Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest rampegurimalla
Skrevet
3 minutter siden, Lin10 skrev:

CBE er finalist i 2 kategorier i Vixen influencer award: årets influencer livsstil og årets business. Vel fortjent! 👍🏼🙌

Jepp, vel fortjent ! 👏🙌👍

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ufattelig at det går an! 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Jøss, men... Hvordan kunne dette skje? Atte.. Det er jo bare lille pertentlige, uskyldige og blåøyde Carolines lille dagbok, som hun nært og kjært deler med alle, hvordan kunne det bli årers business! 😲

Man kan ha to tanker i hodet på en gang. Det ene er at hun er en influncer, d.v.s at hun blogger om hva hun gjør i sitt daglige liv, kall det gjerne dagbok, og det andre er at denne bloggen er en stor del av hennes inntektsgrunnlag, derav business. 

• Liker 4
Skrevet

Man kan ha to tanker i hodet på en gang. Det ene er at hun er en influncer, d.v.s at hun blogger om hva hun gjør i sitt daglige liv, kall det gjerne dagbok, og det andre er at denne bloggen er en stor del av hennes inntektsgrunnlag, derav business. 

Jeg kaller det ikke dagbok, tro du meg på det, det er firmaet CBE som kaller det for dagbok hver gang de kjenner presset av ansvar over seg. 

Noen tilbyr reklame og betaler 50-80.000=influencer, blogger, foretningskvinne.

Noen ber CBE ta ansvar og bruke påvirkningsmakten sin fornuftig= ptivat dagbok på nettet. 

Jada...

• Liker 32
Skrevet
6 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg kaller det ikke dagbok, tro du meg på det, det er firmaet CBE som kaller det for dagbok hver gang de kjenner presset av ansvar over seg. 

Noen ber CBE ta ansvar og bruke påvirkningsmakten sin fornuftig= ptivat dagbok på nettet. 

Jada...

7 dager = 846 sider, sier litt..

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Jada...

sorry 946 sider, og kun på 7 dager,

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, madsegen skrev:

7 dager = 846 sider, sier litt..

1 minutt siden, madsegen skrev:

Mulig det er fordi det er sent på natt, men jeg skjønner ikke helt?

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, madsegen skrev:

1 år og 7 dager... Tråden startet 19 Jan 2017...

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, madsegen skrev:

Ta på deg brillene - tråden ble opprettet i fjor!

• Liker 11
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev:

1 år og 7 dager... Tråden startet 19 Jan 2017...

Ok, men det er liten andel av de som leser bloggen hennes for det.

Og inntressen er stor når det er så mange sider skrevet om henne.

Endret av madsegen
  • Liker 2
Skrevet (endret)
8 minutter siden, madsegen said:

Ok, men det er liten andel av de som leser bloggen hennes for det.

Og inntressen er stor når det er så mange sider skrevet om henne.

Sant, jeg personlig sluttet å lese bloggen hennes rundt graviditeten til nr 2.

Alltfor mye uærlighet, og jeg tok en moralsk besluting om å ikke følge bloggen hennes ;)

Det hender jeg leser her inne da.. :)

Editt og jeg oppdaget bloggen hennes like etter nr 1 , da jeg fikk min første :)

Endret av indianerpila
Info
  • Liker 10
Skrevet (endret)
31 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Jada...

At en liten gruppe her inne mener hun ikke bruker sin påvirkningsmakt fornuftig, betyr ikke at alle mener det, eller at det er sannheten. Folk har stemt henne frem i 2 kategorier og det viser at veldig mange mennesker er veldig fornøyd med det arbeidet hun gjør som influencer. Det er ikke alle som kan drive en toppblogg år etter år, like bra som henne. Der som gjør denne bloggeren i særstilling, er at hun har et liv som er såpass interessant at leserne kommer tilbake dag etter dag. Selv kritikeren i denne tråden følger iherdig bloggen for å finne noe å " ta" henne på. Hun er en dyktig influencer fordi hun skaper engasjement. Sist nå var det at hun hadde nevnt i et innlegg at hun slipper det hun har i hendene  etter kl. 22. Her er det ikke rom for å avvike fra den ønskede planen for egenpleie ved å ta et bad, for da er man en løgner og har null troverdighet. Ser i dag at hun tok det badet noe seinere. Tenk det! 

Endret av Lin10
  • Liker 5
Gjest Zeitgeist
Skrevet

At en liten gruppe her inne mener hun ikke bruker sin påvirkningsmakt fornuftig, betyr ikke at alle mener det, eller at det er sannheten. Folk har stemt henne frem i 2 kategorier og det viser at veldig mange mennesker er veldig fornøyd med det arbeidet hun gjør som influencer. Det er ikke alle som kan drive en toppblogg år etter år, like bra som henne. Der som gjør denne bloggeren i særstilling, er at hun har et liv som er såpass interessant at leserne kommer tilbake dag etter dag. Selv kritikeren i denne tråden følger iherdig bloggen for å finne noe å " ta" henne på. Hun er en dyktig influencer fordi hun skaper engasjement. Sist nå var det at hun hadde nevnt i et innlegg at hun slipper det hun har i hendene  etter kl. 22. Her er det ikke rom for å avvike fra den ønskede planen for egenpleie ved å ta et bad, for da er man en løgner og har null troverdighet. Ser i dag at hun tok det badet noe seinere. Tenk det! 

Til det uthevede:

Jamfør dette innlegget stemmer vel ikke det helt ... 

Skrevet
2 minutter siden, Lin10 skrev:

La meg korrigere deg.. vi er ikke bare en liten gruppe her inne som mener det, du. Det har også vært uttalelser fra Jordmorforeningen, helsedirektoratet, legeforeningen, forbrukerrådet, og flere jeg har glemt nå, men vent bare så kommer Asti med linkene sine. Og tru meg, man må ikke følge bloggen iherdig for å finne noe å ta henne på, hun byr det frem selv.

• Liker 32
Skrevet
3 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

La meg korrigere deg.. vi er ikke bare en liten gruppe her inne som mener det, du. Det har også vært uttalelser fra Jordmorforeningen, helsedirektoratet, legeforeningen, forbrukerrådet, og flere jeg har glemt nå, men vent bare så kommer Asti med linkene sine. Og tru meg, man må ikke følge bloggen iherdig for å finne noe å ta henne på, hun byr det frem selv.

Bloggen lever fortsatt i beste velgående. Stikker man hodet frem og er en offentlig person, så vill det alltid være noen som vil kritisere henne. Man blir utsatt for press, men hun viser styrke og så lenge hun kan stå inne for hva hun mener er riktig, så lever hun helt sikkert greit med den kritikken. Konstruktiv kritikk har hun skrevet at hun setter pris på å få. At enkelte her inne bruker mye tid på hennes virksomhet, viser hvor betydningfull hun er for mange.  Tenk, å være så heldig å ha en jobb som fokuserer på det å spre positivitet, inspirasjon og glede i hverdagen. Er ikke rart hun klarer å dra på trening så tidlig på morgenen. Det å ha er positivt syn på tilværelsen, gir energi. 💫Et lite tips for enkelte og enhver å ta med seg. 

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, Lin10 skrev:

Bloggen lever fortsatt i beste velgående. Stikker man hodet frem og er en offentlig person, så vill det alltid være noen som vil kritisere henne. Man blir utsatt for press, men hun viser styrke og så lenge hun kan stå inne for hva hun mener er riktig, så lever hun helt sikkert greit med den kritikken. Konstruktiv kritikk har hun skrevet at hun setter pris på å få. At enkelte her inne bruker mye tid på hennes virksomhet, viser hvor betydningfull hun er for mange.  Tenk, å være så heldig å ha en jobb som fokuserer på det å spre positivitet, inspirasjon og glede i hverdagen. Er ikke rart hun klarer å dra på trening så tidlig på morgenen. Det å ha er positivt syn på tilværelsen, gir energi. 💫Et lite tips for enkelte og enhver å ta med seg. 

Jeg tror ikke vi snakker om samme blogg  så jeg orker egentlig ikke å skrive mer km dette med deg  føler meg helt.. "God dag, mann! Økseskaft." Opplegg her...

• Liker 15
Skrevet

Tok en screenshot i dag, da jeg virkelig lurer på hva hun vil framheve med Snapen. Er det virkelig sola liksom?  Det jeg ser er et sløret blikk og plumpa glossy lepper. Hun syns sikkert selv at det er et «Kim Kardashian» øyeblikk (?) 

7F41B98C-5775-48BD-9671-D1567B16FE5F.jpeg

• Liker 18
Skrevet

Og må den svarte «skipperlua» rest in peace 🙏🏻 Den er det virkelig ingen, og da mener jeg ingen som kler. Ingen damer under noen omstendigheter. 

• Liker 31
Skrevet

Engasjement er ikke synonymt med kvalitet. Løgn og bedrag kan engasjere like mye, om ikke mer..

Just saying..

• Liker 24
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...