bloggen er representativt for de generelle skriveferdighetene.

Kjenner jeg klør i hodebunnen av uttrykket saltvannskysset hår. 
Grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å ha så stor instagramkonto, er det veldig få kommentarer. Og av de få som kommer, er påfallende mange noen som enten har blogg selv (og vil bli sett), noen som har et yrke det de promoterer seg i sosiale medier (pt, neglesalong, liten privat bedrift av noe slag) eller konto med ingen innehold, altså fake konto.

Er bare å klikke seg inn på de som kommenterer på Instagram. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Til å ha så stor instagramkonto, er det veldig få kommentarer. Og av de få som kommer, er påfallende mange noen som enten har blogg selv (og vil bli sett), noen som har et yrke det de promoterer seg i sosiale medier (pt, neglesalong, liten privat bedrift av noe slag) eller konto med ingen innehold, altså fake konto.

Er bare å klikke seg inn på de som kommenterer på Instagram. 

Det har jeg aldri tenkt over før, men det har du jammen meg rett i. Omtrent bare bloggere og personer med litt over gjennomsnittet med sminke, falske øyevipper, store lepper ol. 

Hvor er alle disse følgerne med høy utdannelse og stor kjøpe kraft? 🤔

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emilie112 skrev:

Det har jeg aldri tenkt over før, men det har du jammen meg rett i. Omtrent bare bloggere og personer med litt over gjennomsnittet med sminke, falske øyevipper, store lepper ol. 

Hvor er alle disse følgerne med høy utdannelse og stor kjøpe kraft? 🤔

De er vel her inne i stedet, tipper jeg. ;) 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frua svarer at hun har typisk timeglassfasong i kommentarfeltet. Aldri tenkt på henne som timeglassformet. Noen andre som har?

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Ser frua svarer at hun har typisk timeglassfasong i kommentarfeltet. Aldri tenkt på henne som timeglassformet. Noen andre som har?

Nei. Hun må gjerne innbille seg at det er hva speilbildet viser henne, men bildene mannen tar viser noe  helt annet enn "typisk timeglass". Et typisk timeglass kommer heller ikke inn i størrelse "samme som da jeg var 16."

Men godt å se at bloggeieren ser mer vanlig ut.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med litt silikon innabords blir man fort timeglass. Nå har jeg ikke studert henne så nøye, men jeg ville ha gjettet rektangel eller noe.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bla gjennom bildene fra de siste feriedagene (fra onsdag) vil ta halve arbeidsdagen. Jeg tror hun legger noe annet i begrepet arbeidsdag enn vanlige folk. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kollontaj skrev:

Å bla gjennom bildene fra de siste feriedagene (fra onsdag) vil ta halve arbeidsdagen. Jeg tror hun legger noe annet i begrepet arbeidsdag enn vanlige folk. 

Det handler om mer enn bare å bla gjennom. Her skal de mest flatterende (jadda, alle velger de mest flatterende bildene av seg selv) bildene velges, så skal de redigeres (lys og skygge fra raw-filer), og så skal de arkiveres i rett brukskategori: antrekk med link, annonse, selvdigging, eksponering med og uten, oppskrift (med feta fra Arla), kaffe (fra Evergood) i gullkopp og detaljbilder av hender med hvit neglelakk som utøver jobben å velge ut disse bildene...osv. Hard start på hverdagen, ja.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig samfunnsoppdrag; plukke ut fine bilder sv seg selv. Gjør noe fornuftig med livet ditt, CBE, det dere driver med nå er bare trist. Jeg kan ikke fatte at noe så meningstomt er givende for dere, heller. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 minutter siden, Kollontaj skrev:

Skikkelig samfunnsoppdrag; plukke ut fine bilder sv seg selv. Gjør noe fornuftig med livet ditt, CBE, det dere driver med nå er bare trist. Jeg kan ikke fatte at noe så meningstomt er givende for dere, heller. 

Det er givende pga penger og hyllesten. Daglig boost av selvtillit fra lesere som skriver hvor fin, veltrent, perfekt og goals hun er. Da blir det en avhengighet. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
13 timer siden, LilleSnupp skrev:

Hun er vel den siste jeg anser som en person med timeglassfigur..🤦‍♀️

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
3 timer siden, Kollontaj skrev:

Det er jo tross alt jobben hennes :Knegg: Tenk om vi alle hadde en slik kosejobb så kunne vi også leke travle mennesker gjennom hele dagen:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...